read my story
כולם להיתעלם מהפנטזיות שלי עם לואי ! חחחחחחחח

היומן הסודי שלי! ~11~ חלק א'

read my story 18/03/2013 318 צפיות 5 תגובות
כולם להיתעלם מהפנטזיות שלי עם לואי ! חחחחחחחח

כניראה שהשירה שלו ממש היפנטה אותי וזה לא ממש הועיל למצב שלי כרגע כי מה שהחזיר אותי למציאות היה הסיבוב של המפתח במנעול. שיטט ! חשבתי לעצמי. לא ידעתי מה לעשות אז ניסיתי לברוח משם. לא הספקתי ! שיט מה אני יעשה עכשיו ?! טוב אני ינסה ליזרום עם המצב. אם הוא בכלל יסכים לדבר איתי.
היילי ? מה את עושה כאן… ? לואי שאל אותי בקול המושלם שלו.
היסתובבתי ואז קמתי פיתאום על הריצפה שאני רואה שלואי מעיר אותי. פיתאום משומקום הגיעה לי כוס מים קפואים לפרצוץ ושמעתי את הקול של בלה אומר: לוללללל ! והיא התחילה לצחוק והלכה.
את בסדר? לואי שאל אותי. ניראה לי ש.. שכן. את יודעת אולי למה היתעלפת ? הוא שאל בתמימות. לא….. אמרתי לו אבל אני כן יודעת למה. הוא עם מגבת עד המותניים שלו, ורואים לו תקוביות !!!!! האעאהעאהאעאהאעאהעאהאעאהעאהאעאהאעאהעאהאעאהאעאהאעהאעאהאעאהעאהאע צרחתי בתוך עצמי. אז… מה עשית כאן בדלת ? הוא שאל עזר לי לקום.
אממ…. אה…. ת'אמת להגיד לך ? שאלתי.
אממ.. לא אני מעדיף שתשקרי לי. הוא אמר וצחק.
טוב.. אז ממש לא היקשבתי לשירה המושלמת שלך באמבטיה. אמרתי וחייכתי.
אהההההההההההההההההההההההההה הבנתי. הוא אמר וחייך.
בואי. הוא אמר ולקח אותי לאמבטיה ונעל את הדלת. הוא לבש מכנסיים והוא היה בלי חולצה עדיין ! הרגשתי שבאלי למות מאושר ! בלה אמרה לי שחזרת בוכה ואדום…. אמרתי לו ועדיין היתלבטתי אם להגיד לו אבל כבר לא הייתה דרך חזרה. כן.. הוא אמר. זה לא היה קשור לאלינור. זה היה קשור אלייך. הוא ענה. מה ?! אליי. אבל למה ?? שאלתי אותו בהתלהבות וטיפה רצינות. כי לא ידעתי שזה מה שאת מרגישה ואני לא יודע מה להגיד עכשיו. הוא אמר. טוב אז אתה יודע שאני אוהבת אותך נכון ? שאלתי בתמימות. כן אני יודע. הוא אמר וחייך והסמיק. הוא קירב אותי אליו ונגעתי לו בקוביות העאהאעאהע ! ואז היתנשקנו ! או מיי גזרר ! ניראלי אני עומדת להיתעלף ! יש לי סחרחורת ! אני מתה ! ביי ביי עולם ! לואי טומלינסון + אני = <3 ??? אמן אלוהים אמןן !!! חשבתי לעצמי. חייכתי חיוך קטן אחרי זה אבל בתוכי רציתי למות מאושר ! חיבקתי אותו ועודפם נגעתי לו בקוביות ! אלוהים מה עשיתי כזה טוב שאתה כזה אוהב אותי היום ?! חשבתי. אינלי מושג מה זה היה אבל אני מבטיחה שאני ממשיכה לעשות את זה אלוהים ! חשבתי. לא רציתי לעזוב את חיבוק שלו בחיים !! אחרי איזה כמה דקות רצופות שרק עמדנו שם והיתחבקנו החלטנו שצריך לצאת כי שמענו דפיקה קטנה על הדלת. לפני שפתחנו סיכמו שאנחנו לא מספרים לאף אחד על הנשיקה :* . פתחנו ויצאנו ביחד. לואי המשיך ללכת כאילו לא קרה כלום אבל הוא חייך ואז הוא היסתובב אליי וחייך חיוך קטן וגמאני אליו. בדלת עמדו אמה ובלה ולקחו לי כל אחת יד וגררו אותי לגינה. ישבנו בחוץ על הדשא ואז בלה אמרה לי: מה עשיתם ?? את לא צריכה לדעת ! אמרתי לה וחייכתי. בלה אמרה סוד לאמה ושתיהן חייכו. די תגידו לי מה אמרתן !!! צעקתי עליהן בעצבנות. טוב טוב אמרנו שניראה לנו שמשהו מתחיל בינך לבין לואה. הן אמרו. ההההההההההההההההההההההההההההההההההההייייייייי ! רק אני קוראת לו לואה ברור ?! אמרתי בעצבנות ואז קלטתי שלא הייתי צריכה להגיד את זה. אה הא ! ידענו ! אמה אמרה וחייכה. זה ממש לא נכוןן ! לא קורה כלום ו….. רציתי לסיים את המשפט אבל אז לואי עבר ועשיתי לו שלום וחייכתי. רגע מה אמרתי ? שאלתי אותן. אה הא. לא קורה כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אוקייי אז אנחנו נשאיר אותך עם האשלייה הזאתי בזמן שנילך לישאול את לואיי ! בלה אמרה והן התחילו לרוץ אליו ו………………………………………..


תגובות (5)

חחחחחחח מושלםם תמשיכייי ותאמיני לי לי יש פנטזיות יותר גרועות עם זאין חחחחחחחחחחח

18/03/2013 17:56

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את לא רוצה לדעת על שלי עם לואי למרות שניראלי זה כמו הפנטזיות שלך עם זאין :) ומה שרשמתי זה עוד בקטנה חחחחחח ונישבעת שאת מלכהה אמאלהה !

18/03/2013 18:02

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תודה חיים שלי חולה עלייך ועל הסיפוררר תמשיכיי מייד !!

18/03/2013 18:05

הכל בשבילך נסיכה <3 שמחה שאת קוראת :)

18/03/2013 18:07

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

18/03/2013 18:16
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך