היומן הסודי שלי! ~11~ חלק ב'

read my story 18/03/2013 229 צפיות 2 תגובות

אה הא לא קורה כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםם. אז נשאיר אותך עם האשלייה הזאתי בזמן שנילך לישאול את לואיי ! בלה אמרה והן התחילו לרוץ לכיוונו ואני קמתי מהדשא ודפקתי אליהן ריצה שלא האמנתי שאני מסוגלת לרוץ כזה מהר ! לא לא לא חמודות שלי ! אתן יושבות כאן ולא זזות. אמרתי להן בקול אחראי. שתיהן ציחקקו וישבו. ישבתי איתן ונהייתי פרנואידית לגמרי לגבי מה שהן עומדות לעשות בזמן שאני לא יראה אותן.
~מנקודת המבט של בלה~
די זה כזה צפוי שהיא ולואי עשו משהו באמבטיה ! רק שאני חייבת לגלות מה !
היילי נו אולי תגידי לנו פליזזזזזזזזזזזזזז ! אמרתי לה בקול מתחנן.
נו אבל אינלי מה להגיד לכן ! לא עשינו שמה כלום. כזה קרה להבין ? היא אמרה.
מה יש להין בדיוק ? לואי ואת נכנסתם לאמבטיה שעההההה ! אינמצב שלא עשיתם שמה כלום ! למה שתיתקעו רבע שעה באמבטיה בלי לעשות כלום ?! אמרתי לה וניסיתי להוציא את זה ממנה.
כי ככה. דיברנו רק. יופי ? היא אמרה והרכינה את ראשה. כן יופי. אמרתי לה וציחקקתי.
~מנקודת המבט של לואי~
ניראלי שאני אוהב את היילי. היא חמודה. והיא עוזרת לי להיתגבר על אלינור. רק שאני חייב לדעת מה היא אומרת שם לבלה ואמה. אני מקווה שהיא לא אמרה להן משהו על הנשיקה ! חשבתי לעצמי.
הלכתי לבנות. היי בנות. אמרתי והיסתכלתי על היילי בעיקר. ראיתי שאמה ובלה מסתכלות עליי ומחייכות. אני מקווה שהיילי לא אמרה להם כלום ! חשבתי. הייי לואי. אמה ובלה אמרו ביחד. היי בנות. אמרתי וחייכתי אליהן. היילי אפשר אותך שנייה ? שאלתי אותה. בטח. היא אמרה ומיד קמה.
~מנקודת המבט של היילי~
בטח. אמרתי וקמתי. הלכנו הצידה יד ביד. את אמרת להן משהו ? לואי שאל אותי בלחץ. ממש לא ! אמרתי להן. ניראלך שאני מאלה שמנשקות ומספרות (kiss & tell) ? שאלתי אותו. לא יודע הרי רק עכשיו התחלנו להכיר. הוא אמר. אני ממש לא כזאתי ! ובמיוחד לא לך ! אמרתי וחייכתי. טוב אני סומך עלייך אבל אני צריך לדעת למה הן חייכו אליי ככה כשבאתי. הוא אמר. אני לא יודעת אבל אני חושבת שזה בגלל שהן די בטוחות שיש בננו משהו ושעשינו משהו במקלחת. הן ממש לוחצות עליי לספר אבל אני אומרת שלא קרה כלום. הן חופרות לי שזה לא היגיוני שהיינו רבע שעה במקלחת ולא עשינו כלום. אמרתי. אז מה ענית להם ? הוא שאל. אמרתי להם שרק דיברנו אבל אני לא חושבת שהן מאמינות. אמרתי לו. אז מה נעשה ? הוא שאל. רגע תזכיר למה אנחנו לא מספרים להם. אמרתי. כי זה יתחיל דרמה בין כולם. הוא ענה. אני לא בטוחה. חוץ מזה אתה רואה שנייל עם אמה כל הזמן ובלה עם הארי. עניתי. כן…. נייל אפילו סיפר לי שהוא אמר לאמה שהוא מחבב אותה. וחוץ מזה…. הן החברות הכי טובות שלך לא ? הוא אמר. כן. עניתי. אז נספר להם ? הוא שאל. היום בערב נספר. אמרתי לו. אי אפשר היום בערב ! הוא אמר בלחץ. מה למה מה קרה ?! שאלתי. תגלי בערב. ביינתים תחזרי אליהן ותגידי להן שתספרי להן הכל היום בערב. הוא אמר וחיבק אותי. הוא הלך לשחק כדורגל עם ליאם ובריטני גם הייתה שם. ברור כי ליאם היה שם חחח … אחרי איזה 2 דקות קלטתי שאני רק עומדת ובוהה בלואי משחק. אני לא יכולה יותר ! הוא חתיך מוות !!! חזרתי לבנות והן אמרו לי שהן ראו אותי מתחבקת עם לואי ושהן רוצות הסבר מפורט להכל ! אני יספר לכן הכל היום בערב. אמרתי.
אוףף מבאסת. אמרה אמה ושתיהן ניכנסו הביתה. היגנבתי ללואי מבט של הכל בסדר והלכתי אחריהן ופיתאום ראינו ………………………………………..


תגובות (2)

תמשיכיייייייייייייייי !!!!

18/03/2013 19:00

וואי איזה סיפור מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואיך אפשר שלא לבהות בהם?
חחחח

19/03/2013 03:28
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך