היומן הסודי שלי! ~12~

read my story 19/03/2013 289 צפיות 4 תגובות

היגנבתי ללואי מבט של הכל בסדר והלכתי אחריהן ופיתאום ראינו את נייל במטבח עם הראש בתוך קופסת דגנים ! אממ… נייל אפשר להבין מה אתה עושה ? אמה שאלה בחיוך. אני מחפש את הצעצוע בשביל הארי ואני גם אוכל את הדגנים… איכשהוא.. הוא אמר מתוך הקופסא. אתה לא יכול פשוט להכניס ת'יד ולא את כל הראש ?! בלה שאלה בצחוק. אני יכול אבל זה יותר כיף ככה כי אני אוכל תוך כדי. הוא ענה. טוב…………… אמרתי וצחקתי. הלכתי לסלון אבל מהר חזרתי כי ראיתי שמה את שירז וזאין אז לא רציתי להפריע להם. ראיתי ששירז מנסה להיתקרב לזאין אבל לא במובן של להיתקרב אלה להיתקרב במובן של לדבר איתו ושהם יתקרבו ויתחיל ביניהם משהו. ראיתי שהוא מנסה להסביר לה איך לשחק בפיפ"א אבל היא הייתה מהופנטת לגמרי מהמבט שלו והיא בטח לא שמה לב לכלום חח… חזרתי למטבח וראיתי את נייל עם הצעצוע צועק :הארי הארי ! מצאתי בוא. הארי בא בריצה אבל בלה חסמה אותו. היי מה את עושה אני רוצה את הצעצוע שלי ! לא לפני חיבוק. היא אמרה. הוא חיבק אותה ורץ לקחת את הצעצוע.
~מנקודת המבט של נייל~
קח הארי, אני ממשיך לאכול. אמרתי לו. היי ניילר ! אמה אמרה לי. היי. אמרתי לה מתוך הקופסא.
היילי ובלה באלכן לעשות לי טובה ? שאלתי אותן. בטח! שתיהן ענו ביחד. מעולה. אתן יכולות ללכת לסופר למטה וליקנות לי גלידה ? שאלתי. כןן ! הן ענו וחייכו. טוב אז עכשיו שאנחנו לבד… אמרתי לאמה. רציתי לשאול אותך אמבאלך לנצא היום לאנשהו.. ? שאלתי. ברוררר ! היא אמרה וחייכה. אז קבענו היום בערב ? שאלתי. האעאהע בטחח ! היא אמרה וחיבקה אותי. חיבקתי אותה בחזרה. החזקתי לה את היד והלכנו לגינה. ראינו שמה את לואי ליאם ובריטני.
~מנקודת המבט של אמה~
אני וניילר יצאנו יד ביד החוצה וראינו את לואי ליאם ובריטני משחקים כדורגל. היילי יצאה וראיתי שהיא בוהה בלואי… אם לא הייתי אוהבת את נייל גמאני הייתי בוהה בו כי הוא היה בלי חולצה אבל ניראלי שאצלה זה שונה. נייל תגיד לי אם זה ניראה שמשהו מתחיל בין היילי ולואי. אמרתי לו. טוב אני יסתכל. ראיתי שנייל מסתכל על היילי. טוב היא לגמרי מאוהבת בלואי זה ברור. הוא ענה. כן אני יודעת בערך מאז שהוא הפייב שלה. אמרתי לו.
נייל: הוא הפייב שלה ?!
אני: חחחח תיתעורר.
נייל: טוב אז אני אומר לך שגם בלי שהוא הפייב שלה היא מאוהבת בו מידי כי תיראי אותה. היא מהופנטת ממנו.
אני: זה קורה גם בתמונות שלו שהיא מסתכלת.
נייל: לא יודע אבל לי זה ניראה ככה. חוץ מזה אם הוא הפייב שלה היא אמורה לאהוב אותו לא ?
אני: כןן ברור ! גמאני אוהבת את הפייב שלי.
נייל: מי הפייב שלך ? הוא שאל בטיפה עצבנות
אני: אתה באמת רוצה לדעת ?
נייל: כן כן תגידי לי !
אני: זה…
רציתי להמשיך אבל אז הכדור פגע לי בראש ובריטני רצה אלי ואמרה לי: סליחה סליחה אמה לא היתכוונתי את יודעת שאני עקומה בכדורגל סליחה סליחה בואי אני יעזור לך סליחה סליחה !
נייל: זה בסדר בריטני אני יקח אותה מפה.
נייל הרים אותי כמו הנסיכות בסרטים ולקח אותי לחדר שלנו. הוא בדק שהכל בסדר איתי ושאני יכולה ליראות אותו. והווו את רואה אותי ? הוא שאל. אממ בערך אמרתי לו. טוב אתה יודעת מה ירפא אותך ? הוא שאל. מה ? עניתי. נשיקה על המקום הכואב. הוא נתן לי נשיקה על השיער וחייכתי. עזר ? הוא שאל בחיוך. כן. עניתי. אבל עדיין כואב לי קצת. עניתי בשביל עוד נשיקה. אהה אוקיי אז יש לי משהו יותר טוב מנשיקה. הוא אמר. הוא הוריד חולצה ונתן לי לגעת בקוביות. האעאהעאהאעאהעאהאעאהעאהאעעאהאהעא אומיגאדד ! פתאום שכחתי מכל הכאבים בראש שלי ורציתי להיתעלף. את בסדר עכשיו ? הוא שאל. כן. אמרתי וחייכתי. הוא לקח לי את יד ויצאנו החוצה. הוא אפילו לא טרח ללבוש חולצה. יאייי ! אז מי הפייב שלך ? הוא שאל. אתה ! עניתי וחייכתי. אה. אהההההההההההההההההההההה אז.. זה אומר שאת אוהבת אותי ? הוא שאל. כן אמרתי וחיבקתי אותו. הוא חיבק אותי גם. בוא נשב בערסלים. הוא התיישב בערסל אחד וכשבאתי לשבת בספסל אחר הוא קרא לי להיות איתו בערסל. לא יכולתי להתנגד לזה. דיברנו על לואי והיילי ושאלתי את נייל………………………….


תגובות (4)

מהמםםם
המדך דחוףףףף;)

19/03/2013 04:04

מהמםםםם תמשיכיייי זה מושלםם !!

19/03/2013 04:19

חחחח יואו אני מזה אוהבת את הסיפור הזה!!!!!
אני בקושי יודעת לבעוט כדור פיפ"א הוא רוצה ללמד אותי?
חחחחחחח מה הפלא שלא הקשבתי (:

19/03/2013 04:30

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כי זאין הוא חתיך מידי ! איך אפשר להקשיב לו במקום לבהות בו ? ושירז אני עוד מעט עושה פרקים מלאים עלייך ועל זאין :)

19/03/2013 05:17
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך