היומן הסודי שלי! ~14~

read my story 23/03/2013 487 צפיות 4 תגובות

~עדיין מנקודת המבט של בריטני~
ראיתי שהארי בוכה מסיבה לא ברורה. הוא חיפש את לואי. לואי הלך. אמרתי לו. הוא המשיך לבכות וחיפש מישהו לספר לו מה קרה לו. הוא רץ לליאם וחיבק אותו. הארי מה קרה ? ליאם שאל. הארי: אממ….. אממ.. אהה… הלכתי בבית עם הבובה שלי מהדגנים שנייל הביא לי ו…. ו… ואז רציתי לשחק איתה עם עוד בובות אז הלכתי לחדר פתחתי את המזוודה והנחתי את הבובה ביינתים על המיטה אבל היא נפלה על הריצפה בטעות ונישברהה ! :'( ליאם חיבק את הארי וחייך והתאפק לא לצחוק. בלה ואני דיברנו ביינתים.
אני: חחח זה כל מה שקרה להארי ??
בלה: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מסתבר.
אני: חחחחחחחחחח למה הוא עושה מזה כזה היסטריה ??? חחח
בלה: הוא ילד קטן עדיין ! חחח הוא רגיש לדברים האלה.
אני: ממש קטן ! ראית איזה ענק הוא ??
בלה: אז מה הוא תינוקי שלי ! חחחח
~מנקודת המבט של ליאם~
חיבקתי את הארי והיתאפקתי לא לצחוק, לא רציתי להעליב אותו, הוא עדיין ילד קטן.
טוב האזה יש לי רעיון… מה אתה אומר שנרד אני ואתה לסופר ונקנה לך 10 קופסאות דגנים ועוד כמה בובות ? הארי ישר שמח ואמר: אני יחכה לך בסופר ! ורץ לבפנים.לבשתי חולצה והלכתי אחריו. בריטני? רוצה לבוא גם? שאלתי אותה. ככן ! היא ענתה בשמחה.
פיתאום ראינו את הארי עם משקפי שמש ופוקר פייס מהויטרינה צועק לנו: בלה בואי. וחייך חיוך קטן. בלה רצה אליו ושניהם התחילו ללכת. אני ובריטני הלכנו לבד. הגענו לסופר וקנינו להארי את הדברים והלכנו לטייל.
~מנקודת המבט של אמה~
-היתעוררתי-
שמעתי רק את הקולות של ליאם והארי קצת צועקים וזה העיר אותי כניראה. נייל ! נייל ! קום מהר קום ניילר ! אמרתי לו. אממ מה ? הוא אמר ושפשף את העיינים. תיראה אנחנו לבד כאן. חוץ משירז וזאין שישנים בטח בתוך הבית אבל חוץ מזה אנחנו לבד אנחנו יכולים לעשות הכל בלי שכולם יגידו לנו שזה מפריע ודברים כאלה. אמרתי לו. את צודקת ! הוא אמר. קמנו והלכנו קודם לפיפ"א של לואי. שיחקנו שעה ואז עברנו למטבח לאכול. אכלנו כל אחד המבורגר וצ'יפס ושתינו ביחד בקבוק שלם של קולה. O_______O יצאנו החוצה ושיחקנו פריזבי וכדורגל. אני ממש עקומה בכדורגל ! אבל ניילר לימד אותי טיפה. שיחקנו גם פינג-פונג ואז סתם התכרבלנו על הספה וראינו סרט. <3 .
אממ…. נייל? אמרתי לו באמצע הסרט. מה? הוא שאל אותי. אממ…….. לא המשכנו את השיחה על לואי והיילי.. אז אתה תדבר עם לואי בסוף? שאלתי. כן הוא אמר. אבל.. איפה הם בכלל ?? הם נעלמו לפני שהלכנו לישון קודם P: ! אמרתי לו. כן אבל הם בטח יחזרו עוד מעט.
~מנקודת המבט של היילי~
לואי אתה בטוח שזה בסדר שככה ברחנו להם בלי להגיד כלום? שאלתי אותו.
לואי: כן.. זה בסדר הם יסתדרו בלעדינו כמה שעות זה לא כזה נורא.
הוא אמר וחייך. הוא לקח אותי ליום כיף. הוא כזה מפנק <3 ! בהתחלה הלכנו לאכול גלידה ומשם המשכנו ללונה פארק. הוא החזיק אותי במתקנים המפחידים ולא פחדתי בכלל כי הוא מגונן כזה. סמכתי עליו. היינו בכל הביתנים והוא זכה בדובי ורוד ענק שרשום עליו I LOVE YOU והביא לי אותו מתנה . ( אוווווווווווו <3 ). אחרי זה הלכנו לארוחת צהריים במסעדה ומשם הלכנו לטייל ברגל. הגענו לפארק וטיילנו שם. זה פארק ענק עם כמה גני שעשועים והרבה אנשים עם כלבים אבל היום היה דווקא שקט מאוד והיה לנו כמעט את כל הפארק רק לעצמנו. מידי פעם עבר איש עם כלב או אמא עם ילד אבל חוץ מזה…. כלום! התיישבו על ספסל ליד דשא ועצים ושמענו רק את הציפורים. ישבתי לידו והוא שם את היד שלו על הכתפיים שלי (כמו בסרטים חיחי) ואני נישענתי עליו. דיברנו על כולם בבית (הבנים ב-1D והבנות שאיתנו) ועל המשפחות שלנו ועל מה לא דיברנו ?! הרגשתי שהוא כמו החברה הכי טובה שלי! המשכנו לדבר שם עד הערב ואפילו לא שמנו לב. פתאום לואי קם ואני אחריו מתוך אינסטינקט. הוא התחיל להגיד לי ש…………………………………………………


תגובות (4)

תמשיכיייייי מייייד אני במתחחח אני חייבת לדעת מה הוא אמר לה !!

23/03/2013 19:45

חחחח אני אוהבת אותך אביה ! <3

23/03/2013 19:50

עאעאעעאעאעאעאעאעאעאעעאעע דבר ראשון הארי קרע אותי! דבר שני תמשיכיייייי דחוףףףףףףףףףף!!!!

24/03/2013 02:08

סיפור מושלם תמשיכי!!!!!!

24/03/2013 12:49
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך