היומן הסודי שלי ! ~3~

read my story 09/02/2013 289 צפיות 5 תגובות

יומן יקר !
זוכר שסיפרתי לך שהיום אני מקבלת את העיתון ראש 1 הראשון שלי ? אז זה קרההה !! קיבלתי אותו היום בצהריים . אמא שלי הביאה אותו ואיך שראיתי אותו קרעתי את העטיפה והתחלתי לקרוא . היו שמה מלא תמונות וכתבות ופירסומים …. והייתי בסדר עד שהיגעתי לדף של הבנים ! פשוט היתעלפתי מהיופי שלהם ! הם מושלמיםםםם ! התחלתי ליקרוא את כל הכתבות עליהם והיסתכלתי על התמונות המולשמות שלהם . ונחש איזה מזל היה לי ?! בתחילת העיתון יש בקשות ומכתבים של ילדים למערכת של העיתון ו- 2 ילדות ביקשו פוסטרים של 1D ושמו אותם ! על היום הראשון היה לי כבר 2 פוסטרים ואתה יכול להיות בטוח שעכשיו הם תלויים כבר מאחוריי ליד המיטה שלי . אבל רגע, התחלתי לספר לך באמצע . אני יספר לך מה עבר עלי כל היום. קמתי היתארגנתי ולא היה משהו מיוחד בבוקר… סתם בוקר רגיל. הלכתי לתחנה ושם ראיתי את אמה . איפה בלה ? שאלתי אותה . לא שמעת ? היא חולה .. היא בטח תבוא מחר . היא אמרה לי . אוף ממש רציתי לספר לשתיכן ביחד. אמרתי לה. על מה ? היא שאלה. את עוד תדעי… ניפגש איתה אחרי בצפר ואני יספר לכן ביחד . אמרתי. האוטובוס הגיע ונסענו לבצפר. כמו כל יום, אחרי שלושה שיעורים התיישבנו אני ואמה בשולחן הקבוע שלנו . רק שהפעם, ישבו עוד הפעם עם שירז ובריטני, כי זוכר שאמרתי לך שכל הדיירקשניות נהייות חברות כאילו הן מכירות שנים ? אז אנחנו ככה עכשיו. שירז לבשה שמלה תכלת עם בעלי בובה לבנות ושיעק אסוף בגולגול מסודר. בריטני לבשה ג'ינס בהיר עם קרעים וחולצת אנגליה מהממת (!) עם השיער הג'ינג'י החלק שלה פזור ומסודר. עוד 5 ימים אה ? אמרה בריטני . מסתבר. אמרתי . וואי מישהי מיכן הכינה את הברכה להארוש ? אמרה פיתאום אמה בבהלה . כן אמרתי כן אמרו ביחד בריטני ושירז. ממש הישקעתי בזה . אני מקווה שיכניסו אותי . אמרה שירז . כן גמאני. אמרתי. ניגמרה ההפסקה וחזרנו לשיעור . זה היה שיעור אנגלית. המורה אמרה לכולם ליפתוח ספרים בעמוד 58 . ונחש מה היה שם ! נחש נחש ! תמונה של 1D עם טקסט עליהם ! אני ואמה התחלנו ליצרוח שמה כמו זוג סתומות וגם עוד כמה בנות צרחו שמה עד שהמורה אמרה לכולם להפסיק. אני כמובן היתנדבתי להקריא את הטקסט אבל שהיגענו לקטע על בעלי (לואי) כבר חייכתי כל הזמן ולא יכולתי ליקרוא מרוב אושר ! D: . הגענו להסעות של החזרה הביתה וירדנו בתחנה של בלה. שלום בנות . באתן להביא לבלה שיעורים ולבקר אותה ? אמרה אמא של בלה. כן אמרנו אני ואמה ביחד. היוששששששששש ! אמרה בלה בזמן שהחזיקה ספר שלא ראינו עדיין את הכריכה שלו. הבאנו לך שיעורים. אמרתי. כן ולהיילי יש משהו חשוב לספר לנו והיא השאירה אותי במתח כל היום ! אז תספרי כבר היילי ! אמרה אמה. אוקיי. אמרתי. אז כמו שאתן יודעות היום הגיע הראש 1 הראשון שלייי !!!! והיו בו פוסטרים וכתבות ותן לא מבינות איזה מושלמים הבניםםם !! (של 1D) . האעהאעאהעאהאעאהעא אומיגזרר ! יש לך את זה פה ? שאלה בלה. במקרה כן. אמרתי מחייכת וראיתי שאמה רצתה להרביץ לי על זה שלא הראיתי לה את זה כל היום. רוצה סטירה ?! שאלה אמה בצחוק. חחחחח כן. אמרתי בצחוק. בלה עזבה מהר את הספר שהייתה כל כך שקועה בו ומהר חטפה את המגזין והיא ואמה פשוט שקעו בעמוד של 1D . חיפשתי במה להעסיק אתץ עצמי ביינתיים כי ידעתי שיקח שעה עד שהן יגמרו להיסתכל (אמה על ניילר ובלה על הארי). רציתי לראות באיזה ספר בלה שקועה פיתאום, בתור ילדה שבחיים לא קוראת כמעט… רק בשיעורי ספרות וגם זה בקושי, וכניראה בגלל זה יש לה נכשל תמיד (: . לקחתי את הספר לידיי ופתאום הפסקתי לנשום !


תגובות (5)

יואו מהמם!!!!!!!!
תמשיכי כבר!!!!!
המשךךךךך (:

09/02/2013 09:55

אומייגזרררררררררררררררר תמשיכייייי !!!
אמאאאאא זה אמיתי ????
תמשיכי מהררררררר את השלמות!!

09/02/2013 09:56

תמשיכייייייייי מושלםםם !!!!

09/02/2013 10:09

עוד תגובות וצפיות ואני ממשיכה D:

09/02/2013 10:24

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל רק דבר אחד
זה ממש מבלבל שאת כותבת .בלה בלה בלה. במקום "בלה בלה בלה" אני מבקשת שתעשי מאמץ בגלל שזה מעצבן

10/02/2013 07:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך