היומן הסודי שלי ! ~4~

read my story 10/02/2013 253 צפיות 3 תגובות

יומן יקר !
אתה לא מאמין ! זוכר שסיפרתי לך על הספר ששאב את בלה לתוכו והיא אפילו לא קוראת ספרים ?!
אז אז אז אז אז …………. זה היה ספר על 1D !!!!!!! האעהאעאהאעהאעאהאעאהעאהאעאהעאה התחלתי ליצרוח אבל הפסקתי אחרי שנייה כי ניזכרתי שההורים שלה בבית ולא רציתי שהם יכעסו . מה זה ?! שאלתי את בלה. ספר . היא ענתה. די לא נכון ! אמרתי לה בציניות. ממתי יש לך את זה ? שאלתי אותה. מהיום. היא ענתה. ההורים שלי קנו לי אותו כי לא הירגשתי טוב… והוא יצא רק היוםם ! היא אמרה. אמה , שלא הבינה מה קרה לי (בגלל שהופתעתי מידי מהספר) באה ליראות על מה כל המהומה. היא ראתה את הספר ולא ידעה מה לעשות עם עצמה. ואחרי שנייה, יכולת ליראות אותי ואת אמה קוראת בספר בנחישות ואת בלה קוראת במגזין ראש 1 שלי. קראנו וקראנו והגיע כבר השעה שש וחצי וניזכרנו שיש מסיבה היום בלילה! אני ואמה מיהרנו הביתה ובלה , שהרגישה יותר טוב, נישארה בבית שלה כמובן… כולנו היתארגנו ולמזלנו המסיבה התחילה רק בשמונה אז היה לנו מספיק זמן להיתארגן ! ניפגשנו כולנו ברבע לשמונה ואמה שלי הסיעה אותנו למסיבה . מבחוץ היה אפשר לישמוע את המוזיקה. זה היה מוזיקה של 1D !!! אבל זה היה די צפוי כי הילדה שהייתה לה את המסיבה (קוראים לה רוז) דיירקשנית. אבל אז הבנו שהמוזיקה היא יותר ממוזיקה של וואן דיירקשן. ממש יכולנו לישמוע את הקול של של של של שללללל ……………… זאין ?
נכנסו פנימה וואני רציתי להבים מה זה היה ששמעתי קודם. היסתכלתי על עמדת ה- DJ והתחלתי ליצרוח כמה דקות !!! כולם הישתתקו והיסתכלו עליי . כבר לא ניכנס לי חמצן למוח מרוב הצרחה הענקית שדפקתי שמה. אני היחידה שצרחתי אז לא ניראה לי שעוד מישהו חוץ ממני שם לב לזה……………… איך לא שמתם לב לזה לעאזעזל ?!?! שאלתי את עצמי בזמן שאני עדיין צורחת ! רק ה- DJ לא היסתכל עליי כי הוא היה עם אוזניות וכניראה ששמע מוזיקה.
*היתעוררתי*
ראיתי מלא פרצופים מודאגים סביבי ! לא הבנתי מה קרה לי. אמה ובלה סיפרו לי שהיתעלפתי.
ניזכרתי שמה שראיתי שבגללו צרחתי ! הלכתי ליבדוק א זה אמיתי אחרי שהיתאוששתי. וראיתי שזה אמיתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ה-DJ היה אמ אה זה היה אמ אהה אה אמ ה-DJ היה ………………………………………………………………………………………………………… ניראה לי ששוב היתעלפתי ……………………………….. !


תגובות (3)

דיייי מושלםםם תמשיכיי דחוףףף

10/02/2013 10:24

חחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/02/2013 10:34

חחחחחחחחחחחח תמשיכי דחוף!!!

10/02/2013 10:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך