היומן הסודי שלי ! ~5~

read my story 11/02/2013 308 צפיות 7 תגובות

(המשך של היומן מאתמול)
הDJ היה זה אמ אה אהה זה אמ היה אה אמ אה אמ אמ זה היה ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. זזזזזזזזזזז-אאאאאאאאאאאאאאאא-יייייייייייייייייייייי-ןןןןןןןןןןןןןןן !
על השולחן DJ היה רשום בענק DJ MALIK ! חשבתי שאני עומדת להיתעלף שמה עוד פעםם !!! לא יכולתי לדברר ורק הצבעתי עליו ! הננס הנסיי הנסייךךך שמהה !!!!!!!!!!!! אמרתי בגימגום ! אמה ובלה היסתכלנו עליו והתחילו ליצרוח ! לא ידענו איך להגיב ! היתקרבנו אליו. אממ….. זאין ? אמרנו כולנו בחיוך שלא יכולנו להוריד מהפנים ! חיוך ענק שבקושי יכולנו לדבר. הוא היה עם אוזניות אבל ראה אותנו והוריד אותם. שלום בנות. עאהעאהאעאהעאהא !!!! צרחנו שם והוא חייך. דיירקשניות? אני מנחש. עאעאעאעאעאעאע ברורר !!!! אני מתה עלייך ! אמרתי. גמאני ! אמרה בלה. גמאני ! אמרה אמה. טוב אז אם ככה……. יש פו כמה אנשים שתהיו שמחות ליפגוש. הוא אמר בחיוך. לא היינו בטוחות למי הוא התכוון אבל כמעט היינו בטוחות שאלה……………………………… העאהאעהאעאהאעהאעאהאעהאעאהאעאע כן זה כן ! זה הםם !! לואי נייל ליאם והארי !!!!!!!! העאהאעאהעאהאעאהעאהאע צרחנו שלושתינו ומיד שתקנו כי ניזכרנו שהם לא אוהבים שמעריצות מיתנהגות לידם כמו מעריצות (שזה קשהה !!!) וגם כי לבעלי (לואה) יש צלצולים באוזניים. בקיצור לא יכולתי לדבר ! וניראה לי שגם אמה ובלה . אבל פשוט כמעט התעלפתי אז לא ממש שמתי לב מה קורה איתם באותו רגע. אומיגזר ! חשבתי לעצמי . אני אשכרה רואה את הנסיכים שלי ! האנשים המושלמים האלה ששינו לי את החיים ! אפשר לח לח לחבק אתכם ? שאלתי בשקט. הם שמעו אותי ואמרו שכן ! חיבקתי אותם והאחרון היה לואי. עצרתי עליו. הרגשתי שאני לא יכולה לעזוב אותו. לא ראיתי ממש את הפרצוף שלו אבל אני חושבת שהוא חייך. הוא חיבק אותי גם. אפשר לנשק אותך על הלחי? שאלתי את לואי. בטח. הא ענה. אבל את לא מעדיפה שאני ינשק אותך ? הוא שאל. חשבתי שאני עומדת למות שמה מאושר !!! כן כן כן כן כן !!! אמרתי. הוא נישק אותי הל הלחי. חשבתי לעצמי שאני בחיים לא ישטוף את הלחי שלי ! אומיגזר ! אמרתי. לפני שהיספקתי להגיד מה שרציתי לואי צחק. למה אתה צוחק? שאלתי בחיוך. מזה שאמרת- אומייגזר. אני אוהב גזרים. לואי אמר. אני יודעת !! אמרתי באושר. אני יודעת הכל עליכםם !! . ולואי שתדע שאני ממש אוהבת את אלינור ! היא מושלמת והיא יפהה וחמודה ! אמרתי לו. הוא חייך ואמר: אני יודע. בינתיים אמה ובלה היסתכלו עליי ועל לואי מדברים. אמה היסתכלה על ניילר אוכל המבורדר וחייכה. נייל ראה שהיא מיסתכלת ועוד שנייה מיתעלפת. הוא עזב את האוכל (משהו שלא רואים הרבה) ונתן לה כיסא לשבת. היא כמעט היתעלפה. הוא הביא לה מים והסתכל עלייה וחייך. הם התחילו לדבר אבל לא ממש שמעתי מה הם אמרו כי בינתיים הייתי מרוכזת בבלה שראתה את הארי כימעט התעלפה. היא רצה מהר החוצה ואחרי דקה חזרה עם חתול ביד. הא ה הא ה אר הארי ? היא גימגמה. הוא הסתכל עלייה וראה פתאום את החתול. אווווווווווווווווווווווווו חתולל חמוד ! מי חתול חמוד ? כולנו היסתכלנו על הארי ואז הוא אמר: מה אי אפשר לדבר לחתול ? כולנו צחקנו. קח אותו. בלה אמרה. הוא שלך. מתנה ממני. היא המשיכה. תודה ! אמר הארי ונישק אותה על הלחי. היא הסמיקה וחייכה. אתן חמודות. אמר נייל, אבל הוא הסתכל בעיקר על אמה. רוצות לבוא איתנו למלון היום? לואי שאל. כן ברור ! ענינו שלושתינו ביחד.


תגובות (7)

חחחחח יואו איזה פרק מהמם!!!!!!!
תמשיכי (:

11/02/2013 07:18

אעאעאעאעאעאעעאעאע!! מושלםםםםם!!
תמשיכיי דחוףף וגם את הסיפור השנייי!!

11/02/2013 07:21

ה-מ-ש-ך!

11/02/2013 07:39

תמשיכיייי סיפור מושלםםם !!

11/02/2013 07:45

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ומה איתי וליאם (הנסיך השלישי)

11/02/2013 11:22

כל מי שהבטחתי לו, שלא ידאג אני יכניס אותו בקרוב

12/02/2013 11:43

כל מי שהבטחתי לו, שלא ידאג אני יכניס אותו בקרוב

12/02/2013 11:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך