read my story
טוב לכל מי שקורא תפרק הזה רק רציתי שידע שזה באמת המחשבות שלי וסתם רציתי לשתף אותם איתכם. זה הסיוט שלי וגם איך שהיה בהתחלה בפרק הקודם זה החלום שלי.
סליחה אם חפרתי אבל סתם רציתי שתידעו.. :) והפרק גרם לי לבכות בזמן שכתבתי אותו :'(
מקווה שתאהבו

היומן הסודי שלי! ~6~

read my story 16/03/2013 311 צפיות 11 תגובות
טוב לכל מי שקורא תפרק הזה רק רציתי שידע שזה באמת המחשבות שלי וסתם רציתי לשתף אותם איתכם. זה הסיוט שלי וגם איך שהיה בהתחלה בפרק הקודם זה החלום שלי.
סליחה אם חפרתי אבל סתם רציתי שתידעו.. :) והפרק גרם לי לבכות בזמן שכתבתי אותו :'(
מקווה שתאהבו

באנו אחריהם אל האוטו אבל זאין היה צריך להישאר להיות ה-DJ . ממש היתבאסנו שהוא לא בא איתנו אבל הבנים עודדו אותנו. אני, אמה ובלה קפאנו במקום ופשוט חייכנו כמו מפגרות ! לא קלטנו עדיין כלום ממה שקרה ! שלושתינו נכנסנו לשוק !!!! לואי העביר את היד שלו מול העיניים שלנו (כמו שעושים לאנשים שחולמים בהקיץ) וזה היה הרוב מול הפנים שלי ומאיזה שהיא סיבה מתוך אינסטינקט פשוט תפסתי לו את היד והתחלתי לחבק אותה ולנשק אותה (חחחחח הוא בכל זאת בעלי). הוא לקח את היד שלו באגרסיביות ממני והיה ניראה קצת עצבני. לא האמנתי ! הסיוט הכי גדול שלי התגשם ! ש 1D ישנאו אותי !!! באותו רגע פשוט לא עניין אותי שזה הם! פשוט התחלתי ליבכות כמו מטורפת ורצתי מישם החוצה והיתקשרתי לאמא שלי שתיקח אותי הביתה. חיכיתי כמה דקות עד שהיא תגיע וניסיתי לנגב את הדמעות כדי שהיא לא תשים לב שבכיתי אבל לא הצלחתי. פיתאום ראיתי אותה באופק עם האוטו ואז שמעתי את אמה ובלה רצות אחרי וגם לואי היה שם ! (וברור שגם הארי ליאם ונייל כי אינמצב שהם היו באות אליי שיש לידם את 1D !) פשוט לא רציתי ליראות אותם. זה שבר אותי! בכיתי ובכיתי וניראה לי שהם ראו אותי בוכה. מרגע שראיתי את אמא שלי פשוט רצתי לאוטו כדי שהם לא יתקרבו אליי. ובמיוחד לא לואי. וכן… אני עדיין מאוהבת בו בטירוף אבל אני לא יכולה לחיות עם המחשבה שהוא שונא אותי כי אני מאוהבת בו יותר מלא יודעת מה ! הוא אהבת חיי שאני חולמת עלייה בלילה ! אני אוהבת אותו יותר מידי ! אני פשוט לא יכולה לחיות במחשבה הזאת ! תמיד חלמתי שאני יראה אותו זה ממש לא יהיה ככה. מה שדמיינתי היה בערך כמו בהתחלה שסיפרתי שפגשתי אותו. לרגע זה היה ממש אמיתי ואז ברגע אחר זה נהפך לשילוב של החלום הכי גדול שלי… לסיוט הכי ענק שלי! אמא שלי שאלה אותי למה אני בוכה ואם קרה לי משהו אז אמרתי לה שסתם רבתי עם חברה ממש טובה שלי וקיבלתי מכה ודברים כאלה….. מזלי שהיא לא יותר מידי נידחפת לי לחיים ! הגעתי הביתה היתקלחתי וזה עזר לי טיפה לחשוב על דברים אחרים …. לבשתי פיג'מה ממש משוחררת כי ככה אני מרגישה משוחררת יותר וכשהלכתי לחדר שלי פשוט רציתי למות ! כל החדר שלי פוסטרים שלהם ויש לי מלא בודדים של לואי ! הבובות נייר שלהם וגם אחת של לואי, הספר שלהם היה פתוח בעמוד עם תמונה של לואי על השולחן שלי, במחשב שלי יש תמונות שלו במסך, יש לי על החלון ג'לי מיוחד כזה שרשמתי איתו לואי וגם על התיק שלי של בצפר היה רשום לואי ! ידעתי שאני לא יכולה לישון שם ובמיוחד לא היום אז ביקשתי מ-אמא שלי לישון איתה היום כי אבא שלי במילואים אבל היא אמרה לי שאבא חוזר היום אז אי אפשר אז ביקשתי ממנה לישון בספה והיא הסכימה. אירגנתי לי דברים בספה ונירדמתי מול ה-TV . באמצע הלילה היתעוררתי כי לא היה לי נוח אז לא הייתה לי בררה אלה לחזור לחדר. למזלי הייתי חצי ישנה ולא ממש ראיתי את הפוסטרים כי גם היה חושך. אחרי שנייה שנירדמתי (וכל זה היה בערך בחצות…) שמעתי רעש מוזר שהעיר אותי עודפם. שמעתי אותו שוב ואז קלטתי שהוא מהחלון שלי. זה היה דפיקות על החלון וזה היה לואי ! התחלתי ליבכות ולא ידעתי איפה ליקבור את עצמי. פתחתי לו את החלון ובכיתי. בכיתי עם עיינים עצומות ואז הרגשתי משהו חם על הפנים שלי מתחת לעין שלי. זה היה היד שלו. הוא ניגב לי את הדמעות ועוד יותר בכיתי! רציתי ליצרוח עליו שילך לי מהבית ואז פיתאום קלטתי שהוא בבית שלי ! היה קור מקפיא בחוץ וראיתי שהוא קופא אז לא יכולתי לעשות כלום ורצתי אליו עם מעיל של אבא שלי ואמרתי לו שיכנס הביתה. הוא התיישב על הכיסא בחדר שלי ואני אמרתי לעצמי שאני בטח חולמת והמשכתי ליבכות. למה את בוכה ? הוא שאל אותי. ועניתי לו ש……………………..


תגובות (11)

אעאעאעאעא תמשיכי אני במתח עצוםםםםםםםםםםםםםם

16/03/2013 14:15

חחח אוהבת אותך את כזאת נסיכה ! אני ממשיכה :) ומישהו יכול להגיד לי כמה צפיות ישלי ? אני לא רואה………….. :(

16/03/2013 14:32

לא משנה ראיתי כמה וחוץ מיזה אני עדיין חושבת על המשך.. חחח אני עכשיו יתחיל :)

16/03/2013 14:34

תמשיכיייייייי זההה מושלםםםםםםםםםםם , וזה כול כך עצוב :/

16/03/2013 14:44

כן אני בכיתי שכתבתי את זה… לפעמים אני בוכה שאני חושבת על זה… וסליחה בנות פשוט רשמתי *מלא* וזה מחק לי הכל אז יקח לי טיפה זמן להעלות את הפרק השני :( סורי נסיכות שלי אני ינסה כמה שיותר מהר <3 יווו

16/03/2013 14:47

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!! וזה גם החלום והסיוט שלי!

16/03/2013 14:54

יואו כמה זמן שלא העלת!
תמשיכי זה מושלם (:

16/03/2013 15:11

חחח שירז את מאזה צודקת פשוט לא היה לי זמן וכוח סורי ודבר שני אלהניני ? זה מפחידד אותי ! שמחה שאת מיזדהה איתי /:

16/03/2013 15:24

מה קרה לתמונה שלך? ואני מקווה שיהיה לך פחות לחץ…

16/03/2013 15:45

תודה שירז וואי אתן כאלה נסיכות והחלפתי לתמונה של לואה שהוא היה קטן.. אינלי בעיה להחזיר לקודמת אם תבקשי והמשכתי :)

16/03/2013 15:49

תודה שירז וואי אתן כאלה נסיכות והחלפתי לתמונה של לואה שהוא היה קטן.. אינלי בעיה להחזיר לקודמת אם תבקשי והמשכתי :)

16/03/2013 15:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך