היומן הסודי שלי! ~7~ פרק די ארוך

read my story 16/03/2013 400 צפיות 13 תגובות

אמרתי לו שאני ראיתי את ההבעה שלו מתי שלקחתי לו את היד. אמרתי לו שזה לא יכול להיות שהסיוט שלי שהם ישנאו אותי .. מתגשם ?! וגם אמרתי לו שהוא הפייב שלי ושבמיוחד יהיה לי קשה שהוא ישנא אותי. כשאמרתי לו שהוא הפייב שלי ראיתי שהוא חייך. זה פיתאום היה לי כל כך מוזר. תמיד בפאני מומטס הוא כזה היפראקטיבי ועכשיו הוא כזה רגוע ורציני…. בחיים שלי לא בכיתי ככה ואני חושבת שאפשר להבין למה דווקא עכשיו כן. הרגשתי שהוא שוב מנגב לי את הדמעות וזה שיפר לי טיפה את המצב רוח אבל עדיין הירגשתי שהוא שונא אותי. תמיד הייתי טיפוס כזה שחושב ששונאים אותו אבל הפעם זה הרגיש לי -ממש- אמיתי ! לא הצלחתי לדבר כמעט. בואי. הוא אמר פיתאום וקם. שאלתי אותו לאן והוא ענה שזאת הפתעה. היתלבטתי אם לבוא אבל בכל זאת… לואי מוואן דיירקשן ! בעלי שאני חופרת עליו כל יום !!! אבל מצד שני….. הוא הרי שונא אותי. למה שהוא ירצה שאני יבוא ?! החלטתי לבוא וכמעט היתעלפתי כשהוא אמר שנוסעים במכונית שלו. אני אשכרה יושבת עכשיו ליד בעלי ועוד באוטו שלו ! אי אפשר לתאר כמה הייתי מאושרת וכמה עצובה מבפנים. ת'אמת שלא ידעתי מה אני אמורה להרגיש במצב כזה. נסענו והיגענו למלון שבהם הבנים היו וגם אמה ובלה היו שמה אני חושבת. כשניכנסנו לחדר הכל היה מבולגן ושקט. לכל אחד מהבנים היה מיטה זוגית וחדר לבד. ציפיתי שהם ישנו ביחד אבל אז ראיתי שבלה ישנה עם הארי ואמה ישנה עם ניילר. (וליאם ישן עם זאין) בטח הם הספיקו ממש להיסתדר, חשבתי לעצמי. בהיתי בנייל מאיזה שהיא סיבה ופיתאום ראיתי שהוא פתח את העיניים שלו ומהר סגר אותן. ראיתי שהוא מיסתכל עליי. יופי. עכשיו גם נייל שונא אותי. :'( ירדו לי דמעות ולואי החזיק לי את היד ולקח אותי לחדר שלו. שנינו ישבנו על המיטה ודיברנו. למה את בוכה ? אני לא הבנתי עדיין. אני בוכה כי.. אמ.. אה… אממ קודם תקשיב סליחה שלקחתי לך את היד פשוט בחיים שלי לא תיארתי שאני עומדת ליראות אותך ותמיד אני חופרת לכל הילדים בבצפר שאני מכירה ושאני לא מכירה שלואי מוואן דיירקשן הוא מעלי וכל הבצפר כבר יודע את זה. ראיתי שהוא מחייך ומסמיק. תמשיכי, הוא אמר. אז שראיתי אותך זה היה פשוט מושלם ולא דמיינתי בחיים שלי שזה מה שאני יעשה אבל לא שלטתי על עצמי ואז לקחת את היד שלך באגרסיביות וראיתי את ההבעה שלך וזה שבר אותי ! המחשבה שמישהו מיכם ישנא אותי… ובמיוחד אתה כי אתה הפייב שלי. ירדו לי דמעות בזמן שסיפרתי לו. הוא חיבק אותי ואמר לי שהוא *ממש* לא היה עצבני עליי ! הוא אמר לי שבכלל הוא עשה שם קעקוע היום ושזה פשוט כאב לו. הוא הראה לי את הקעקוע והיה רשום בו: i love my fans (אני אוהב את המעריצים שלי ואינלו באמת קעקוע כזה). התחלתי ליבכות ואמרתי לו איזה 100 פעם סליחה על זה שהיכאבתי לו והוא אמר שזה בסדר. פיתאום ראינו שכולם היסתכלו עלינו מהדלת ואז לואי קם אליהם ואמר להם: היי ! וסגר את הדלת. כניראה בגלל זה נייל עצם מהר את העיניים חשבתי לעצמי. לואי ראה שאני כמעט נירדמת אז הוא אירגן את המיטה וישנו שם ביחד. שמחתי שהעניינים בינינו היו בסדר ויותר מזה, שהוא לא שונא אותי. לא יכולתי ממש להירדם כי אני יודעת שחפרתי על זה אבל אני רצינית ! איך הייתן נירדמות בידיעה שאתן ישנות במיטה ביחד עם הפייב שלכן ?! בסוף נירדמתי וכשקמתי ראיתי שהמיטה ריקה ושלואי כבר קם. קמתי וראיתי שכולם כבר היו ערים והם היו בסלון. פיתאום ראיתי את לואי עם אלינור מתנשקים ורציתי למות ! תמיד אהבתי אל אלינור ותמיד רציתי שהם יתחתנו אבל זה פשוט הורג אותי לחשוב שזה לא אני ! אני מרגישה צבועה מבפנים על זה שאני אוהבת את אלונור (שילוב של לואי ואלינור) ואני רוצה שהם יתחתנו אבל אני ממש לא אוהבת אותה מתי שאני חושבת על זה שאני צריכה להיות עם לואי ! היתעלמתי מזה והלכתי לחפש את הארי ובלה. הם עדיין ישנו. איך לא שמתי לב ?! חחח ואז הלכתי לחפש את אמה וניילר וראיתי שהם משחקים בפריזבי בגינה. אפשר להיצטרף ? שאלתי אותם ואז ניילר היסתובב אליי ואני נישבעת שכמעט היתעלפתי מרוב שניבהלתי מהפרצוף שלו כי………………


תגובות (13)

תמשיכיייייייייייי!!!!!!!! מהרמהרמהרמהרמהרמהר!!!!! אני במתחחחחחחחחחחחחחחח
סיפור מושלמי!!!! (אבלה :P חח סתם)

16/03/2013 16:21

חחח תודה סתומה

16/03/2013 16:35

אמא תמשיכי!!!!!!!!תראי מה קורה לי שאני עייפה: http://www.polyvore.com/perrie/set?id=75686739#fans

16/03/2013 16:39

תמשיכיייייייייייי!!!!!!!! מהרמהרמהרמהרמהרמהר!!!!! אני במתחחחחחחחחחחחחחחח
סיפור מושלמי!!!! (אבלה :P חח סתם)

16/03/2013 16:45

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :) ותלכי לישון אני ימשיך מחר <3

16/03/2013 16:45

אוקיי ואני שמחה שזה יצחיק אותך (:

16/03/2013 16:47

תמשיכייייייייייייי אני במתחחחח !!

16/03/2013 17:33

חחחח שירז התמונה שלך קורעת אותי עשיו כל פעם שאני יראה אותך פה אני יצחק D: ואביה ? כולם בטח כבר לא מחוברים .. אני ימשיך מחר מבטיחה <3 יו לילה טוב לכולם ! :)

16/03/2013 18:08

אני מתה על התמונה הזאת במיוחד על הפרצוף שפרי עשתה וואו היא כל כך מושלמת!!!!!!!
ואני מחכה שתמשיכי!

17/03/2013 00:11

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
דיי אמא אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואני רוצה לבכות בגלל שהיא כל הזמן בוכה

17/03/2013 03:01

יואוו איזה נסיכוותתתתת נודרתת !

17/03/2013 04:18

נו תמשיכייייי כבררר!!!! פלליזזזזזז אמרת שאת ממשיכה היום!!! (וכן אני אמשיך לחפור ולא רק בתגובות!!)

17/03/2013 12:36

חחחחחחחחחחחחחחחחחח נועם (דיירקשנית בדם!!) זה סיפור משעמם :) ותגידי לליאור שמשיך את שלה גם ! מוחעחחעחעחעחע ! <3

17/03/2013 14:19
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך