Mishel
תגובות בבקשה...;((
יום חרא...:׳(

היחיד שנוצר עבורי…(סיפור על וואן דיירקשן) פרק 19

Mishel 20/12/2012 1482 צפיות 13 תגובות
תגובות בבקשה...;((
יום חרא...:׳(

כמו שאמרתי, הערב עבר נהדר. בסביבות השעה 3:00 מספר אנשים כבר הלכו הביתה, לאחר ששתו, נהנו, רקדו, אכלו עוגה וזייפו כאשר הגיע תורם לשיר עם מכונת הקריוקי. ליאם היא מרוצה, מרוצה מאוד. נייל היה שתוי, והוא התחיל לרקוד לנו פה ריקודים מוזרים. זאיין ופרי…אני חושבת שהם חזרו מוקדם, ואילו לואי ואלינור נראו כזוג מאוהב ולא עזבו אחד את השני כל הערב. אני מאוד נהנתי, זה היה אחד הערבים הכי טובים בחיים שלי. הבנות לא שתו וכך גם אני, מכיוון שאף פעם לא ניסיתי זאת. רקדנו, השתוללנו וצחקנו. בקיצור, ערב מושלם. בשעה 4:30 לפנות בוקר התחילו לסגור את המקום ולהתחיל לנקות אותו. לואי ואלינור שישכנעו אותי שאני אסע איתם, בכדי שלא אזמין מונית, וגם בגלל שכל הבנים האחרים היו שתויים. אלינור נהגה ואני התיישבתי במושב מלפנים בעוד שלואי התחיל לנחור מאחורה, כנראה נרדם. אלינור ציחקקה והפעילה את הרדיו על ווליום חלש. ״היה כיף לא?״ שאלה אותי מחייכת, בעודה לא מורידה את עינייה מן הכביש. ״כן…״ אמרתי לה, והעברתי את עיניי מן החלון לעבר התיק שלי. במטרה למצוא את הטלפון שלי. ״איך היה עם הארי?״ שאלה, הסתקלתי עליה במבט מבויש. ״מה היה עם הארי?״ החזרתי לה את השאלה. ״ג׳ולי, כולם יודעים שאתם מוצאים חן אחד בעיניי השני״ אמרה. ״מה? על מה את מדברת? אנחנו סתם חברים טובים…״ אמרתי ונאנחתי. השפלתי את ראשי לעבר המראה שהייתה בצד ימין של המכונית. ״אתם מסתקלים אחד אל השני במבטים שונים, לא במבטים של חברים טובים״ אמרה. היא גרמה לי לחשוב על הקשר עם הארי. האם אני באמת רוצה שנהיה ביחד? או שזו סתם אשליה? אולי אני לא בנויה לדבר כזה, לאחר שבגדתי באית׳ן ועוד עם הארי. אלינור לא ידעה שהתנשקתי עם הארי, היא לא ידעה שכבר היה לנו ׳קטע רומנטי׳. עולם כזה שנמשך רק כמה דקות אבל…אוי ג׳ולי! תעשי לכולם טובה ופשוט תשכחי מכל זה! את והארי חברים טובים, זה הכל! ״אנחנו סתם חברים טובים״ חזרתי על עצמי. ״איך שאת רוצה…״ אמרה אלינור ופנתה לכיוון שמאל. לאחר דקות אחדות של נסיעה עצרנו מול הבית שלי. ״בית יפה!״ אמרה אלינור. ״תודה״ אמרתי והוספתי, ״אם את רוצה את תמיד מוזמנת…שניכם״ אמרתי והצבעתי על לואי הישן. היא הנהנה לחיוב, ונסעה לכיוון הנגדי. פתחתי את הדלת בעזרת המפתח ועליתי לחדר של אמבר. היא ישנה, היא נראתה כמו מלאך קטן. נישקתי לה על המצח בעדינות, אך זה עדיין העיר אותה. ״ג׳ולי?״ שאלה, משפשפת את עינייה משנתה. ״אוי אמבר, לא התכוונתי להעיר אותך. תחזרי לישון״ אמרתי וכיסיתי אותה בשמיכה. ״לא, אני רוצה לשמוע״ אמרה. היא הורידה את שמכיתה מעליה והתיישבה על המיטה. היא הדליקה את המנורה שעמדה על שידתה, ליד המיטה הבינונית שלה, והסתקלה עלי במבט מחכה. ״אז איך היה?״ שאלה נרגשת. ״היה כיף״ אמרתי לה מחייכת. ״רק כיף?! איך יכול להיות רק ׳כיף׳ במסיבת יום ההולדת של ליאם פיין?!״ שאלה. צחקקתי ״היה מאוד כיף, עכשיו תחזרי לישון״ אמרתי וכיסיתי אותה שוב פעם בשמיכה, הפעם היא לא התנגדה. ״לילה טוב״ אמרתי ונשקתי לה על המצח. ״רגע ג׳ולי..״ אמרה ותפסה בידי לפני שקמתי מהמיטה. ״כן?״ שאלתי אותה. ״את והארי התנשקתם?״ שאלה עם מבט תחמני על פניה, כמו מבטו של הארי. ״אמבר!״ צעקתי ״מה?״ ״זה לא עניינך״ אמרתי וכיסיתי את המנורה שהייתה על השידה שלה ״ולא״ אמרתי בעודי יוצאת מהחדר. נכנסתי למקלחת והורדתי את בגדי. נכנסתי להתקלח למשך 10 דקות שנראו לי ארוכות. יצאתי לבסוף ולבשתי מכנס קצר לבן עם כיסים ורודים וגופייה לבנה וחלקה. נכנסתי למיטה, וקראתי ספר. כשהרגשתי את עייני נעצמות, כיביתי את האור, את הספר שמתי על השידה שלי ושקעתי בשינה…


תגובות (13)

תמשיכי ותקראי את שלי

20/12/2012 10:52

גאדדדד תמשיכיייייייי

למה יום חרא ????:(((( אם את רוצה לדבר קיק :))
❤❤❤❤❤אל תהיי עצובוש פליזזזזז
היום עושים מסיבההה

20/12/2012 10:56

מה קרה למה חראא??
וסיפור מהממם המשךךך

20/12/2012 10:57

תודה בנות:/

20/12/2012 10:58

תמשיכי

20/12/2012 11:02

משלם תמשיכי

20/12/2012 11:24

אווווומיייגאאאאאאאאאש תמשייייכיייייייייייי

20/12/2012 12:44

תמשיכי מהררר

20/12/2012 13:25

למה יום חרא?? :(
המשך של שני הסיפורים !!
עכשיוווו חח :)

20/12/2012 16:07

למה יום חרא ? :O
למי להרביץץ ?!
את מי להכניס לכלא !?
חח תמשייכי מוושלמת אחתת ! D:
ואם את צריכה אוזן קשבת או סתם לשפוך את הלב ,
אני פה 3: ♥

21/12/2012 05:10

חחח תודה מושלמות <3

21/12/2012 06:38

נו מתי את ממשיכה???? דורשים המשך!!

21/12/2012 10:03

אני ממשיכה מחר מושלמות :/

21/12/2012 13:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך