Mishel
מקווה מאוד שאהבתן!!!

היחיד שנוצר עבורי…(סיפור על וואן דיירקשן) פרק 6+7

Mishel 11/12/2012 1585 צפיות 14 תגובות
מקווה מאוד שאהבתן!!!

חיפשתי את הארי עם העיניים אך לא ראיתי אותו "הארי?" צעקתי ברחבי החדר "כאן" שמעתי את קולו מאחורי הסיפרייה והתקדמתי לעברה "אלוהים!" צעקתי…ראיתי אותו יושב שם עם בליטה ענקית עם מצחו בעוד שהוא מחזיק אותה בידו הימנית ומנסה לקום בעזרת ידו השמאלית אשר מחזיקה את הקיר. "מה קרה?!" שאלתי אותו בעודי רצה לעברו בכדי לעזור לו. "בטעות….החלקתי" אמר מנסה להרגיע אותי, למרות שלא הצליח לו. "איך?" שאלתי "אני…" ניסה לומר אך עצרתי בעדו "טוב לא משנה…אתה יכול לקום?" הוא הנהן עם ראשו לחיוב. "בוא" אמרתי לו ועזרתי לו לקום על רגליו. אחזתי לו בידו השמאלית והובלתי אותו למטבח. "שב כאן" אמרתי לו והצבעתי על אחד מן כיסאות הבר האדומים. הוא התיישב והניח את מרפיקיו על השולחן והחזיק את ראשו. התקדמתי לעבר המקפיא והוצאתי קרח. "תרים את הראש" אמרתי לו ושמתי את הקרח על הבליטה "איי…." הוא אמר והחמיץ פנים. "זה אמור לגרום לנפיחות לרדת" אמרתי לו בעודי ממשיכה להחזיק את הקרח על מצחו. "תודה" הוא אמר במבט כובש, עם עינייו הירוקות היפייפיות. "בבקשה" אמרתי "רק בפעם הבאה תיזהר יותר" צחקקתי והוא ביחד איתי. הוא הושיט את ידו על ידי הנוגעת בקרח. ידו הייתה חמימה, למרות מגע הקרח. הוא חייך חיוך מבויש. עמדנו שם עם ידיים נגועות למשך כמה שניות, מסתקלים אחד על השני. "נראה לי שזהו" אמרתי מורידה את הקרח ממצחו של הארי ומסדרת את שערו כך שיסתיר את הבליטה. "יש לך מזל שיש לך שיער כזה" אמרתי "אני יודע" הוא אמר מתגאה בעצמו. הנחתי את הקרח במקפיא ובחנתי את המקרר. "רוצה לאכול משהו?" שאלתי "כן" אמר בתשובה חדה. "מה אתה רוצה?" "חביתה" אמר מצחקק. "אוקיי" אמרתי והוצאתי 4 ביצים מן הקרטון. הוצאתי גם מספר מלפפונים ועגבניות. "אתה מכין סלט או חביתה?" שאלתי אותו בעוד אני שוטפת את המלפפונים והעגבניות אחד אחד. "חביתה" אמר וקם מן הכיסא. הגשתי לו את המחבת שהיה במגירה והוא שם אותה על הגז. "קח" אמרתי והגשתי לו את 4 הביצים. הוא התחיל לבשל את החביתה שלי ואני התחלתי בלחתוך עגבניות. מדי פעם הארי היה גונב חתיכת עגבנייה או 2. "בסוף לא ישארו עגבניות!" אמרתי לו והוצאתי עוד עגבנייה מן המקרר. הוא המשיך לאכול עגבניות מן הסלט. "הארי!" "מה?" שאל מופתע. "תפסיק! וחוץ מזה החביתה נשרפת!" אמרתי והוא מיד הסתובב לחביתה והפך אותה. סיימתי לחתוך את המלפפונים והעגבניות שבקושי נשארו (בגלל הארי- כמה לא מפתיע) והארי הגיש את החביתה שלי ושלו לצלחות נפרדות. שמנו את כל הכלים בכיור ואת האוכל שמנו על שולחן הבר. "נראה משהו בטלוויזיה?" שאל הארי והצביע על הטלוויזיה שהיתה מול פינת הבר. פלזמה קטנה שהיתה בנויה על קיר אבנים חומות חלקות. הנהנתי בחיוב והדלקתי את הטלוויזיה בעזרת השלט שהיה לידי. "הבא..הבא..הבא..הבא.." הארי אמר לי בעודי מזפזפת בין הערוצים. היו תוכניות טובות ך כנראה שהארי רצה תוכנית מסוימת. "עצרי!" אמר לי לבסוף. עצרתי על ערוץ הMTV. ראיתי 5 בחורים שרים. אחד עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני מחומצן, עוד אחד עם שיער קצוץ וקעקוע על ידו הימנית של 4 חצים עולים מעלה. אחר כך ראיתי בחור עם רעמת שיער בהירה וקצת זיפים על הפנים, ועוד בחור עם רעמת שיער שחורה ופס בלונדיני באמצע. הופתעתי לגלות את הארי לבסוף. "זאת הלהקה שלך?" שאלתי "כן" אמר הארי מתגאה בעצמו. "וואו.." אמרתי מתלהבת "אני יודע" אמר וחייך "אתם גרועים" אמרתי וצחקתי כאשר ראיתי את הבעתו של הארי (מהמילה הבעה) "אנחנו לא!" אמר מנסה להגן על כבוד הלהקה. "טוב טוב" אמרתי מוותרת ונוגסת מהחביתה שלי. "אני שמח שאת מודה בזה" אמר ונגס בעגבנייה. "לא אמרתי שאני מודה בזה" "טוב טוב" אמר מחקה אותי. קמתי מהכיסא והחזרתי את הצלחת לכיור. "סיימת כל כך מהר?" שאל מופתע "לא, פשוט אכלתי כבר בקניון אז לא רציתי לאכול יותר" "אה" אמר וקם מהכיסא בכדי להחזיר גם את הצלחת שלו לכיור. "איך המכה?" שאלתי אותו בעוד ששנינו עומדים ליד הכיור. "בסדר" אמר וצחק. "מה אתה צוחק?" "את פשוט כל כך דאגנית" "כי זה מדאיג" אמרתי והזזתי את שערו מהבליטה. "אולי נשים עוד קרח?" שאלתי בלחש והתקדמתי לעבר המקפיא. הוצאתי שוב את הקרח מהמקום והצמדתי אותו לראשו של הארי. "תודה שאת ככה דואגת לי" אמר מחייך "זה בסדר" אמרתי והרגשתי צמרמורת בכל הגוף. הארי שוב אחז בידי, אך הפעם הוא הוריד את הקרח מראשו. הוא הסתקל עלי במבט תמים. השפלתי את מבטי מכיוון שידעתי מה הוא רצה לעשות. הוא קירב אותי עליו מהידיים, הרגשתי את הנשימות החמות שלו מעלי. הוא הזיז את הקרח מידי ושם אותו על השיש. הוא הרים את ראשי כך שהאפים שלנו נגעו אחד בשני. בלי התרעה מוקדמת הוא הצמיד את שפתיו לשפתי ונישק אותי. לא יכולתי להתנגד, לא רציתי. זה הייתה נשיקה שכבר מזמן לא הייתה לי עם אית'ן, נשיקה עם רגש. נשיקה אמיתית, עם רגשות. לא סתם נשיקה כמו כל הנשיקות שהבאתי לאית'ן בזמן האחרון. רק אכשיו הבנתי את זה. לא יכולתי להפסיק. הרגשתי עם הארי משהו מיוחד. רק רגע, מה אמרתי עכשיו? התנתקתי מהר מהארי והלכתי מספר צעדים אחורה…


תגובות (14)

יאמי אוכל ..
נממ .. תמשיכייי ומהר !!

11/12/2012 08:08

גאדדדדד מייישלללל איזה שלמות של סיפורררר!!!!!

אפילו שהארי שלי חיחיחחח!!!

סתם סתם תמשיכי מידדדדדד
הכתיבה שלך מושכת זה מפחידדד המשךךךך

11/12/2012 08:17

חחח יש תגובה ראשונה D;
TANX אוהבת אותך<3

11/12/2012 08:20

אני ירשום מה שרשמתי במשתמש הקודם ..

יאמיי אוכל !!

תמשיכיי ומהר !!

11/12/2012 08:24

חח אני ממשיכה מחר [אולי]
חח אני מתה על סוגריים שונות….XD
אל תדאגי יהיו עוד הרבה פרקים על אוכל ושניצל {לשלטון}
חוחו כבר אמרתי שאני מתה על סוגריים? (נראלי שכן)
<3

11/12/2012 08:27

דרך אגב נכון שהתמונה החדשה שלי באתר היא שלמוווותתתת????
חחחח I <3 1D

11/12/2012 08:29

הכי שלמותת !!!!!

11/12/2012 08:29

וואו … :)
להמשיך דחווווף !

11/12/2012 08:36

חח טנקיו
[למי יש כוח להעביר לאנגלית]
חיחי {העיקר שיש לי כוח להשתמש בסוגריים}

11/12/2012 08:37

תמשיכי!!!!!!!!

11/12/2012 08:51

תמשיכי

11/12/2012 10:21

תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי ואני יסיים במילה מאוד מאוד מקורית שהיא………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..תמשיכי

11/12/2012 11:29

תמשיכי?

11/12/2012 11:31

זה כזה יפהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
בחיים לא ראתי סיפור שממש התמכרתי אליו ככה!!!!! 3>

22/12/2012 04:41
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך