זה הסיפור הראשון שלי אז תהיו עדינות הכי חשוב לי זה תגובות, במהלך השנה הזאת קראתי המון סיפורים אז זה בעצם סיפור שמורכב מהמון סיפורים אבל לא דומה לשום סיפור ונירא לי שזהו תהנו.
אהה ושם החיבה שלי היה -directioner-

התאהבתי בו סיפור על חייה של היילי מאליק

08/08/2013 868 צפיות 3 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי אז תהיו עדינות הכי חשוב לי זה תגובות, במהלך השנה הזאת קראתי המון סיפורים אז זה בעצם סיפור שמורכב מהמון סיפורים אבל לא דומה לשום סיפור ונירא לי שזהו תהנו.
אהה ושם החיבה שלי היה -directioner-

היילי קומי שמעתי את אימי צועקת, פתחתי את עני והנה עוד יום חמים בבראדפורד כול מחשבותיי נקטעו באסמס מחברתי הטובה ביותר בריטני או כמו שאני קוראת לה בריט "היום אני ואת הולכות ביחד לבית הספר",שניה אני יציג את עצמי קוראים לי היילי כמו שבטח הבנתם היילי מאליק כן כן אחות של זאין מאליק הליל הבנות מהלהקה וואן דיירקשן,לי ולזאין יש קשר מיוחד אנחנו כמו החברים הכי טובים אבל זאין תמיד הגן עלי קצת יותר מידי אני בת 17 וכן יש לי חבר ג'וש עניים כחולת וצבע שיער חום כהה וכן עם קוביות יש לי שלושה אחיות מדהימות אני נראית ככה http://weheartit.com/entry/65715648/via/BethieBear רק שאני עם עניים כמו של זאין ושיער חום כהה בכול זאת אחים אותם גנים' יש לי 4 חברות הכי טובות אלינור דניאל פרי ובריט, דניאל אלינור ופרי גרות בלונדון עם הבנים אבל בריט איתי פעו ואני בדיוק צריכה ללכת אליה אז באו נמשיך: קמתי מהמיטה ולבשתי את זה http://www.polyvore.com/untitled_28/set?id=86861839 [רק שעם שיער חום] ירדתי למעטה הבית היה שקט אז הבנתי שכולם הלכו כבר לקחתי שוקו ויצאתי לבריט ,בריט גרה עשרה בתים מימני אז זו לא הליכה ארוכה [קישור לאיך שבריט נראית למעטה] הגעתי לבריטני והלכנו לבית הספר. כשעגנו כרגיל כול העניים נעוצות בנו וכולם נדבקים אלי כי אני האחות של… אז כן אני די מקובלת מרחוק ראיתי את טום [גם לו יש קישור לאיך שהוא נירא למעטה] טום תמיד רצה לצאת איתי אבל תמיד שנאתי אותו הוא כזה שחצן שחושב שמגיע לו הכול,בריטני יודעת מי זה אז היא משכה אותי לבית הספר שעברתי לידו אמרתי תבין יש לי חבר ואני אוהבת אותו והלכתי,שמעתי אותו צועק היילי את עוד תהיה שלי אם תירצי או לא התעלמתי ונכנסתי לבית הספר. ליד הלוקר שלי ראיתי את ג'וש {הלוקרים שלנו אחד לי השני} נתתי לו נשיקה ג'וש באו שלא נאחר לשיעור (ג'וש הוא גם ממש מקובל בבית הספר) אני מדלגת על בית הספר זה לא חשוב חזרתי מבית הספר והופתעתי שאבא ואמא בבית אם מה אתם עושים פעו היילי שבי אבא אמר לי בקול מרגיע אמא גם כן התיישבה היילי מותק אמא אמרה אני ואבא דיברנו והחלטנו שאת תעברי לגור עם זאין בלונדון עם הבנים, דיברנו כבר עם זאין. השתתקתי,הייתי בהלם לא הם לא עושים לי את זה! צעקתי אתם רציניים בריט פעו ג'וש אתם הכול פעו אני אוהבת את זאין אבל אין סיכוי אני לא עוברת ללונדון הרגשתי את המחנק בגרעון המזיר שהינה בא הבכי קמתי בתנופה מהספא אמא ניסתה להגיד משהו אבל אני כבר רצתי למעלה נעלתי את דלת חדרי התקשרתי לבריט ,בריט באוי אלי עכשיו רגע הייל {שם חיבה שבריטני נתנה להיילי}מה קרה לא עניתי פשוט ניתתי ופרצתי בבכי.

the stare
weheartit.com
‎the stare on We Heart It / visual bookmark #65715648‎

http://weheartit.com/entry/66892552
summer girls | Tumblr
weheartit.com
‎summer girls | Tumblr on We Heart It / visual bookmark #66892552‎

זאת בריטני

http://weheartit.com/entry/66991664 זה טום

The Jigsters Space
weheartit.com
‎The Jigsters Space on We Heart It / visual bookmark #66991664‎

http://weheartit.com/entry/66989348/via/susannelisa זה ג'וש


תגובות (3)

יפה את יכולה לצרף אותי בתור חברה של זאיין?

08/08/2013 12:21

תמשיכי ואפשר שאלינור תפרד מלואי ואני איהיה איתו?
אם כן הנה תיאור
שם: שירה
גיל : 19 וחצי
מראה : שעיר מתולתל בצבע חום עם גוונים של כחול וקצוות סגולות
עיניים כחולות ירוקות אפורות וגומה בצד ימין והיא ממש דומה לג'ייד מליטל מיקס
ויש לה קעקוע בכתף שאף אחד לא יודע עליו וכתוב בו "נולדה בטעות" והיא חותכת את עצמה המון פעמים וגם מיזה אף אחד לא יודע
אופי: מצחיקה שובבה חמודה אוהבת לעזור לחברה שלה עקשנית וביישנית מאוד והיא חולה על ילדים קטנים
וגם לא מאמינה לאהבה ממבט מראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
וגם אוהבת לשיר (אבל לא לפני אנשים) וגם אוהבת לטייל תוך כדי שהיא שומעת שירים
ועבר קשה: ההורים שלה מתו בתאונת דרכים כשהייתה בת 10 ויש לה עוד 8 אחים
והיא הכי גדולה היא גרה עם דודה שלה תקופה קצרה כי הדודה שלה הרביצה וקיללה אותה ואת האחים שלה
והדבר הכי חשוב לה בעולם זה האחים שלה

08/08/2013 12:26

אם אני יינשא לשלב את זה אבל אם זה לא יצליח לי את רוצה משהו אחר {אני ישתדל להפוך אותך לחברה של לואי}

08/08/2013 12:35
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך