lin1D
שלום כולם, קוראים לי לין ואני חדשה באתר! :)
המון פעמים במהלך השבועות האחרונים התגנבתי לאתר זה ועיינתי בסיפורים מכל הז'אנרים השונים והמגוונים וכה השתוקקתי לכתוב גם, ולבסוף החלטתי לעזור אומץ ולנסות את עצמי כאן באתר! : )
אז.. בהצלחה!!

מחקתי וכתבתי שוב.. איזה פאדיחה.. XD

הכאב שבאהבה. תקציר

lin1D 28/12/2012 923 צפיות 3 תגובות
שלום כולם, קוראים לי לין ואני חדשה באתר! :)
המון פעמים במהלך השבועות האחרונים התגנבתי לאתר זה ועיינתי בסיפורים מכל הז'אנרים השונים והמגוונים וכה השתוקקתי לכתוב גם, ולבסוף החלטתי לעזור אומץ ולנסות את עצמי כאן באתר! : )
אז.. בהצלחה!!

מחקתי וכתבתי שוב.. איזה פאדיחה.. XD

"מהרגע הראשון שפגשתי בפניו, נלכדתי, נמשכתי, התפוגגתי ונחרבתי עד עפר לרגליו,

חשתי כיצד כל סערותיי סומרות.. כיצד שריריי מתכווצים.. קרביי להטו כאש, לבי פעם בחוזקה ודמי התפרע בחוסר שליטה בעורקיי כתחושת קריעה שתקרע אותי לגזרים..

אלוהים אדירים.. אני כה נמשכת לזוג העיניים התכולות הללו.. לזוג העיניים שגורמות לי לצאת משפיות דעתי, שגורמות לי להילכד בהן..

כל כולי נענית לו ומתקיימת בשבילו, כאילו וכל חיי היו מסכות של כאב ושל חולשה עד שפגשתי בו – משכך הכאבים האלילי והטוב ביותר שקיים למעני.. אבל גם כאב נפשי בו זמנית..

אבל זה לא מה שיעצור אותי, אני מקווה"

אלו רגשותיה של קים פידלס, סטודנטית צעירה ומצליחה במיוחד אשר מסתירה כה המון סודות אפלים מעברה הכאוב, נחשפת לאהבה הראשונה ובעלת עוצמה מלאת תשוקה, לצד אליל היופי והחן, הזמר המפורסם מלהקת הבנים "וואן דיירקשין" אשר פוקח את עיניה לעולם חדש וטוב אבל גם מלא צער, כאב וויתור.
השניים נקלעים למכשולים וצריכים להתמודד מול החלטות קשות וויתורים כה רבים, האם האהבה היא באמת חזקה ולנצח?


תגובות (3)

וואו תמשיכי זה נשמע ממש מעניין!!!

28/12/2012 15:26

תודה רבה מישל ♥
כתבתי את פרק 1! : )

28/12/2012 23:45

את כותבת מדהים
תמשיכי

29/12/2012 03:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך