קצר אבל לפחות כתבנו משהו ! תהנו ! מיני מאוס ומיקי מאוס ! שבת שלום אהובות !

הכל התחיל מננדוס – פרק 10 עם 1D

17/05/2014 700 צפיות 2 תגובות
קצר אבל לפחות כתבנו משהו ! תהנו ! מיני מאוס ומיקי מאוס ! שבת שלום אהובות !

אוקיי , וואו מזמן לא כתבנו אמ .. סורי מקוות שלא תנטשו את הסיפור ! לא היה לנו זמן ולא רעיון אז פשוט החלטנו לזרום עם הסיפור ..

~ פרק 10 ~

~ נקודת מבט של ליאן ~
"דניייי ! " צרחתי , " אה ? " היא היא אמרה " אה את פה ?" שאלתי בחיוך טיפשי . " כן טיפשה.." דניאל מלמלה … " אה .. אופסיי " אמרתי מסתכלת אל התקרה " טוב אז קיצר ג'ייד לא עונה !!!!" צעקתי בלחץ ! "אויש היא בטח מתמזמזת עם נייל …" דניאל מלמלה קמה מן השולחן והולכת לכיוון הסלון . "או .. לא לא לא ! דניאל ג'וש את ממש לא הולכת לראות טלויזיה עכשיו ! תעלי להתלבש ! " אמרתי יותר בלחץ "חייב ? " היא שאלה , " עכשיו !" כמעט צעקתי מרוב לחץ , איפה לעזאזל ג'ייד ? אני אמורה להלחץ לא ? "נו טוב … " דניאל אמרה בלחש ועלתה להתלבש , כך גם אני …

"אני מוכנה !!" דניאל צעקה בכל רחבי הבית , "גם אני !" צעקתי לקחתי את ידה של דניאל והלכתי איתה , יותר סחבתי אותה לדלת .
נכנסנו למכונית שלי , חגרנו והתחלתי לנהוג לכיוון הקניון מהר ככל שאפשר . "תרגעי לחץ , הם בסדר !" דניאל הרגיעה אותי . " רדי כבר !" החנתי את המכונית ואמרתי , " ליאן פוקס תרגעי ! נייל וג'ייד בסדר ! אם היה קורה משהו היינו כבר יודעות , אוקיי ?!" דניאל אמרה לי לפני שיצאה מהמכונית . " אז למה הם לא עונים לעזאזל ?" שאלתי לאחר שיצאנו מהמכונית , "די לחץ , הכל בסדר !" דניאל אמרה לי לפני שנכנסנו למבנה הגדול . " ליאן , דני ? מה אתן עושות פה ?"


תגובות (2)

קראתי את כל הפרקים וממש אהבתי! אני ממש מקווה שתמשיכי ואשמח עם תקראי את סיפורי :)
מדרגת ל5

17/05/2014 14:55

תמשיכי זה מהמם

26/05/2014 13:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך