זה לא ממש מותח אבל הייתי חייבת לסיים איכשהו את הפרק . מקוות לתגובות ושתאהבו את הפרק. מיני מאוס ומיקי מאוס!!! לאב יווו!!

הכל התחיל מננדוס – פרק 4 עם 1D

27/03/2014 790 צפיות 3 תגובות
זה לא ממש מותח אבל הייתי חייבת לסיים איכשהו את הפרק . מקוות לתגובות ושתאהבו את הפרק. מיני מאוס ומיקי מאוס!!! לאב יווו!!

היוש אנחנוו טיפה מבואסות שאין תגובות אבל לא נורא!

~ עדיין נקודת מבט של ליאן ~

"רגעע!! חכיי ליאןןן לא לזוז!!!! " ג'ייד צרחה לי , "לא זזה ! מה את רוצה? " אמרתי נאנחת . "מיצים? …. אה ואוכל ..הרבה אוכל ! " ג'ייד אמרה מחייכת חיוך קטן וזדוני. "טוב הלכתי " "רגע ואת המיץ א' שיהיה טעים ב' עם המטרייה הזאת ו-ג' אין ג' !" ג'ייד מרה מגדילה את חיוכה הזדוני. "ג'ייד אני לא סובלת אותך ! " צעקתי הולכת למטבח להכין את הסנדוויצ'ים ולהביא את המיץ . רגעע נזכרתי שאני צריכה להפעיל את המכונת כביסה עכשיו אחרת כשאני יתלה את הבגדים הם לא יתייבשו למחר, "אוףף" נאנחתי עולה לחדר השירות שבו נמצאת מכונת הכביסה , הכנסתי את הבגדים והגעתי לבגדיה של ג'ייד מגלה פתק בכיסה . פתחתי את הפתק שבו היה כתוב : &*%*$&$-&05 תפגשי אותי היום בתשע וחצי במסעדה לה פאוור (תדמיינו שזאת מסעדה מצליחה ) ותביאי את חברה שלך
מקווה לראות אותך נייל
"אעאעאעאע" צרחתי רצה לכיוון הבריכ עוזבת את בגדיה של ג'ייד . "ג'ייד ג'ייד ג'ייד אני לא מאמינה יש לך ולי דייט !!! " צרחתי כשהגעתי למיטת השיזוף שבה ג'ייד השתזפה "מהה?!? רגעע תני לנשום ! איך הספקת ?" ג'ייד המשיכה לצעוק . "זה יותר איך הספקנו. זה נייל הזה שלך תסתכלי !" צעקתי לה . "אוקייייייייי תסתמי אוזניים הצעקה מגיעה 3 2 1 אעעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאע אוקיי עכשיו נרגעתי " ג'ייד אמרה נרגעת אחרי צעקתה . "אמ.. ג'ייד עכשיו חמש ואיך אני יגיד את זה אין לנו ממש זמן לבריכה " אמרתי . "ליאןן יש לנו דייט עם נייל ומי שיבוא איתו והם בלהקה הכי מצליחה בעולם אז יאאלה להתארגן!" ג'ייד כמעט וצעקה לי באוזן , שתינו צחקנו ועלינו להתארגן .

עליתי לחדרי בוחרת את בגדי ונכנסת להתקלח לא שוכחת את הכביסה.

~ נקודת מבט של ג'ייד ~

הייתי ממש ממש מאושרת דייט עם נייל זה החלום הכי גדול שלי! בחרתי את בגדי ונכנסתי להתקלח מזמזמת את השיר "Does He Know " של וואן די משמחה.

~ ביציאה למסעדה ~
ירדתי למטה לבושה בשמלת מיני שחורה , אספתי את שערי לקוקו שמבליט את הבלונדיני שנמצא על קצוות שיערי החום , נעלתי את נעלי העקב בשחורות שלי והתאפרתי אך איפור לא מוגזם – כמו שאני אוהבת . כשירדתי ראיתי את ליאו צופה בטלויזיה מחכה לי שארד לבושה בשמלת מיני שבעליונה מצויים פסים בכחול לבן ותחתונה כחול , נועלת אני נעלי העקב הכחולות שלה , שיערה הבלונדיני של ליאן נשאר פזור והיא התאפרה כמו שהיא אוהבת . "אוו סוף סוף ירדת גברת בראון !" ליאן אמרה. "סוריי לוקח לי זמןןן ובואי נצא כי יש לנו …" אמרתי והסתכלתי על השעון שבסלון "רבע שעה " השלמתי את המשפט. "בואי " ליאן אמרה . יצאנו לעבר הג'יפ האישי של ליאן , נכנסנו והתחלנו לנסוע לעבר המסעדה .

~ במסעדה ~

ליאן ואני נכנסנו למסעדה מחפשות בעיננו את נייל ואחד מחברי וואן די שמחכה איתו לליאן . פתאום הרגשתי מישהו מחבק את כתפיי הסתובבתי וראיתי את ……..


תגובות (3)

תמשיכי

27/03/2014 15:53

תמשיכייי

27/03/2014 16:56

תמשיכו מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/03/2014 17:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך