סורי שזה פרק קצרצר , הייתי חייבת להמשיך איכשהו ולעצור איכשהו.... אני אישית חושבת שזה פרק נחמד ... מקוות שתאהבו ותגיבו גם לרעה וגם לטובה כדי שנוכל לשפר וגם שנדע שאתם אוהבים את הסיפור. מיני מאוס ומיקי מאוס!! לאב יוו

הכל התחיל מננדוס – פרק 5 עם 1D

05/04/2014 679 צפיות 2 תגובות
סורי שזה פרק קצרצר , הייתי חייבת להמשיך איכשהו ולעצור איכשהו.... אני אישית חושבת שזה פרק נחמד ... מקוות שתאהבו ותגיבו גם לרעה וגם לטובה כדי שנוכל לשפר וגם שנדע שאתם אוהבים את הסיפור. מיני מאוס ומיקי מאוס!! לאב יוו

וראיתי את נייל . נייל הורן מחבק אותי , וואוו !! סובבתי את ראשי לעבר ליאן רואה אותה צוחקת עם הארי , זה היה הארי ! "ג'ייד?" שמעתי את נייל לוחש לאוזני . "נייל " לחשתי לו בחזרה מצחקקת , נותנת לנייל להוביל אותי בחיבוקו לעבר שולחננו , נייל משך את כיסאי לאחור מסמן לי לשבת ומתיישב מולי , חייכתי , זה רק אנחנו , אני ונייל הורן ! פאקינג נייל הורן !

~נקודת מבט של ליאן~

נייל נכנס ואחריו הארי . הארי נכון ? כן זה הוא , ג'ייד עשתה לי תדרוך מי זה כל אחד ועכשיו אני יודעת . הארי התקרב אליי , משלב את ידי בידו ולוחש לי בקולו הצרוד : " ליאן , זאת ליאן נכון ? כן זאת ליאן !" שאל הארי מנסה שלא לצחוק , "אופסי…." מלמלתי משפילה את ראשי , "כנראה חשבתי בקול … " המשכתי למלמל . הסתכלנו אחת על שניה וצחקנו בקול עד שהארי הפסיק את צחוקנו ושאל : " אמ.. את רוצה שנמשיך לשולחן ?" " כן , נמשיך" אמרתי מנסה שהצחוק לא יתפרץ בשנית . אני והארי הלכנו לעבר השולחן שידינו משולבות זו בזו וחיוך פרוס על פניי , איך זה שבחמש דקות הוא עושה אותי שמחה , מאושרת , מאוהבת ! מאוהבת ? ליאן צאי מזה את עוד לא מכירה אותו , תפסיקי !
התיישבנו אחד מול השנייה , מחייכים , מחכים למשהו שיפסיק את הדממה , משהו לא ידוע , משהו מפתיע , משהו שקורה בדיוק עכשיו ….
הארי התקרב אליי , מניח את שפתיו על שפתיי ומנשק ברכות , בעדינות , נשיקה עדינה ורכה ובעיקר אוהבת …. אנחנו עד לא מכירים וזה קרה , אנחנו אוהבים , לפחות אני .


תגובות (2)

פרק סופר חמוד!!!!

תמשיכי מהר!

05/04/2014 09:57

תמשיכי

05/04/2014 18:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך