לא יודעות מה איתכן אנחנו אוהבות את הפרק !! מקוות שתגיבו ! מיני מאוס ומיקי מאוס ואנחנו אוהבות !!!!!!!!!!!!!!!

הכל התחיל מננדוס – פרק 6 עם 1D

06/04/2014 740 צפיות 2 תגובות
לא יודעות מה איתכן אנחנו אוהבות את הפרק !! מקוות שתגיבו ! מיני מאוס ומיקי מאוס ואנחנו אוהבות !!!!!!!!!!!!!!!

~ נקודת מבט של הארי ~

לקחתי יוזמה והחלטתי לעשות את זה פשוט לעשות את זה והנה זה קרה , התנשקנו! מהרגע הראשון שראיתי אותה הבנתי , היא תהיה שלי ! אין בחורה שמסרבת לי ! אבל זאת בחורה מיוחדת היא לא כמו כולן, מתעלקות עליך רק כי אתה הארי סטיילס , רק כי אתה מפורסם. בהתחלה חשבתי שהיא סתם עוד איזה סטוץ שלוקחים וזורקים , אבל לא היא לא כזאת , היא לא נראית כזאת ! אני צריך לשמור עליה מכל דבר היא שלי ורק שלי..
"הארי ? הארי ?" שמעתי את קולה של ליאן , "כן ? " שאלתי מתנער מחלומותיי "אז מה אנחנו ?" ליאן שאלה שסומק עולה על לחייה. "מה שתרצי … ודרך אגב יפה לך שאת מסמיקה " אמרתי צובט קלות את לחייה , ציחקקנו ואז ליאן אמרה : "לא יודעת מה אנחנו אמורים להיות ?" ליאן אמרה בחיוך כובש , חייכתי אליה בחזרה ואמרתי "זוג לא ?" "אמ.. כן אני חושבת " ליאן מלמלה לשולחן מובכת . "חברה שלי אה ?" שאלתי את ליאן מצחקק "כן חבר שליי" ליאן ענתה מצחקקת בחזרה , נשקתי לשפתיה וקראנו למלצר .

~ בבית של ליאן מנקודת מבט של ג'ייד ~

"אז.. איך היה ?" שאלתי את ליאן כשנכנסנו לביתה ולביתי החדש . " סתם .. שום דבר מיוחד רק אני והארי זוג…" ליאן ענתה לי באנחה צינית , "אה טוב אם לך אין שום דבר מיוח… רגע מה ?!" אמרתי ואז הבנתי מה ליאן אמרה והתנפלתי עליה בחיבוק ענק . שתינו צחקנו וכשהפסקנו לצחוק ליאן שאלה : " ואצלך יש משהו מיוחד ?" ליאן שאלה בחיוך זדוני . " לא ממש …" אמרתי , "שקרנית !!" היא קראה כשעלתה במדרגות . "באמת !!! נייל לא יוזם !! " קראתי לה מלמטה מתחילה לעלות במדרוגת בריצה אחרי ליאן " אבל נפגש עוד פעם הוא הבטיח !!" המשכתי את דבריי בצעקה כשליאן נכנסה לחדרה . "אחותיייי מזלט (מזל טוב לכל הלא מבינים ) " ליאן צעקה ויצאה מחדרה במהירות וחיבקה אותי חיבוק חזק , "זה לא אומר שיקרה משהו … " אמרתי מבואסת . "ג'ייד ג'ייד ג'ייד מתי תביני שאין מישהו שלא ירצה אותך !?" ליאן שאלה בכעס מזויף , צחקנו וכל אחת חזרה לחדרה אלא שאז נשמעה דפיקה חלשה בדלת הבית …


תגובות (2)

תמשיכי מהמם!!!!!

06/04/2014 12:53

תמשיכי

06/04/2014 13:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך