תהנווו !!! פרק חדש ! מקוות שתגיבו ! מיני מאוס ומיקי מאוס ! לאבב יוו !!

הכל התחיל מננדוס – פרק 7 עם 1D

07/04/2014 722 צפיות 2 תגובות
תהנווו !!! פרק חדש ! מקוות שתגיבו ! מיני מאוס ומיקי מאוס ! לאבב יוו !!

~פרק 7~

אני וליאן הסתכלנו אחת על השנייה , מאוחר, מי זה יכול להיות ? ליאן הסתכלה עליי במבט של אני פותחת , הנהנתי לה והלכתי לקחת מחבת מן המטבח , כשהגעתי לליד הדלת אני וליאן ספרנו "שלוש שתיים אחת " בלחישה נשמנו עמוק וליאן פתחה את הדלת , באתי לחבוט בראשו של האדם אבל זאת הייתה דניאל ! "דניאל !!!!!" אני וליאן קראנו כשהתנפלנו על דניאל בחיבוק ענקיי . "היי סיסטרס שמעתי היה דייטים פה !"דניאלל אמרה בחיוך ענקיי . "כן.. לליאן יש חבר!!!! ולי יש .. אמ.. איך נקרא לזה .." אמרתי מבואסת "עוד מעט חבר!!" ליאן צעקה והתפרצה למשפטי . ליאן ודניאל צחקו ואז דניאל אמרה " סיס לא קרה כלוםם מי לא ירצה אותך ? טוב יאאלה להתעודד ! ו.. רגעעע יש לך חבר ואני לא מכירה אותו ליאן ?" חייכתי מעט וליאן אמרה "בטח שאת מכירה אין סיכוי שלא !!!!! זה הארי סטיילס ! למרות שאני לא הכרתי.." "הארי ? סטיילס ? מוואן דיירקשין ? אין סיכויי ! רקדתי בהופעות שלהם בארצות הברית כרקדנית ! הארי כזה חמוד !!!" דניאל כמעט צרחה ועשתה פרצוף כזה מצחיק שאני וליאן התפקענו מצחוק. "רגע מה אמרת ? חמוד ? הוא שליי !!" ליאן צעקה ועשתה פרצוף נעלב "בסדר בסדר " דניאל מלמלה . "לא כדאי שנעלה את כל המזוודות לחדר החדש של דניאל ?" שאלתי, "כן יאאלה" ליאן ענתה , " זה לא הכל .." דניאל קראה כשהיא פנתה לבחוץ כנראה להביא את שאר המזוודות , אני וליאן ציחקקנו והעלנו את המזוודות למעלה , לחדרה החדש של דניאל .

~בוקר ~

קמתי ב- 14:02 אחרי הלילה שאני ליאן ודניאל נשארנו בו ערות , נכנסתי למקלחת , צחצחתי שיניים ושטפתי פנים , ירדתי למטה לוקחת את הטלפון בודקת אם יש הודעות או שיחות שלא עניתי להן , היו 2 הודעות ושיחה אחת שלא ענתה וכולן מ"נייל השמעקסי ". בהודעות היה רשום "ג'ייד ?" ו- "באלך היום בסטראבקס ?"
"שיט " מלמלתי , רשמתי לנייל שקמתי רק עכשיו ושנוח לי בכל שעה ושהוא יחליט מתי .
נכנסתי למטבח ממלמלת "בוקר טוב " ורואה שאין אף אחד במטבח "בטח ליאן ודניאל ישנות " לחשתי כשהלכתי להכין לי נס . כעבור חמש דקות הגיעה הודעה מ"נייל השמעקסי" : "בוקר טוב , שלוש וחצי מתאים ? " "נפגש בשלוש וחצי " החזרתי לו "אני יבוא לאסוף אותך בשלוש וחצי , תבואי יפה !" הוא רשם לי חייכתי והלכתי להתארגן .


תגובות (2)

תמשיכיי

07/04/2014 13:01

תמשיכיי

08/04/2014 18:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך