Direction girl ❤️
הרשמה-
שם:
גיל:
אופי:
מראה:
סגנון לבוש:
פנויים:זאין, נייל ליאם ואפשר להצטרף גם בתור בן משפחה או סתם ידיד או משהו.. וכן זה על וואן די.

הכל התחיל משיחת סקייפ מפתיעה-הקדמה+הרשמה.

Direction girl ❤️ 09/11/2013 855 צפיות 11 תגובות
הרשמה-
שם:
גיל:
אופי:
מראה:
סגנון לבוש:
פנויים:זאין, נייל ליאם ואפשר להצטרף גם בתור בן משפחה או סתם ידיד או משהו.. וכן זה על וואן די.

הקדמה-
לורן יושבת בחדרה השקט ומקשיבה למוסיקה הישנה האהובה על חברתה, פרי, הביטלס.
היא יושבת על כיסא שולחן העבודה שלה וצופה בפרי מזמזמת את השיר ונכנסת אליו.
פרי ולורן הן החברות הכי טובות, אך הן מאד שונות. כמעט בהכל.

פרי, בת 15 וחצי, יש לה שיער בלונדיני-לבן עד החזה, אבל היא בדרך כלל צובעת אותו לצבעים פרועים כמו ורוד. יש לה עיניים ירוקות-כחולות ויש לה עגיל קטן באף. (היא לא אימו) היא אוהבת מוסיקה קלאסית, כמו פינק פלויד והביטלס וגם מוסיקה בלוזית וג׳אז וכאלה.
סגנון הלבוש שלה הוא ג׳קט בייסבול אדום עם האות P, סקיני כחול ארוך, נעלי אולסטאר אדומות וכובע אדום שכתוב עליו-NY .

לורן, בת 15 וחצי, (עוד שבועיים 16) יש לה שיער שחור עם גוונים בצבע אדום,יש לה עיניים ירוקות כהות, יש לה 3 עגילים באוזן ימין ו4 באוזן שמאל ועגיל טבעת בינוני באף, היא שונאת את החיים שלה אבל פרי תמיד מחזיקה אותה ולא נותנת לה לרדת. היא אוהבת מוסיקת רוק, וכשהוריה לא בבית היא שמה על פול ווליום ומשתגעת בחדר. היא אוהבת את ״דה וונטד״.
סגנון לבוש-חולצות עם כל מני משפטים הזויים באנגלית הרוב חולצות בצבע שחור מכנסי עור שחורות ונעלי אולסטאר שחורות. (וכן, אפשר לומר שהיא סוג של אימו)

״זה פשוט נפלא״ חייכה פרי.
״מה..מה נפלא?״ התעוררה לורן מחלומותיה.
״השיר. של הביטלס.״ נעצה בה מבט.
״הא, כן בטח..״ נאנחה ונכנסה לפייסבוק.
״טוב, אני חייבת ללכת. קורל כבר מתעצבנת.״ אמרה פרי והביטה בטלפון. (קורל זאת אחותה הגדולה החורגת)


תגובות (11)

אהבתי!, אני מחכה להמשך…
אפשר להיות עם זאין? אם כן…
שם: אביגיל
גיל: מה שבא לך
תיאור חיצוני: שיער שחור חום ארוך ,עיניים חום ירוק ,רזה וגבוהה, קעקוע מפתח סול יד ימין
חיוך ממכר
אופי : היא יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר המון שנים ילדותית ,יצירתית ,אמיצה וקצת קשוחה,משחקת כדורגל ועושה כל ספורט אפשרי באד גירל. היא לא טיפוס של בוקר.
אוהבת לישון!
שונאת שחצנים
רקע: יש לה אח תאום הוא שומר עליה תמיד ,הוא באד בוי לא מסכים שבנים יתקרבו לאחותו , היא בדיכאון ממתי שאבא שלה מת בתאונת דרכים , לא מסתדרת עם אמא שלה חותכת ורידים (אבל זאין מגלה את זה! תעשי משהו מרגשששש!) ויש לה קעקוע שרשום בו Now I say fuck you and smile to all my haters. – פירוש- עכשיו אני אומרת לך להזדיין ,ולחייך לכל השונאים שלי. (סורי על המילה הגסה אני פשוט נורא מתחברת למשפט הזה שהמצאתי =])

09/11/2013 01:44

התקבלת ^^

09/11/2013 01:47

רק שתדעי הביטלס ופינק פלויד הן לא מוזיקה קלאסית. מוזיקה קלאסית זה כמו בטהובן, אני לא מכירה את פינק פלויד אבל אני מעריצה הביטלס והביטלס מנגנים רוק, רוק פסיכדלי, רוק אנד רול ןפופ. אומנם הם ניגנו מ1957 עד 1970, וזה יחסית ישן אבל זה לא קלאסי.

אפשר להיות עם נייל, חברה הכי טובה של לואי ואחות של זאין?

תיאור:

שם- אמה.

גיל- 23.

אופי- סגורה, ביישנית, אוהבת לכתוב שירים, אוהבת לכתוב סיפורים, אוהבת לנגן, אוהבת לשיר, אוהבת לכתוב, אוהבת לשחק כדורגל ואוהבת לשחק סופטבול והיא לא סובלת את החברה של זאין כי עכשיו הוא פחות מתייחס עליה אבל בסיפור הזה היא לומדת לאהוב אותה.

מראה- שיער בלונדיני עד התחת (סורי על המילה), עיניים כחולות (כמו של נייל הורן) וגבוה.

סגנון לבוש- לרוב טי-שירט וג'ינס קצר, בחורף טי-שירט וסווישרט וג'ינס קצר, ולפעמים בעיקר באירועים טי-שירט וחולצה משובצת יפה של בנות וג'ינס קצר. ובג'ינסים קצרים היא לובשת ג'ינסים בעיקר צבע ג'ינס תכלת בהיר כזה.

רקע (למרות שלא כתבת שצריך)- היא עברה בריונות ולא סיפרה לאף-אחד, היא חותכת, היא גילתה את אהבתה לספורט ומוזיקה וכתיבה כשרצתה לברוח מהחיים, היא תמיד אהבה את נייל ויש לה שלושה קעקועים.
אחד מוסתר שכתוב בו- I LOVE NAILL HORN♥
אחד לא מוסתר שכתוב בו- LOUIS TOMLINSON IS MY BEST FIEVD☺
אחד מוסתר שכתוב בו- I HATE MY LIFE
כל הקעקועים בכוונה באות גדולה.

מקווה שתוסיפי אותי וגם עם לא תמשיכי!

09/11/2013 02:08

*ופופ

ובקשר לדמות המוזיקה האהובה עליה זה- כל סוגי הפופ וכל סוגי הרוק והיא ממש ממש אוהבת את Ke$ha, דמי לובאטו, הביטלס, קווין, ליטל-מיקס, וואן דיירקשן, BVB, אד שירן ועוד הרבה.

09/11/2013 02:10

תיכנסוו לשלי ותקראוווו

09/11/2013 03:36

אפשר להיות עם ליאם ולהיות חברה טובה של הארי?
אם כן אז….
שם:לנה
גיל:20
אופי: ביישנית,צינית,חכמה,חייכנית,ביטחון עצמי לא גבוה,שקטה,אוהבת לשמוע מוזיקה (מוזיקת רוק),לפעמים אוהבת להיות לבד,אוהבת לבשל,לצייר ולצלם.

מראה:שיער מתולתל שתני,עיניים כחולות אפורות וחיוך עם גומות.

סגנון לבוש: בקיץ היא אוהבת חצאיות ,חולצות נופלות ונעליי אול סטאר,בחורף ללכת עם סוודרים גדולים וטיץ' ומגפיים יפות.לא אוהבת מאוד חשוף.

רקע: אמא ואבא שלה גרושים,היא בת יחידה וסבלה מעט הצקות בבית ספר.
את ליאם היא הכירה דרך הארי,לא חשבה שיקרה בניהם משהו….אבל בסוף התברר שכן. <3

09/11/2013 03:40

אפשר להיות ידידה טובה של הבנים
אם כן אז תיאור
שם: סלינה (לא גומז)
גיל: כמו כולם
אופי: מצחיקה ילדותית חולת
מוסיקה חכמה תמיד מתחכמת
אף פעם לא מוותרת עומדת על שלה
כותבת שירים מנגנת ושרה כולם אומרים
לה שהיא טובה בזה אך היא לא מאמינה
אין לה ביטחון עצמי פעם נכנסה לאנורקסיה
שפוגעים בה היא בדיכאון קשה מאוד
מנומסת לא נפתחת במהירות לובאטיק
יודעת לבשל טוב
מראה: שיער שחור חלק ובקצוות גלי רזה בטירוף
עיניים שהם לפעמים טורכיז ולפעמים כחולות קעקוע עם צורה של להבה על הכתף
סגנון לבוש: סקיני ג׳ינס חולצות צמודות לא חשוף אף פעם לא מתלבשת עם שמלות או כאלה מתלבשת כזה כמו טומבוי
רקע: יש לה אחות ואמא אבא שלה מת אבל היא לא מסכנה או משו פשוט פעם הייתה לה תקופה קשה (שאבא שלה מת) היא נכנסה לדיכאון נהייתה אנורקסית והכירה את הבנים

09/11/2013 09:04

לדידי (לא דידי שניצל) אני יודעת זה בדיוק הכוונה כאילו שלורן לא אוהבת את המוזיקה הזאת אז היא קוראת לה קלאסית..

09/11/2013 11:04

אהההההההההההההההההההההההההההההההה…

09/11/2013 11:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך