I LOVE YOU FOREVER
מחר לא בטוחה שאני יעלה וגם היום לא.....אבל אם אתם רוצים ביום ראשון לקרוא עוד פרק............
תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!

הכל התחיל מתאונת דרכים…7(1D)

I LOVE YOU FOREVER 25/10/2013 671 צפיות 6 תגובות
מחר לא בטוחה שאני יעלה וגם היום לא.....אבל אם אתם רוצים ביום ראשון לקרוא עוד פרק............
תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!

~קליאו~
כשהורי הלכו בקשתי מהבנים שיספרו על עצמם. הם להקה, וואן דיירקשן, הם באו להופיע בישראל, כהם חזרו מהמופע הראשון שלהם….הם נתקעו בי.
אם ידעתי עליהם קודם…בטח הייתי אצלם במופע, וזה לא היה קורה לי….
נזכרתי שלא מזמן ג'קלין התחילה לחפור לי אם איזה להקה של מושלמים, ניסיתי להיזכר בשם…"וון דיירקשן- זה הם, אז היא צדקה" חשבתי. נזכרתי שהיא אמרה שיש להם קולות…ואו! אז ביקשתי שישירו.
What makes you beautiful הם שרו לי
זה היה נחמד…והקולות באמת מדהימים!!!!!!!!!!!אם רק ידעתי עליהם….הייתי מנגנת להם .ואז הם שאלו עליי.
סיפרתי שאני גיטריסטית מגיל קטן, ניגנתי בכמה להקות ופרשתי לפני שנה…
אחרכך שאלו למה הייתי בחוץ כל כך מאוחר. לא יכלתי להגיד למה, אבל אמרתי שאני שמחה שזה קרה, הם חייכו.
לרגע נזכרתי בג'רמי. מה בכלל מצאתי בו? וואן דיירקשן הרבה יותר חתיכים ובהרבה יותר נחמדים! אחרי מספר דקות הם הלכו והשאירו אותי לבד.התחלתי לזמזם את השיר שהם שרו, לקחתי לגימה מהקולה וניסיתי להירדם…
~לואי~
יצאנו מהחדר ושמעתי אותה מזמזמת את השיר ששרנו…היה לה קול מושלם! ניזכרתי שהיא גיטריסטית, ניגנה בלהקות…"אתם חושבים, היא תוכל לנגן בלהקה שלנו?" שאלתי מנסה לחגור "ברור" ענו כולם, ידעתי שככה הם יגיבו. רק קווינו שגם היא תסכים, כי הרי היא לא מזמן פרשה מהעבודה, לא בטוח תסכים.
***
כמו בכל יום נסענו אל הנסיכה.
כשניכנסנו לידה ישב נער בגילה, הוא ניראה טוב.
כשניכנסנו הוא חיבק אותה ויצא….


תגובות (6)

יאיייי העלת עוד פרק!!
תמשיכייי!
♥♥♥ לין

25/10/2013 09:40

חחחחחחחחחח ביום ראשון!

25/10/2013 09:41

ננסה להתאפק:) (רק ננסה!)
אה…שבת שלום:)

25/10/2013 09:44

גם לך♥

25/10/2013 09:52

תמשיכי

25/10/2013 12:22

מהמם

25/10/2013 13:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך