הכתובת: Avril Lavigne

נו??????

יש לי כבר משתמש אחד באתר הזה אבל הוא נחסם….
כתבתי בו את זה, ומאוד הייתי רוצה שתגידו לי מה אתם חושבים:

אם הייתי יכולה לכתוב לאבריל מכתב אמתי, עם מה שאני באמת מרגישה זה מה שהייתי כותבת:

אבריל,
יש לך שם יפה. אבריל,השם שלך משקף אותך. יש לך שם מיוחד. כולם אומרים"מה זה השם הזה?!" או "זה שם לבנים" אבל אני חושבת, שבגלל שהשם הזה לא שיגרתי, הוא משקף אותך, מראה מי את. את שונה, לא שגרתית. לא אכפת לך מה אחרים אומרים, לא אכפת לך מה הסביבה אומרת עלייך. אני מעריצה את התכונה הזו. את לא מפחדת להיות מי שאת, את לא מפחדת לאהוב משהו שונה. הבושם הראשון שלך, אומר: "להגשים את החלומות שלך, ושזה בסדר להיות יחיד במינו ולהיות מי שאתה". השני אומר: "לך אחר חלומותיך" והשלישי אומר, להעז לגלות, לנסות דברים חדשים, ולא להתבייש בעצמך. את, אבריל, קורנת את המסרים האלה. באיך שאת מתלבשת, באיך שאת מתאפרת. באיך שאת לא מתביישת להראות לעולם מי זו אבריל. אני אהבתי אותך והערצתי אותך, מהרגע הראשון שראיתי אותך, ששמעתי שיר שלך. אמנם לא ידעתי אז שאני מעריצה שלך, אבל עכשיוו אני יודעת, ואני מסוגלת להביע את ההערצה שלי אלייך, בזה שאני שומעת שירים שלך, בזה שאני תולה פוסטרים שלך, בזה שאני מעריצה אותך!!!
אני רוצה להודות לך, להודות לך על זה שתמיד השירים שלך מרגשים אותי. שתמיד השירים שלך מנחמים אותי. "לכולם לפעמים כואב, זה בסדר לפחד" אומר השיר שלך, "Everybody Hurts". זה גאוני! את לא יכולה לתאר לעצמך כמה אני מעריכה אותך, רק על השורה הזו בשיר הזה. תיכחי את הכמות הערכה שלי אלייך על השורה הזו, ותכפילי בכל השורות שיש בכל השירים שלך. קצת קשה, אה? אני יודעת, ובגלל זה אני רוצה להגיד לך תודה.
תודה על השורה הזו, תודה על הבשמים שלך, שלא רק שהריח שלהם מושלם, אלה המסרים שלהם, כל כך משמעותיים בשבילי.
תודה על הקולקציה שלך, תודה על זה שאת פה, יכולה להעביר לי ולכל הבלאק סטאריות האחרות בעולם את החוכמה שלך. תודה על זה שאת את. את אבריל! אבריל לאבין, כוכבת רוק ופופ מצליחה בטירוף, כוכבת בת 29! בואי נלך בגישה שלך לעובדה שאת בת 29.
אז מה??????????????????????????????????????
למי אכפת שאת בת 29?!?!?!?!?!?!?!?!
1. 29 זה דיי צעיר.
2.אני הייתי מעריצה אותך גם אם היית בת ארבעים, כי כמו שלא משנה היופי, משנה האופי, אז לא משנה הגיל, משנה הקול!

את יודעת אבריל, אני חושבת, שאת בין הזמרים המעטים העולם, שאין להם שונאים. את יודעת איזה השג זה? אין באמת בעולם, כמעט אפחד שבאמת שונא אותך!!!!
אני חושבת שזה בגללך. בגלל שאת כזו מושלמת. בגלל איך שאת ניראת, אין אף אדם שלא יתחבר ליופי הכל כך מדהים הזה שלך. בגלל איך שאת מתלבשת, בצורה הכל כך מיוחדת שלך, שקורנת חוזק פנימי. בגלל הקול שלך. בגלל ההשקעה שלך!!!

בגללך בגללך בגללך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בגלל שאת את !!!!!!! כל כך מושלמת!!!!!!!

לסכום המכתב הזה, אני רוצה להגיד לך דבר אחרון אבריל.
אני אוהבת אותך!


תגובות (3)

וואי מכתב ממש יפה אני הייתי מתרגמת ושולחת לה אותו בטוויטר או איפשהו ואני חולה על אבריל והשירים שלה!!!!!!!
והיא ניראת בת מקסימום 20!!!!

21/11/2013 05:35

זה ממש מרגש,
אני בעצמי לא ממש אוהבת אותה,
אני מתביישת , כי אני חשבתי עלייה דברים אחרים.
אז תשלחי את המכתב !אני מחכהה!! ;)

21/11/2013 06:06

תודהההה♥♥

24/11/2013 04:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך