מי יחטוף בוקס מלואי?
האם הארי וזאין יקחו לנייל את חטיפי הגזר?
האם החברות של מאיה ישימו לב שהיא נעלמה?
והאם סוף סוף ליאם יפסיק לפחד מכפות?

כל זאת ועוד בפרק הבא של: בלה בלה שקר-כלשהו בלה בלה!!!!

הלכתי לאיבוד והגשמתי חלום :) פרק 3 1D

מי יחטוף בוקס מלואי?
האם הארי וזאין יקחו לנייל את חטיפי הגזר?
האם החברות של מאיה ישימו לב שהיא נעלמה?
והאם סוף סוף ליאם יפסיק לפחד מכפות?

כל זאת ועוד בפרק הבא של: בלה בלה שקר-כלשהו בלה בלה!!!!

הרמתי את ראשי וזה היה הוא.הוא,שאני עצובה אני שומעת רק אותו,הוא,שבזכותו אני כל היום מחייכת,הוא,עם העיניים הכחולות והמדהימות שסוחפות אותי כל פעם מחדש אל עולם של דמיון וכיף שאי אפשר לתאר.הוא,זה שיש לו את הבדיחות הכי מוזרות בעולם,אבל הן מצחיקות אותי.הוא,שיש לו את היכולת לצחוק ולמשיך בחיים שלו כאילו כלום לא קרה:האהאהאה!!אתה מבין זה הקטע….
לואי.
"את צריכה עזרה?"חזר על שאלתו.
"אממ…נתקעתי מחוץ לחדר, ואני בטיול שנתי ואני לא מוצאת את החברות שלי,ונפלתי בדרך לפה,וכל הבגדים שלי מלוכלכים,ועדר של בנות צורחות דרסו אותי,ואני מתה ללכת לחדר שלי להתקלח להחליף בגדים ולטוס לבריכה עם חברות שלי אבל אני לא יכולה כי נתקעתי ו…. ו…"אמרתי במהירות והתחלתי לבכות.
"את לא צריכה לבכות…את רוצה לבוא אולי לחדר שלי עד שתמצאי את חברות שלך?רק אני וחברים שלי בחדר את לא צריכה לדאוג…"אמר בקול עדין.
"טוב…אבל לא יפריע לך שאני מעריצה נכון?"אמרתי.
אוי פאק למה אמרתי לו את זה הוא יברח עכשיו!!!מטומטמת אחת יופי נהרס הכל.מפגרת!!!
"את מעריצה?מעריצות ממזמן היו כבר אוכלות אותי."אמר.
"אני לא מהמעריצות שמשתגעות כל פעם שאני שומעת את השיר שלכם בMTV…"אמרתי עדיין צוחקת ממה שהוא אמר לפני רגע.
"וחוץ מזה,אני לא קניבלית.אני מודעת לזה שאנשים זה לא אוכל!"אמרתי בקול של מפקד בצבא.
צחקנו שניינו,והוא התיישב לידי.
"היי גם את מצחיקה!את טובה באנגלית?"אמר.
"בוא נחשוב.אם הצלחתי לדבר איתך עד עכשיו אז…לא אני גרועה באנגלית.אני לא יודעת אנגלית בשיט.אתה רואה בקושי איתך אני מצליחה לדבר!אמרתי בילדותיות.
"רגע,את בטיול שנתי?אף פעם לא הלכנו לחופשה בטיול שנתי.איזה בית ספר מעפן יש לי!!"אמר עצבני.
"עכשיו אני אלך להגיש תלונה לבית ספר שלך!לא שזה משנה…אני מחכה לטיול הזה מכיתה ז'!!!"אמרתי.
הטלפון שלו צלצל,וזו הייתה השיחה:
הארי:"לואי בוא לחדר.נייל השתגע."
לואי:"למה?מה קרה לניילר?"
*לואי שם על רמקול כדי שמאיה תשמע*
הארי:"הוא אוכל את החטיפים שלנו מלונדון.המיוחדים ששמרנו לאירוע מיוחד!"
לואי:"אם הוא נוגע בחטיפי גזר הוא מת."
הארי:"זהו,זה מה שרציתי להגיד לך,הזהרתי אותו והוא לא הקשיב לי.בוא מהר!זאין מנסה לקחת לו את השקית האחרונה.
לואי:"אני בא עכשיו ותנסה לשמור לי אחד!!!!"
אמר וניתק.
"בואי מהר אני צריך את החטיפים האלה למשהו מיוחד!"אמר.
"אז אתה באמת אוהב גזר!?חשבתי שזה רק בדיחה."אמרתי עושה פרצוף כזה 0.0
"גזר זה הסמל שלי!"אמר בילדותיות.
"שלי זה מקלחת!עכשיו!"אמרתי בזמן שהתחלנו לרוץ.
"יש לך בגדים אחרים?"שאל.
"כן יש לי בתיק…אבל שלא תעזו להיכנס!אני נועלת בכל המנעולים האפשריים!"אמרתי לחוצה.
"מה את דואגת?אל תדאגי אני אשמור.אם מישהו ינסה להיכנס הוא יחטוף בוקס ממני."אמר.
"טוב אני יודעת שאתה תעשה את זה.כי שאתה רציני,אתה רציני.


תגובות (6)

תמשיכייייחח דחווווףף !!!

05/04/2013 05:37

תמשיכיייי דחווווףף !!!

05/04/2013 05:37

חח זה סיפור יפה ומצחיק מאודד תמשיכי :)

05/04/2013 05:57

עוד 3 תגובות :)מי שלא מגיב חוטף ממני ומלואי בוקס!

05/04/2013 06:01

תמשיכיייי

05/04/2013 06:19

תמשיכי!!!!!!!!

05/04/2013 07:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך