לואי תאמץ איתי גזר!
בננות :) ישנתי אתמול בשעה שלוש בלילה וכתבתי עד פרק 28 חחח איזה משועממת אני :)

המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 11

בננות :) ישנתי אתמול בשעה שלוש בלילה וכתבתי עד פרק 28 חחח איזה משועממת אני :)

פרק 11
אחרי כמה דק' נשמעו כמה דפיקות בדלת.
פתחתי וראיתי את לואי והארי , הם חיבקו אותי ונכנסו.
"זאיין , לואי והארי פה " צעקתי לו . "שנייה אני בא " הוא אמר מחדר השינה שהדלת הייתה סגורה.
"בואו שבו " אמרתי להם. לואי הלך למיני מקרר ופתח אותו . "הכל בסדר ? " שאלתי . "ן , כן אני מחפש גזר " הוא ענה. "חחחחחחחחחח " התחלתי לצחוק ונהייתי אדומה , פשוט לא יכולתי להפסיק.
"מה קרה , קים את בסדר ? " זאיין יצא מהחדר ושאל. לא יכולתי לדבר ופשוט אמרתי : "מיני מקרר , לואי , גזר ". "אאה " זאיין אמר . "אנחנו רגילים " הוא הוסיף. המשכתי לצחוק ואז נרגעתי.
"לואי אני מצטערת פשוט אני לא רגילה " אמרתי לו. "זה בסדר , אני אוהב גזר " הוא אמר וחייך.
הם הם ישבו בפינת אוכל והתחברו לסקייפ מעבר למסך ישבו שני חתיכים , אלו היו נייל וליאם.
הם התחילו לדבר ולשיר , הם שרו מדהים ביחד באמת .
"אני הולכת לישון , מחר יום ארוך " אמרתי תוך כדי פיהוק. "לילה טוב קימי " זאיין אמר וחיבק אותי. "ליללה טוב " אמרו כולם. הלכתי למיטה וחשבתי ואז שמעתי אותם מדברים , הם התחילו לדבר קצת מהר אבל הצלחתי להבין משהו. הם דיברו על מישל , הבת זוג של לואי למירוץ. . "היא משעממת ! " לואי אמר. הם התחילו לצחוק. "תשלחו לנו תמונה " ליאם אמר. "הכי כיף לי " שמעתי את הקול של זאיין. " זה לא פייר " לואי התחיל . שמעתי את הצחוק של זאיין והתחלתי לצחוק , זה היה מצחיק ואז נזכרתי שהם חושבים שאני ישנה ושתקתי בבת אחת. "מזה היה ? " לואי אמר ושמעתי צעדים מתקרבים לחדר. "זה בא מהחדר " הארי הוסיף. "מה קרה ? " שמעתי את נייל. "שמענו צחוק " לואי אמר. "זו בטח קים " הארי המשיך. "אבל היא ישנה " זאיין אמר. "לכו לבדוק " ליאם אמר. "אני אהרוג אתכם אם תעירו אותה " שמעתי את הקול של זאיין. איזה חמוד הוא דואג לי. ואז נזכרתי שהם מתקרבים לחדר. התחלתי להעמיד פני ישנה ואז הדלת נפתחה. "בוא " לואי אמר. "שקט " זאיין הוסיף. "תירגע ברו" (BRO קיצור של אח באנגלית ) הארי המשיך. "מישהו פה מאוהב " לואי המשיך. "לא , ממש לא " זאיין המשיך. הם התקרבו אליי , הרגשתי את הנשימה שלהם עוד שנייה הייתי צוחקת ואז " ייאאללה אמרתי לכם שהיא ישנה " זאיין אמר והוציא אותם החוצה.
בבוקר קמתי זאיין היה ישן. לקחתי כרית וזרקתי עליו ומיד העמדתי פני ישנה. "אממא דייי " הוא צעק והתעורר. התחלתי לצחקק אבל הוא לא שמע. "קים את משוגעת ? " הוא צעק וזרק עליי כרית. "מה קרה ? " אמרתי כאילו לא ראיתי או שמעתי. "מישהי זרקה עליי כרית " הוא אמר קם ממיטתו והתקרב אליי עם כרית בידו. "זאיין תלך לישון מוקדם יותר " עניתי. "אני לא הוזה " הוא המשיך. "אני חושבת שכן , יש לי פתרון בשבילך לך למישל היא תשעממם אותך ואז תוכל לישון " אמרתי.
"מה ? " הוא אמר חשב קצת ואז " זו היית את אתמול , עם הצחוק " הוא אמר. "חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח " התחלתי לצחוק והוא זרק עליי כרית ואני עליו כרית ואז זה נהפך למלחמת כריות מוזרה.
ירדנו למטה ופתחנו את המעטפה שחיכתה לנו ידענו שיש 4 זוגות מלפנינו ומיהרנו במעטפה היה כתוב:
"מתמודדים יקרים , עלים לנסוע לשדה התעופה ושם תחה לכם המשימה הבאה , בהצלחה "
"בטוח אנחנו טסים לאיזשהי מדינה " זאיין אמר. "כן אני גם חושבת , ייאללה קדימה היום מגיעים ראשונים " אמרתי , "אז תתחילי להזיז את עצמך סיס " הוא אמר. "חחח ברו ".
(סיס זה קיצור של SISTER באנגלית שזה אחות , ו – ברו זה קיצור של BROTHER באנגלית שזה
אח ).
נכנסנו למכונית ואני נהגתי , התחלתי לנהוג מהר עד שהגענו לשדה התעופה.
נכנסו וראינו את הדגלים. "מתמודדים יקרים , כרטיסי טיסתכם נגנבו ע"י אדם נמוך קומה , קירח עם כובע , עליכם לחפש את כרטיסי טיסתכם ולעלות למטוס , אם טיסתכם תעבור תצטרכו לחכות לטיסה הבאה , בהצלחה ".
"אווקי , המשימה הזו יכולה לשנות הכל ! " אמרתי נלהבת. "כן , בואי נתחיל לחפש " . היו בשדה אלפי אנשים זה היה מאוד קשה.
אחרי חצי שעה של חיפושים באזור אחד עברנו לאזור אחר וראינו את לואי ומישל.
"לו " זאיין צער לכיוונו. "מצאתם ? " לואי שאל. "לא , אתם" זאיין ענה. "לא , חיפשתם באזור הזה ? " לואי שאל והצביע על אזור מסוים. "כן , הוא לא שם " זאיין ענה. "טוב בהצלחה " אמרתי ומשכתי את זאיין. "זה לא הזמן לדבר , אנחנו במקום גרוע , קדימה " המשכתי.
החלטנו לשאול במערכת הכריזה ואז שהתקרבו , ראיתי ליד השירותים , שיש ספסל , ישב לו שם אדם עם כובע והוא היה נראה לי קירח. "זאיין אולי זה הוא ? " אמרתי. "בואי " הוא אמר ניגשנו אליו ו..
נקודת מבט של זאיין.
אחרי כמה דק' נשמעו כמה דפיקות בדלת.
קים פתחה .
"זאיין , לואי והארי פה " היא צעקה . "שנייה אני בא " אמרתי מחדר השינה .
אחרי דקה שמעתי את קים מתפוצצת מצחוק , הייתי חייב ללכת לראות מה קרה איתה.
"מה קרה , קים את בסדר ? " יצאתי מהחדר ושאלתי , קים הייתה אדומה! , אפילו נבהלתי לרגע. "מיני מקרר , לואי , גזר ". היא אמרה שהיא מתפוצצת מצחוק , "אהה , אנחנו רגילים " אמרתי.
"לואי אני מצטערת פשוט אני לא רגילה " היא אמרה לו אחרי שנרגעה מההתקף צחוק. "זה בסדר , אני אוהב גזר " לואי ענה לה וחייך.
ישבנו בפינת אוכל והתחלנו לדבר עם ליאם ונייל , עשינו כמו םשיגת להקה אפילו שרנו זה היה כ"כ כיף. ראיתי את קים מסתכלת עלינו באהדה וזה מה שגרם לי לרצות לשיר עוד יותר .
"אני הולכת לישון , מחר יום ארוך " היא אמרה תוך כדי פיהוק. "לילה טוב קימי " אמרתי וחיבקתי אותה חיבוק דוב. "ליללה טוב " אמרו כולם.היא הלכה למיטה ואז התחלנו לדבר על דברים שלא יכלנו לדבר לידה. לואי התחיל לדבר על בת זוגו מישל "היא משעממת ! " . התחלנו לצחוק. "תשלחו לנו תמונה " ליאם אמר. "הכי כיף לי " אמרתי בגאווה . " זה לא פייר " לואי התחיל . צחקנו ואז שמענו צחוק ואז הוא נעצר בבת אחת. "מזה היה ? " לואי אמר והתקרב לחדר השינה. "זה בא מהחדר " הארי הוסיף. "מה קרה ? " שמעתי את נייל. "שמענו צחוק " לואי אמר. "זו בטח קים " הארי המשיך. "אבל היא ישנה " אמרתי. "לכו לבדוק " ליאם אמר. "אני אהרוג אתכם אם תעירו אותה " אמרתי . "בוא " לואי אמר. "שקט " אמרתי מנסה להרגיע אותם. "תירגע ברו" (BRO קיצור של אח באנגלית ) הארי המשיך. "מישהו פה מאוהב " לואי המשיך. "לא , ממש לא " המשתי וניסתי להביר להם שאני וקים ממש לא מאוהבים , אז עלה לי הזיכרון של השיחה שלנו לפני שהבנים באו. "ייאאללה בואו היא ישנה " מלמלתי שם בניסיון להוציא אותם.
בבוקר קמתי מתוך כרית שנזרה עליי , חשבתי שאני בבית. "אממא דייי " צעקתי והתעוררתי בבת אחת. ואז ראיתי את קים היא ישנה , אבל אז היא זזה קצת אז הבנתי שהיא לא ישנה. "קים את משוגעת ? " צעקתי עלייה וזרקתי עלייה את הכרית. "מה קרה ? " היא אמרה כאילו לא מבינה. "מישהי זרקה עליי כרית " אמרתי והתקרבתי למיטה שלה עם כרית בידי. "זאיין תלך לישון מוקדם יותר " היא ענתה מנסה לתעתע בי. "אני לא הוזה " המשכתי עומד על שלי. "אני חושבת שכן , יש לי פתרון בשבילך לך למישל היא תשעממם אותך ואז תוכל לישון " היא אמרה.
"מה ? " אמרתי מנסה להבין את המשפט האחרון שלה ואז נזרתי באתמול בלילה עם הצחוק ושלואי אמר שמישל משעממת אותו. " זו היית את אתמול , עם הצחוק " אמרתי. "חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח " היא התחילה לצחוק זרקתי עליה כרית והוא עליי וזה נהפך להיות מלחמת כריות קטנה.
ירדנו למטה ופתחנו את המעטפה שחיכתה לנו ידענו שיש 4 זוגות מלפנינו ומיהרנו במעטפה היה כתוב:
"מתמודדים יקרים , עלים לנסוע לשדה התעופה ושם תחה לכם המשימה הבאה , בהצלחה "
"בטוח אנחנו טסים לאיזשהי מדינה " אמרתי. "כן אני גם חושבת , ייאללה קדימה היום מגיעים ראשונים " היא אמרה, "אז תתחילי להזיז את עצמך סיס " אמרתי לה. "חחח ברו ".
(סיס זה קיצור של SISTER באנגלית שזה אחות , ו – ברו זה קיצור של BROTHER באנגלית שזה
אח ).
נכנסו למכוניךת וקים נהגה. הגענו לשדה התעופה..
נכנסו וראינו את הדגלים. "מתמודדים יקרים , כרטיסי טיסתכם נגנבו ע"י אדם נמוך קומה , קירח עם כובע , עליכם לחפש את כרטיסי טיסתכם ולעלות למטוס , אם טיסתכם תעבור תצטרכו לחכות לטיסה הבאה , בהצלחה ".
"אווקי , המשימה הזו יכולה לשנות הכל ! היא אמרה נלהבת. "כן , בואי נתחיל לחפש " עניתי לה . היו בשדה אלפי אנשים זה היה מאוד קשה.
אחרי חצי שעה של חיפושים באזור אחד עברנו לאזור אחר וראינו את לואי ומישל.
"לו " צעקתי ליוון לואי. "מצאתם ? " לואי שאל. "לא , אתם" שאלתי. "לא , חיפשתם באזור הזה ? " לואי שאל והצביע על אזור מסוים. "כן , הוא לא שם " אמרתי לו. "טוב בהצלחה " קים אמרה ומשכה אותי "זאיין. זה לא הזמן לדבר , אנחנו במקום גרוע , קדימה " היא המשיכה.
החלטנו לשאול במערכת הכריזה ואז שהתקרבנו ראינו אדם יושב על ספסל הוא היה נראה כמו בתיאור. " זאיין ,אולי זה הוא ? " קים אמרה. "בואי" אמרתי וניגשנו אליו.ו…


תגובות (2)

תמשיכי!!!

04/09/2013 01:02

תמשיכי!!!!!!!!!

04/09/2013 01:14
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך