לואי תאמץ איתי גזר!
אני כותבת סיפור לכבוד ראש השנה בעוד חצי שעה הוא יעלה :) אוהבת אתכן.....

המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 13

אני כותבת סיפור לכבוד ראש השנה בעוד חצי שעה הוא יעלה :) אוהבת אתכן.....

פרק 13
המשכנו לדבר ולצחוק ואז עלינו לטיסה.
ישבו , אני ישבתי ליד החלון וזאיין לידי. ישבנו 10 דק' והמטוס לא זז.
עלוו כל האנשים והמטוס התחיל לנסוע , הוא נסע מהר , זה הקטע שאני הכי אוהבת שהמטוס נוסע מהר .
הסתכלתי על זאיין , אני חושבת שהוא קצת פחד .
קירבתי את היד שלי לשלו והחזקנו ידיים. הוא חייך אליי.
המטוס כבר היה באוויר . הסתכלתי לצד וראיתי שזאיין ישן. הוא היה כזה חמוד שהוא ישן .
היו לו פני מלאך , הסתכלתי עליו כמעט חצי שעה.
אחרי כמה דק' שהסתכלתי על זאיין , הבנתי שאני באמת במירוץ ! , אני יכולה לזכות במיליון שקלים , אני עם זאיין מאליק , החיים שלי פשוט מושלמים מידי , זה לא באמת קורה. חשבתי לעצמי.
הטיסה נחתה , הסתכלתי כל הזמן בחלון ואז הרגשתי יד חמה נוגעת בי , הסתובבתי זה היה זאיין , הוא התעורר.
"בוקר טוב " אמרתי. "חח , בוקר טוב " הוא אמר. "ישנת טוב ? " שאלתי. "מעולה " הוא השיב וחייך.
ירדנו מהמטוס ואז ראינו את לואי ומישל , אמרנו להם שלום והמשכנו בדרכנו לתיבה עם המעטפה , אחרי כמה דק' ראינו גם את הארי .
פתחנו את המעטפה והיה רשום בה:
"מתמודדים יקרים , אתם בסין . היום יש לכם יום חופשי , תוכלו לטייל ולהכיר את סין , עליכם למצוא מקום ללון בו עם הכסף שמצורף "
המשכנו לקרוא והיה רשום שם להגיע לאיזה פארק.
"יוום חופשיי ! בחיים לא שמעתי על זה בתחרות " אמרתי. "חחח , גמאני , בואי ננצל אותו " זאיין אמר.
בהתחלה שאלנו אנשים אם הם מכירים מקומות שאפשר לישון בהם , החלטנו שהכי חשוב שנמצא מקום לישון בו לפני שנתחיל לטייל.
האנשים דיברו בסינית ולא הבנו כלום. ניסנו לדבר איתם באנגלית , בספרדית שאני יודעת קצת , אפילו בעברית אבל אף אחד לא הבין.
נכנסו לאיזה קיוסק לקנות קולה ושאלנו את המוכר , הוא אמר לנו שיש לו אחות שיש לה אכסנייה קרובה ושהיא תעשה לנו הנחה. שמחנו. הוא נתן לנו את הפלאפון שלה והכתובת והלכנו לאכסנייה , היא הייתה ממש קרובה לקיוסק.
נכנסנו , זה היה נראה כמו מלון בוטיק נחמד. האווירה שם הייתה ממש כייפית , בזווית העין דרך החלונות הקופים שהיו שם ראיתי בריכה , וואי כמה שהתחשק לי לקפוץ אלייה עכשיו. "שלום" זאיין אמר. "שלום " השיבה הפקידה שישבה בתוך הלובי , זאיין הסתכל עלייה אילו היא הכי יפה בעולם , קינאתי קצת נתתי לו מכה קטנה שיתעורר. "באנו משאן לו , הוא בעל קיוסק , הוא אמר לנו שיש לך פה אכסניה ואת אחותו " זאיין המשיך. "אה , זה אתם בואו , בואו סידרתי לכם חדר " היא אמרה אנגלית מצחיקה. זאיין התחיל לדבר איתה על הכסף וזה דווקא היה ממש זול.
שמנו את הדברים בחדר ויצאנו , היה איתנו צלם אחד שלא עזב אותנו.
הסתובבנו קצת ונכנסו לאיזה שוק.
"שוק נחמד " זאיין אמר. "ממ " מלמלתי . הסתובבנו וקנינו כל מיני דברים מגניבים.
אחרי שהסתובבנו יצאנו מהשוק וליד היו ל מיני חנויות בגדים ותכשיטים.
נכנסו ומסכן זאיין כי פשוט עשיתי שם שופינג.
בחנות הראשונה שנכנסו היו בגדים רק לנשים. קניתי ג'ינס ארוך סקיני כהה וטי שירט יפה.
המשכנו להסתובב והיו שם חנויות רק עם בגדים של נשים אני חושבת , קניתי מלא דברים . אני חושבת שלא ראיתי את הידיים של זאיין מרוב שהוא החזיק שקיות בגדים.
לחנות האחרונה שנכנסו היו בגדי גברים.
"עכשיו נעשה לך שופינג " אמרתי והתחלתי לחפש בגדים. הוא חייך וגלגל עיניים. "נו בוא , יהיה
נחמד " אמרתי לו. "טוווב " הוא אמר באדישות. מצאתי שם ג'ינס כהה עם חולצה יפה הוא מדד וזה היה פשוט מושלם עליו . הוא המשיך למדוד בגדים ול בגד נראה עליו יותר טוב מהבגד הקודם.
בלי לשאול אותו קניתי את כל הבגדים שהוא מדד.
המשכנו והגענו אכסניה , הצלם כבר הלך. חחח נשמתי לרווחה , לא יכולתי לסבול שמצלמים אותנו כל פעם.
"עכשיו אתה מסודר " אמרתי לו וסידרתי את הבגדים שקניתי במזוודה ריקה. "חחח , תמיד הייתי מסודר " הוא ענה. "אממ… " מלמלתי. "היית מתה , את חולה עליי " הוא המשיך והתקרב אליי. "לא נכון " אמרתי והתקרבתי אליו. היינו קרובים אחד לשני והתנשקנו. הוא לא הרפה וגם אני לא. זה היה כ"כ קסום. הרגשתי בסרט. אחרי כמה דק' הוא הרפה. הייתה שתיקה בחדר. "אני הולכת לבריכה " אמרתי לקחתי בגד ים ונכנסתי למקלחת. היה שקט הוא עדיין לא אמר כלום. אחרי כמה דק' יצאתי וראיתי אותו לובש בגד ים. "את באה ? " הוא שאל עומד ליד הדלת. "כן " אמרתי ויצאתי מהחדר.
הגענו לבריכה ולא היה שם אף אחד. קפצתי לתוכה וזאיין ישב על הכיסא קרא ספר. השעה הייתה שבע בערב , לא היה שמש בכלל. רק אורות סביב לבריכה. אחרי כמה דק' של שחייה , הוא קפץ למים. "החלטת לבוא ? " שאלתי. "חשבת שאני ישאיר אותך פה לבד ? " הוא ענה. "אני לא יודעת " השבתי. חזרנו לחדר נכנסתי להתקלח אחרי שיצאתי זאיין נכנס. לא דיברנו הרבה מאז הנשיקה.
ישבתי במיטה , הפעם לא דיברתי עם אף אחד בסקייפ . נרדמתי.

נקודת מבט של זאיין.
עלינו לטיסה , ברגע שהמטוס התחיל לעלות הלב שלי נפל , יש לי פחד כזה. קים קירבה את היד שלה והחזקנו ידיים. נרדמתי כל הטיסה. שפתחתי עיניים קים אמרה לי בוקר טוב , חייכתי אליה.
ירדנו מהמטוס ואז ראינו את לואי ומישל , אמרנו להם שלום והמשכנו בדרכנו לתיבה עם המעטפה , אחרי כמה דק' ראינו גם את הארי .
פתחנו את המעטפה והיה רשום בה:
"מתמודדים יקרים , אתם בסין . היום יש לכם יום חופשי , תוכלו לטייל ולהכיר את סין , עליכם למצוא מקום ללון בו עם הכסף שמצורף "
המשכנו לקרוא והיה רשום שם להגיע לאיזה פארק.
"יוום חופשיי ! בחיים לא שמעתי על זה בתחרות " קים אמרה. "חחח , גמאני , בואי ננצל אותו " אמרתי וחשבתי על יום כיף.
בהתחלה שאלנו אנשים אם הם מכירים מקומות שאפשר לישון בהם , החלטנו שהכי חשוב שנמצא מקום לישון בו לפני שנתחיל לטייל.
האנשים דיברו בסינית ולא הבנו כלום. ניסנו לדבר איתם בשפות שונות , ספרדית עברית , אף אחד לא הבין אותנו זה היה דיי מתסכל . נכנסו לאיזה קיוסק לקנות קולה ושאלנו את המוכר , הוא אמר לנו שיש לו אחות שיש לה אכסנייה קרובה ושהיא תעשה לנו הנחה. שמחנו. הוא נתן לנו את הפלאפון שלה והכתובת והלכנו לאכסנייה , היא הייתה ממש קרובה לקיוסק.
נכנסנו , האווירה הייתה מאוד נעימה. "שלום" אמרתי. "שלום " השיבה הפקידה שישבה בתוך הלובי היא הייתה חמודה , הסתכלתי עלייה וראיתי שקים מקנאת עד שהיא נתנה לי מכה קטנה. "באנו משאן לו , הוא בעל קיוסק , הוא אמר לנו שיש לך פה אכסניה ואת אחותו " המשכתי. "אה , זה אתם בואו , בואו סידרתי לכם חדר " היא אמרה. התחלתי לדבר איתה על הכסף והגענו להסכם זול. שמנו את הדברים בחדר ויצאנו , היה איתנו צלם אחד שלא עזב אותנו.
הסתובבנו קצת ונכנסו לאיזה שוק.
הוא היה נחמד.
אחרי שהסתובבנו יצאנו מהשוק וליד היו כל מיני חנויות בגדים ותכשיטים.
קים משכה אותי לכל חנות כמעט.
היא קנתה כל מיני שמלות וג'ינסים וכל פעם שהיא מדדה משהו אחר חשבתי שהיא דוגמנית.
לחנות האחרונה שנכנסו היו בגדי גברים.
"עכשיו נעשה לך שופינג " היא אמרה והתחילה לחפש בגדים מבלי לחכות לתשובה שלי. חייכתי וגלגלתי עיניים לא מאמיון שהיא גוררת אותי לזה. "נו בוא , יהיה
נחמד " היא אמרה , אני לא יכול לסרב לה , היא מדהימה אותי. "טוווב " אמרתי באדישות. היא התחילה למלא אותי בבגדים וכל שנייה נכנסתי לתא הלבשה.
המשכנו והגענו אכסניה , הצלם כבר הלך.
"עכשיו אתה מסודר " היא אמרה וסידרה את הדברים במזוודה ריקה. "חחח , תמיד הייתי מסודר " עניתי. "אממ… " היא מלמלה . "היית מתה , את חולה עליי " המשכתי תוך כדי שאני מתקרב אלייה. "לא נכון " היא אמרה והתקרבה אליי. לא יכולתי לעמוד בזה , פשוט נישקתי אותה , הייתי מופתע שהיא זרמה , פעם שעברה היא התנגדה לכל הסיפור הזה. השפתיים שלה פשוט ממכרות אותי. אחרי כמה דק' הרפתי. הייתה שתיקה בחדר. "אני הולכת לבריכה " היא אמרה ונכנסה למקלחת. א עניתי לה , עדיין חשבתי על הנשיקה. תוך כדי שהיא במקלחת לבשתי את הבגד ים שלי ושהיא יצאה שאלתי אותה "את באה ? " . "כן " היא אמרה ויצאה מהחדר.
הגענו לבריכה ולא היה שם אף אחד.היא הורידה את השמלה שלבשה , היא עכשיו נראתה כאילו יצאה מקטלוג , היא קפצה למים , ישבתי בצד וקראתי ספר. אחרי כמה דק' קפצתי לבריכה. "החלטת לבוא ? " היא שאלה. "חשבת שאני ישאיר אותך פה לבד ? " עניתי מנסה להתגרות בה. "אני לא יודעת " היא השיבה. חזרנו לחדר היא נכנסה להתקלח שהיא יצאה נכנסתי , שיצאתי היא כבר הייתה רדומה. נתתי לה נשיקה על השפתיים והלכתי לישון.


תגובות (4)

^^

חחחח קראתי את הכל עכשיו בלופ…
את כותבת ממש יפה (: אבל תעלי 2-3 פרקים ביום… אני לא בקצב וזה ממש מעניין !
חחח תמשיכיייייי

04/09/2013 01:38

תמשיכי עכשיו!!!!

04/09/2013 01:39

תמשיכי!!!!!

04/09/2013 01:42

אמא!!!! אני לא מספיקה לקרוא(;

04/09/2013 03:33
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך