המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 14

פרק 14
ישבתי במיטה , הפעם לא דיברתי עם אף אחד בסקייפ . נרדמתי.
הגיע הבוקר זאיין ישן , זה לא חדש לי. הסתכלתי בשעון. השעה הייתה שש וחצי בבוקר.
המשימה מתחילה באחד עשרה.
נזכרתי באתמול , בנשיקה , בבריכה בהכל.
התלבשתי וירדתי למטה.
"סליחה , איפה יש פה מכולת ? " שאלתי את הפקידה שזאיין אתמול כמעט והתחיל איתה.
"בהמשך הרחוב " היא אמרה. "תודה " אמרתי לה , יצאתי והתקדמתי למכולת. נכנסתי קניתי כמה דברים וחזרתי למלון.
זאיין עדיין ישן.
בגז שהיה שם טיגנתי שתי חביתות , שמתי אותך בתוך הלחמניות.
הכנתי שוקו , לגמתי ממנו והוא היה טעים.
הערתי את זאיין.
"זאיין , קום " אמרתי בשקט וטפחתי על כתפו בעדינות.
"מה השעה ? " הוא שאל. "שבע " אמרתי. "עוד מוקדם " הוא אמר. "חח , קום אנחנו צריים להתארגן וללכת , הכנתי ארוחת בוקר ". "טוב , תני לי כמה דק' " הוא אמר. עזבתי אותו ובינתיים הסתכלתי בטוויטר ובפייסבוק , אף אחד לא היה מחובר.
זאיין קם הוא התארגן וישבנו לאכול.
"את הכנת ? " הוא שאל שהפה שלו מלא. "כן , אמרתי לך , תקשיב לי לפעמים " אמרתי.
"טעים " הוא אמר והמשיך לאכול. "תוודה ? " אמרתי. צחקנו. אכלנו והתלבשנו.
יצאנו מהחדר ואיך שהגענו לקבלה. "קים תתקדמי שנייה אני בא " הוא אמר. "טוווב " לא ידעתי מה הוא הולך לעשות. חיכיתי בכניסה ומידי פעם הצצתי ,הוא דיבר עם הפקידה , רק רציתי להיכנס לשם ולהפריד בינהם. פתאום הרגשתי רגש קנאה ! , אני לא יודעת מה קרה לי. אני באמת אוהבת את זאיין ? , אווף הוא מסבך לי את החיים , אבל כל פעם שאני רואה אותו הלב שלי פועם במהירות עד שאני נרגעת. "זאיין " צעקתי. "בא " הוא צעק חזרה. הוא התקדם , תפסנו מונית ונסענו לפארק.
"מה זה היה ? " שאלתי בדרך. "מה ? " הוא ענה. "הפקידה ואתה , עכשיו " מלמלתי במהירות , הייתי נבוכה , שלא יחשוב שאני מקנאה למרות שאני כן מקנאה. "לא עניינך " הוא אמר מנסה להתגרות בי. "טוב , לא צריך " אמרתי והפניתי מבט לכיוון שני.
" את כועסת ? " הוא שאל. "לא , בכלל לא , גם לי יש דברים שאני לא רוצה לומר " אמרתי. אבל בפנים המשפט הזה שיקרי , כי אני כן כועסת , לא כועסת ,מקנאה.
הייתה שתיקה הגענו לפארק פתחנו את המעטפה וביצענו את המשימה , המשכנו , בכל המשימות היה מתח אבל הצלחנו להתגבר על זה.
נגמר היום , הגענו למלון עם כל המתמודדים . הפעם רציתי שזאיין יקנא.
החלטתי לעשות משהו , נמאס לי שהוא יכול לגרום לי לקנא ואני לא.
עלינו לחדרים ואז ראיתי את הנער שעובד במלון , דיברתי איתו קצת , דיברנו סתם על בית המלון , אני בטוחה שזאיין חשב שדיברנו על משהו אחר.
נכנסו לחדר , סידרנו את הדברים.
"זאיין , אני יוצאת " אמרתי. "לאן ? הוא שאל. "לדייט " אמרתי. "עם מי ? " הוא התחיל לחקור. "לא ענייניך " אמרתי. "חח מחזירה לי באותו מטבע " הוא המשיך. "לא , אני יגיד לך הנער שדיברתי איתו מקודם " המשכתי. "עכשיו הכרת אותו " הוא המשיך. "אז מה ? " המשכתי. "אל תלכי " הוא אמר. "למה לא ? " המשכתי. "כי הוא מכוער , תחשבי מה יגידו " הוא אמר. "הוא חתיך , לא אכפת לי מה יגידו " המשכתי , ראיתי שזה כן מעורר את הקנאה שלו , נהניתי מזה. "אל תלכי כיי … כי… " הוא מלמל. "כי מה ? " אמרתי בטון. "כי הוא נשקן גרוע " הוא אמר. "מה , מאיפה אתה מכיר אותו ? " המשכתי. "מכיר , מכיר " הוא אמר. "אתה נשקן גרוע " צעקתי עליו. הוא התקרב אליי ובשנייה אחת נישק אותי. התנשקנו במשך שתי דק' ואפילו יותר. "זה היה גרוע ? " הוא אמר. לא עניתי. הוא חזר לנשק אותי. "וזה ? " הוא המשיך. הפעם שוב לא עניתי אבל התקרבתי אליו ונישקתי אותו.
המשכנו להתנשק ואז הוא הרפתי.. "אני לא אלך " אמרתי. הוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים וחייך.
לא דיברנו , הייתה שתיקה.
נקודת מבט של זאיין.
שיצאתי היא כבר הייתה רדומה. נתתי לה נשיקה על השפתיים והלכתי לישון.
בבוקר קמתי מטפיחות ומהקול של קים שהעיר אותי.
"זאיין , קום " היא אמרה.
"מה השעה ? " שאלתי. "שבע " היא אמרה. "עוד מוקדם " אמרתי. "חח , קום אנחנו צריכים להתארגן וללכת , הכנתי ארוחת בוקר ". "טוב , תני לי כמה דק' " המשכתי.
קמתי התארגנתי וישבנו לאכול.
"את הכנת ? " שאלתי שהפה שלי היה מלא. "כן , אמרתי לך , תקשיב לי לפעמים " היא אמרה , מתי היא אמרה לי ? חשבתי.
"טעים " אמרתי. "תוודה ? " היא אמרה. צחקנו. אכלנו והתלבשנו.
יצאנו מהחדר ואיך שהגענו לקבלה , ראיתי את הפקידה , החלטתי להתגרות בקים. "קים תתקדמי שנייה אני בא " אמרתי. "טוווב " היא ענתה והתקדמה לכניסה. בינתיים דיברתי עם הפקידה , אמרתי לה שהיה נחמד וצחקנו עד ש "זאיין " קים צעקה. "בא " צעקתי חזרה ונפרדתי מהפקידה. תפסנו מונית ונסענו לפארק.
"מה זה היה ? " היא שאלה בדרך. "מה ? " עניתי , אבל ידעתי למה היא מתכוונת. "הפקידה ואתה , עכשיו " היא מלמלה במהירות. "לא עניינך " אמרתי מנסה להתגרות בה , קים כ"כ מושלמת בכל מצב גם שהיא מקנאה. "טוב , לא צריך " היא אמרה והפנתה מבט לכיוון שני , ידעתי הצלחתי.
" את כועסת ? " שאלתי. "לא , בכלל לא , גם לי יש דברים שאני לא רוצה לומר " היא ענתה.
הייתה שתיקה הגענו לפארק פתחנו את המעטפה וביצענו את המשימה , המשכנו , בכל המשימות היה מתח אבל הצלחנו להתגבר על זה.
נגמר היום , הגענו למלון עם כל המתמודדים .
עלינו לחדרים ואז קים עזבה אותי והלכה לדבר עם איזה נער שעובד במלון , לא יחסתי לזה משמעות רבה .נכנסו לחדר , סידרנו את הדברים.
"זאיין , אני יוצאת " היא אמרה. "לאן ? שאלתי. "לדייט " היא אמרה וברגע הזה נפל לי הלב , דייט עם מי ?! חשבתי. "עם מי ? " שאלתי. "לא ענייניך " היא אמרה. "חח מחזירה לי באותו מטבע " המשכתי. "לא , אני יגיד לך הנער שדיברתי איתו מקודם " היא המשיכה , איזה אידיוט אני ! הייתי צריך לעצור אותה מלדבר איתו. "עכשיו הכרת אותו " המשכתי מנסה שהיא לא תלך ואולי אני אאבד אותה. "אז מה ? " היא המשיכה. "אל תלכי " אמרתי. "למה לא ? " היא אמרה. "כי הוא מכוער , תחשבי מה יגידו " אמרתי והבנתי איזה מטומטם יצאתי. "הוא חתיך , לא אכפת לי מה יגידו "היא אמרה. "אל תלכי כיי … כי… " מלמלתי כבר לא ידעתי מה לומר לה. "כי מה ? " היא אמרה בטון. "כי הוא נשקן גרוע " פלטתי , הבנתי שהמשפט הזה הוא המשפט הכי אידיוטי שאפשר לומר. "מה , מאיפה אתה מכיר אותו ? " היא המשיכה. "מכיר , מכיר " שיקרתי לה. "אתה נשקן גרוע " היא אמרה , מבלי להסס התקרבתי אלייה ונישקתי אותה , היא לא התנגדה. זה היה מדהים , כל פעם אני מתמכר מחדש ורוצה עוד חשבתי. "זה היה גרוע ? " אמרתי. היא לא ענתה. המשכתי לנשק אותה. "וזה ? " אמרתי. הפעם שוב היא לא ענתה אבל היא התקרבה אליי ונישקה אותי.
המשכנו להתנשק ואז היא הרפתה . "אני לא אלך " היא אמרה ואז הרגשתי הקלה . נתתי לה נשיקה קטנה על השפתיים וחייכתי.
לא דיברנו , הייתה שתיקה.


תגובות (4)

אעאעאעאעאעא
להמשיך

04/09/2013 01:54

תמשיכי!!!!!

04/09/2013 02:35

תמשיכי הסיפורים שלך ממכרים!!!!

04/09/2013 02:44

עוד פרק מהסיפור המושלם שלך!!!!!!!

04/09/2013 03:38
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך