לואי תאמץ איתי גזר!
יצא פרק משעמם אני יודעת , סליחחה

המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 17

יצא פרק משעמם אני יודעת , סליחחה

פרק 17
התעוררתי בבוקר. "זאיין " אמרתי בקול גבוה יותר מאתמול , הרגשתי חזקה יותר אבל עדיין הייתי חלשה. אף אחד לא ענה .
קמתי , צחצחתי שיניים , התארגנתי וישבתי לראות טלוויזיה.
אחרי שעה בערך שמעתי דפיקה בדלת.
"כן " אמרתי. זאיין נכנס ובידו שקיות. "שוקו ומאפים ? " אמרתי וחייכתי. "יאפ " הוא אמר ונישק אותי.
"אתה כבר מכיר אותי " אמרתי. "איך אפשר שלא ? " הוא ענה וחייך.
ישבנו שתינו אכלנו צחקנו.
"את מרגישה יותר טוב ? " הוא שאל. "כן , מדי פעם יש כאבים אבל זה עובר מהר " השבתי.
"יופי " הוא אמר ונתן לי נשיקה קלה על השפתיים , בדיוק אז נפתחה הדלת וההורים שלי בפתח.
הוא זז מני במהירות ואני ממנו.
"אז אני הולך " הוא אמר. "כן , כמו שסיכמנו " אמרתי וקרצתי לו. "כמו שסיכמנו " הוא אמר וקרץ לי.
"יש לכם ילדה מאוד מיוחדת " הוא אמר להורים שלי. "אנחנו יודעים " אמא אמרה וחייכה אליו.
"אני הולך , אם תרצו משהו הנה מס' הפלאפון שלי " הוא אמר ורשם את המספר על דף קטן.
"ביי " אמרתי לו והוא יצא.
"זה לא מה שאתם חושבים ! " אמרתי. "חושבים מה ? " אמא המשיכה. "אני וזאיין , הוא בא להיפרד ממני ולתת לי חיבוק ואז הוא נתן לי נשיקה בלחי ואז נכנסתם סובבתי את הראש והשפתיים שלנו נפגשו " פלטתי במהירות . פוו חשבתי לעצמי , מה זה ההמצאה הזו ! ,חחח.
"זה לא משנה , איך את מרגישה ? " אבא שאל. "מעולה, לפעמים יש כאבים אבל הם עוברים במהירות " עניתי.
"אנחנו פה בשבילך " אמא אמרה. "איפה קיילי ? " שאלתי. " בקפיטריה אני חושב " אבא ענה. "תתקשרו אלייה " אמרתי. אמא התקשרה אליה ואחרי כמה דק' היא באה. "קייל " אמרתי. "קימי" היא אמרה ונתנה לי חיבוק.
התחלתי לספר להם על המשימות והכל .
"אני רוצה להמשיך במירוץ " אמרתי. "אם הרופאים יתנו לך , אני חושב שאת צריכה לחזור איתנו הביתה " אבא אמר. "אבל אבא זו בזדמנות של פעם אחת בחיים וזה כולה מכה קטנה בראש והיא תעבור לי עוד יומיים " המשכתי. "נשאל את הרופאים " הוא המשיך.
המשכנו לדבר ואמרתי להם שאני מאוד עייפה. הם יצאו ואמרו שיחזרו עוד שלוש שעות בערך.
הם יצאו וניסיתי להירדם. לא הצלחתי בכלל , היו לי המון מחשבות.
התקשרתי לזאיין. "זי " אמרתי. "קיממיי" הוא אמר. "איפה אתה ? " שאלתי. "מטייל לי פה " הוא אמר. "חחח , יש מצב שאתה בא ? " שאלתי. "ברוור , אני יעשה את זה כמה שיותר מהר , התגעגעתי " הוא המשיך. "גמאני מאוד " עניתי.
אחרי רבע שעה הוא בא.
"קימי " הוא אמר והתקדם לכיווני , בידו היה זר ורדים מרשים . "זי " אמרתי וחייכתי. הוא ישב על המיטה שלי ונתן לי נשיקה. "הכל טוב ? " הוא שאל. "מעולה " עניתי. "קחי " הוא אמר והגיש לי את הזר ורדים . "תוודה " אמרתי ונתתי לו נשיקה. "את יודעת , לא צריך את הורדים האלו " הוא אמר וניגש לפח אשפה. "למה ? " שאלתי. "י את הורד הכי יפה בעולם " הוא המשיך. חייכתי והסמקתי , התנשקנו. "היית עם ההורים שלך , דיברתם ? " הוא שאל. "כן " עניתי. "לאן הם הלכו ? " הוא שאל. "אמרתי להם שאני עייפה , ניסיתי לישון אבל אני לא מצליחה , הם יחזרו עוד שעתיים וחצי בערך." עניתי. "את בטוחה שזה לא היה תירוץ כדי לראות אותי ? " הוא שאל. "אולי, סתם לא , הייתי באמת עייפה אני לא מצליחה לישון " עניתי. "תנסי עכשיו אני פה לידך " הוא המשיך. עצמתי את העיניים והתחלתי לצחוק. "מה קרה ? " הוא שאל. "זה מצחיק אותי " עניתי.
"חחח , קיימיי תתבגרי " הוא המשיך. "חחחחחחחח" צחקנו.
המשכנו לדבר עד שבאיזה שלב הייתי פשוט עייפה ונרדמתי.

נקודת מבט של זאיין
הבוקר הגיע קמתי , התלבשתי ויצאתי לקנות שוקו חם ומאפים לקימי.
הגעתי לבית חולים ודפקתי בדלת של החדר שלה.
"כן " שמעתי את קולה. נכנסתי והיא חייכה. "שוקו ומאפים ? " היא שאלה. "יאפ " אמרתי ונישקתי אותה.
"אתה כבר מכיר אותי " היא אמרה. "איך אפשר שלא ? " עניתי וחייכתי.
ישבנו שתינו אכלנו צחקנו.
"את מרגישה יותר טוב ? " שאלתי. "כן , מדי פעם יש כאבים אבל זה עובר מהר " היא השיבה.
"יופי " אמרתי ונתתי לה נשיקה קלה על השפתיים הרכות שלה ואז בדיוק נפתחה הדלת וההורים שלה עמדו בפתח , מיד התנתקנו אחד מהשני , הייתי קצת נבוך.
"אז אני הולך " אמרתי. "כן , כמו שסיכמנו " היא אמרה וקרצה , הבנתי שגם היא התפדחה קצת. "כמו שסיכמנו " אמרתי וקרצתי.
"יש לכם ילדה מאוד מיוחדת " אמרתי להורים שלה. "אנחנו יודעים " אמא שלה אמרה וחייכה אליי , היה לה אותו חיוך כמו של קים.
"אני הולך , אם תרצו משהו הנה מס' הפלאפון שלי " אמרתי ורשמתי את מס' הפלאפון שלי בתקווה שיתקשרו כמה שיותר מהר שאני אוכל לראות אותה.
"ביי " קים אמרה ויצאתי.
לא ידעתי לאן ללכת , החלטתי ללכת למלון שלנו לארוז את החפצים.
נסעתי במכונית במשך שעה , עד שהגעתי למלון.
שנכנסתי היו כמה מעריצות שביקשו להצטלם איתי. הצטלמתי איתם בשמחה , אחת אפילו נתה לי את מס' הפלאפון שלה וכל האשר אחריה התחילו לכתוב מספרים על ניירות . צחקתי.
עליתי לחדר וארזתי את החפצים שלי ושל קים .
אחרי זה העמסתי אותם במכונית ויצאתי לטייל , נסעתי במכונית וטיילתי.
אחרי כמה שעות קים התקשרה.
. "זי " שמעתי את קולה. "קיממיי" אמרתי . "איפה אתה ? " היא שאלה. "מטייל לי פה " אמרתי. "חחח , יש מצב שאתה בא ? " היא שאלה , בלי להסס עניתי "ברוור , אני יעשה את זה כמה שיותר מהר , התגעגעתי " . "גמאני מאוד " היא ענתה.
עליתי על המכונית ונסעתי לכיוונה , בדרך ראיתי חנות פרחים נכנסתי וקניתי לה זר ורדים.
"קימי " אמרתי והתקדמתי לכיוונה. "זי " היא אמרה וחייכה. ישבתי על המיטה שלה ונתתי לה נשיקה , כ"כ התגעגעתי אלייה , בחיים לא הרגשתי דבר כזה למישהי. הכל טוב ? שאלתי. "מעולה " היא ענתה. "קחי " אמרתי והגשתי לה את הזר ורדים . "תוודה " היא אמרה ונתנה לי נשיקה. "את יודעת , לא צריך את הורדים האלו " אמרתי לקחתי את הזר ורדים וזרקתי אותם לפח אשפה. "למה ? " היא שאלה. "כי את הורד הכי יפה בעולם " המשכתי, בלב חשבתי איזה קיטשי אני , חחח, היא חייכה אפילו הסמיקה והתנשקנו . "לאן הם הלכו ? " שאלתי. "אמרתי להם שאני עייפה , ניסיתי לישון אבל אני לא מצליחה , הם יחזרו עוד שעתיים וחצי בערך." היא אמרה. "את בטוחה שזה לא היה תירוץ כדי לראות אותי ? " שאלתי מחויך. "אולי, סתם לא , הייתי באמת עייפה אני לא מצליחה לישון " היא ענתה. "תנסי עכשיו אני פה לידך " המשכתי. היא עצמה עיניים וצחקה. "מה קרה ? " שאלתי. "זה מצחיק אותי " היא אמרה.
"חחח , קיימיי תתבגרי " אמרתי לה. "חחחחחחחח" צחקנו.
המשכנו לדבר עד שבאיזה שלב היא נרדמה , יצאתי מהחדר .


תגובות (4)

תמשיכי!!!!

04/09/2013 04:25

תמשיכי!!!!

04/09/2013 04:38

איך אני שמה תמונת פרופיל????

04/09/2013 04:45

מהממממוששששש!!!!!!!!

07/09/2013 05:53
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך