המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 21

פרק 21
קמתי בבוקר וזאיין עדיין ישן , היינו רחוקים אחד מהשני הוא ישן צד אחד ואני לאחר.
קמתי בשקט משתדלת לא להעיר אותו , צחצחתי שיניים , התלבשתי והערתי אותו בנשיקה.
"בוקר טוב " אמרתי שראיתי שהוא מתעורר. "היי , בוקר טוב " הוא אמר ונישק אותי. "הבטחתי לך שיום אחד אני יעיר אותך ככה " אמרתי לו. "הייתי בטוח שזה יקרה יום אחד , אבל לא ידעתי שזה יקרה כ"כ מהר " הוא אמר ושוב נישק אותי. "חחח , עכשיו תתארגן מהר , אנחנו צריכים לצאת " אמרתי. "מתארגן , מתארגן…." הוא אמר.
יצאנו מוכנים ומלאי אנרגיה ליום חדש.
פתחנו את המעטפה ושם היה כתוב שעלינו לנסוע לאיזה גשר ושם מחכה לנו המשימה הבאה.
התחלנו לנסוע אני נהגתי וזאיין ניווט , אחרי עשרים דק' הגענו ליעד שלנו.
רצנו עד שהגענו לתיבה ושם היה רשום שעלינו למצוא מסעדה מסוימת שקרובה לגשר ושם לאכול נזיד .
"לא אכלנו ארוחת בוקר , יש לנו מזל בואי נטרוף את זה " זאיין אמר תוך כדי שהוא מחפש מסעדה.
"חחחחחחח , אני בעייתית באוכל , אתה יודע את זה " אמרתי וחיפשי מסעדה גם. המשכנו לחפש ולשאול אנשים ואז היא אמרה שיש מתחת לגשר מסעדה. רצנו במהירות למטה ואז ראינו את המסעדה.
היא הייתה נראית נחמד , המקום מבפנים היה חמים ונעים אבל הריח זוועתי.
"אייףף " אמרתי. "חחחח , קדימה " הוא צחקק והמשיך. הלכנו אל האישה שעמדה בדלפק והיא הביאה לנו את הנזיד. הוא היה מוזר , זה היה נראה כמו קיא זה היה בצבע כתום וצהוב ואז כמה גרגירים שחורים והריח שלו גם לא היה מי יודע מה. הרגשתי שאני הולכת להקיא אבל התחלתי לאכול. לא עניין אותי כלום , החלטתי שאני הפעם לא מקיאה ולא כלום , סותמת את האף ואוכלת כמו גדולה. היה לזה טעם מגעיל אבל ניסיתי לחשוב על דברים אחרים , חשבתי על פנקייק או על עוגיות שוקולד שאני אוהבת.
"קים , כל הכבוד זה טעים לך ? " הוא שאל מסתל עליי בחצי חיוך. "זאיין אל תדבר איתי עכשיו , תן לי לסיים את זה לפני שהטעם של זה משתלט עליי" אמרתי במהירות והמשכתי לאכול. "אווקי " הוא אמר והמשיך לאכול את שלו , ראינו שם כמה זוגות וזה דרבן אותי עוד יותר.
סיימתי את שלי לפני זאיין ואז הרגשתי את הטעם המגעיל של הנזיד הזה. שתיתי מים ולקחתי מסטיק מהחבילה שתמיד אני מביאה איתי בכיס.
"קדימה זאיין " עודדתי אותו והוא המשיך לאכול מנומס ומסודר. "זאיין קדימה תתפרע על זה " המשכתי. "חחחח" הוא התחיל לצחוק. "קדימה זי קדימה זי " המשכתי.
הוא סיים לאכול וניקה את שפתיו עם המפית , הוא היה כ"כ מנומס ראו שהוא בריטי.
"קדימה בואי " הוא אמר. ניגשנו אל אותה האישה והיא הביאה לנו את המעטפה , עברנו את הזוגות שהיו שם והתקדמנו , לא היה לנו מושג אם אנחנו ראשונים אבל ידענו שאנחנו לא אחרונים.
המשימה הבאה הייתה לנסוע לאיזה מגרש כדורגל ושם היינו צריכים לרוץ את כל המגרש , שנינו ! , למי יש כוח לרוץ אחרי האוכל הזה ?!! חשבתי. עלינו למכונית וזאיין נהג , הנסיעה הייתה ארוכה , שאלנו אנשים והם אמרו לנו שאנחנו בכיוון הנכון , זה היה כיף לדעת שאתה בדרך הנכונה ויש מאחורייך עוד זוגות , יש סיכוי שאנחנו מובילים.
"אתה מוכן לרוץ ? " שאלתי. "כן , מלא זמן לא הייתי בכושר " הוא ענה. "אני אנצח אותך בקלות " אמרתי מתגרה בו. "עוד נראה , אני בטוח שאני אצטרך לחכות לך בסיום " הוא המשיך מתגרה בי.
"עוד נראה " אמרתי וצחקתי. "אז על מה מתערבים ? " הוא המשיך. "מסאז ? " אמרתי. "מעולה , אני כבר כ"כ מחכה לו כל הגוף שלי תפוס " הוא המשיך. "גישה טובה , גם אני מחה למסאז שאתה תעשה לי , אני מקווה שהגוף שלך ישתחרר שתעשה לי מסאז " המשכתי. "חחחחח " התחלנו לצחוק.
הגענו לאיצטדיון , הוא היה ענקי , לא תיארתי אותו ככה , אני חושבת שאני הולכת להפסיד בהתערבות עם זאיין. "זאיין , אולי נבטל את ההתערבות ?" שאלתי אותו. "לא נראלי , אני מחכה למסאז " הוא המשיך. "כוח של גבר לא אותו כוח כמו של בחורה " המשכתי. "ניתן לך פור " הוא אמר ותיאמנו עד שאני יגיע לנקודה מסוימת הוא יתחיל לרוץ.
"מוכן ? " שאלתי. "מוכן , מוכנה ? " הוא שאל. "מוכנה" עניתי. "היכון הכן , צא " הוא אמר והתחלתי לרוץ.

נקודת מבט של זאיין.

הגיע הבוקר , הרגשתי שפתיים רכות ונעימות , השפתיים שממכרות אותי , השפתיים של קים על השפתיים שלי. מצמצתי קצת ואז פחתי את העיניים הייתי קצת מסנוור מהיופי שעמד מולי.
"בוקר טוב " שמעתי את הקול של המלאך שלי. "היי , בוקר טוב " אמרתי ונישקתי אותה. "הבטחתי לך שיום אחד אני יעיר אותך ככה " היא אמרה. "הייתי בטוח שזה יקרה יום אחד , אבל לא ידעתי שזה יקרה כ"כ מהר " אמרתי שוב נישקתי אותה. "חחח , עכשיו תתארגן מהר , אנחנו צריכים לצאת " היא אמרה. "מתארגן , מתארגן…." אמרתי.
יצאנו נרגשים ומוכנים ליום חדש.
המשימה הפעם הייתה להגיע לאיזה גשר ושם תחכה לנו המשימה הבאה.
קים נהגה ואני ניווטתי. הגענו לגשר ורצנו עד שהגענו לתיבה ושם היה רשום שעלינו למצוא מסעדה מסוימת שקרובה לגשר ושם לאכול נזיד .
"לא אכלנו ארוחת בוקר , יש לנו מזל בואי נטרוף את זה " אמרתי, מסתכל לצדדים מחפש מסעדה.
"חחחחחחח , אני בעייתית באוכל , אתה יודע את זה " היא אמרה וגם היא חיפשה מסעדה. המשכנו לחפש ולשאול אנשים ואז היא אמרה שיש מתחת לגשר מסעדה. רצנו במהירות למטה ואז ראינו את המסעדה.
הגענו למסעדה , הריח לא היה הכי נעים , המקום היה נחמד.
"אייףף " היא אמרה. "חחחח , קדימה " צחקקתי. הלכנו אל האישה שעמדה בדלפק והיא הביאה לנו את הנזיד שעלינו לאכול. הנזיד היה נראה מגעיל . התחלתי לאכול את הנזיד , לא הסתכלתי על קים ,פשוט אכלתי אותו. ואז הסתכלתי לצד וראיתי את קים אוכלת את הנזיד , זה לא הגיוני ?! קים אוכלת נזיד ?!.
"קים , כל הכבוד זה טעים לך ? " שאלתי , מסתכל עלייה בחצי חיוך. "זאיין אל תדבר איתי עכשיו , תן לי לסיים את זה לפני שהטעם של זה משתלט עליי" היא אמרה במהירות והמשיכה לאכול . "אווקי " אמרתי והמשכתי לאכול .
היא סיימה את שלה ושתתה מים , לא הגיוני שקים סיימה לפני ?! היא מדהימה אותי כל פעם מחדש.
"קדימה זאיין "היא עודדה אותי להמשיך. "זאיין קדימה תתפרע על זה " היא המשיכה. "חחח" התחלתי לצחוק וחשבתי לעצמי שממש החלפנו תפקידים , כי תמיד אני זה שמעודד אותה במשימות כאלה. "קדימה זי קדימה זי " היא המשיכה.
סיימתי לאכול וניקתי את שפתיי עם מפית שהייתה שם.
"קדימה בואי " אמרתי. ניגשנו אל אותה האישה והיא הביאה לנו את המעטפה , עברנו את הזוגות שהיו שם והתקדמנו , לא היה לנו מושג אם אנחנו ראשונים אבל ידענו שאנחנו לא אחרונים.
המשימה הבאה הייתה לנסוע לאיזה מגרש כדורגל ושם היינו צריכים לרוץ את כל המגרש , הרבה זמן לא רצתי , אני חושב שזה יהיה לי קשה , אבל זה טוב להיכנס לכושר. אני מקווה שקים רצה מהר.
"אתה מוכן לרוץ ? " היא שאלה. "כן , מלא זמן לא הייתי בכושר " עניתי. "אני אנצח אותך בקלות " היא אמרה מתגרה בי. "עוד נראה , אני בטוח שאני אצטרך לחכות לך בסיום " המשכתי להתגרות בה.
"עוד נראה " היא אמרה וצחקה. "אז על מה מתערבים ? " המשכתי. "מסאז ? " היא אמרה במבט שואל. "מעולה , אני כבר כ"כ מחכה לו כל הגוף שלי תפוס " המשכתי , פרס מעולה חשבתי לעצמי , מה רע לקבל מסאז מקימי ?. "גישה טובה , גם אני שמחה למסאז שאתה תעשה לי , אני מקווה שהגוף שלך ישתחרר שתעשה לי מסאז " היא המשיכה. "חחחחח " התחלנו לצחוק.
הגענו לאיצטדיון , הוא היה ענקי , אני חושב שכל הריצות שעשיתי בחיים לא שוות את הסיבוב שאנחנו הולכים לעשות במגרש הזה , טוב הגזמתי קצת אבל הוא היה ענננקק. "זאיין , אולי נבטל את ההתערבות ?" קים אמרה. "לא נראלי , אני מחכה למסאז " המשכתי . "כוח של גבר לא אותו כוח כמו של בחורה " היא המשיכה להתלונן. "ניתן לך פור " אמרתי ותיאמנו עד שהיא תגיע לנקודה מסוימת אני אתחיל לרוץ.
"מוכן ? " היא שאלה. "מוכן , מוכנה ? " שאלתי. "מוכנה" היא ענתה. "היכון הכן , צא " אמרתי והיא התחילה לרוץ.
להמשיך ?


תגובות (2)

ברור תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04/09/2013 08:42

תמשיכי!!!!!!

04/09/2013 08:44
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך