המירוץ לאהבה או למיליון? פרק -22

פרק 22
"מוכן ? " היא שאלה. "מוכן , מוכנה ? " שאלתי. "מוכנה" היא ענתה. "היכון הכן , צא " אמרתי והיא התחילה לרוץ.
התחלתי לרוץ בשיא המהירות , לא ראיתי אף אחד , שהגעתי לנקודה שתיאמנו הסתובבתי אחורה וראיתי שזאיין מתחיל לרוץ , הגברתי את המהירות עוד יותר אבל ראיתי שזאיין ממשיך וממשיך להתקרב אליי , המשכתי לרוץ בפער קטן מזאיין. רצתי ורצתי אבל אז זאיין עקף אותי. "זה לא פייר " התלוננתי תוך כדי שאני ממשיכה לרוץ.
"מי אמר שהחיים פיירים " הוא צעק לכיוונו , ממשיך לרוץ מתרחק ממני.
אחרי ריצה של חצי שעה – ארבעים וחמש דקות הגעתי לקו הסיום , מתנשפת , כמעט מתה שם , מזיעה אבל עם ריח טוב מהכמות בושם הענקית ששמתי.
"אמרתי לך שאני אחכה לך בסוף " זאיין אמר ובידו בקבוק מים קרים. "מיייםםם " צעקתי והתקרבתי כדי לקחת את המים. "לא נראה לי " הוא אמר והרים את הבקבוק מים גבוה , הייתי גבוהה וגם הוא יחסית אבל שהרים את ידו לא היה סיכוי להגיע.
"זאיין " אמרתי. "קיייים " הוא אמר. "ממש ילד בגנון " המשכתי. "ילד בגנון ?! " הוא אמר. "כן , ילד בגנון " המשכתי. המשכנו להתווכח במשך עוד דקה ואז הוא ויתר והביא לי את המים. "תודה רבה לך " אמרתי בנימה מזלזלת. "בבקשה " הוא אמר. רציתי לתת לו כאפה , כמה שאני מאוהבת בו , רציתי לתת לו כאפה , הוא עיצבן אותי.
המשכנו את היום משימות ואז הלכנו למלון חדש.
התמקמנו בחדר , תוך כדי שאני מסדרת את הדברים הרגשתי זוג ידיים חמות ונעימות על מותניי , הוא סובב אותי ואמר : "התגעגעתי לשפתיים הממכרות האלה " ונישק אותי. אחרי נשיקה ארוכה ומדהימה התנתקתי ממנו ולחשתי לו באוזן : "התגעגעתי לשפתיים שלך " . הוא חייך אלי ושוב התנשקנו. אחרי כמה דק' הוא התנתק . "מה קרה ? " שאלתי. "אני צריך להיכנס למקלחת " הוא אמר. "חחחח , המקלחת לא יכולה לחכות ? " שאלתי. "היא יכולה , אבל אם את רוצה להמשיך להתנשק עם הבן זוג המסריח שלך…" הוא אמר ונעצר. "חחחחח , אני רוצה " אמרתי ונישקתי אותו. "עכשיו לך להתקלח " אמרתי. "כן המפקדת " הוא אמר הצדיע לי ונכנס למקלחת. "אני לא יכול " הוא אמר. "לא יכול מה ? " שאלתי. הוא רץ נישק אותי וחזר למקלחת. "אני מחכה לך פה " אמרתי חייכתי והוא נכנס למקלחת.
החלטתי לדבר עם ג'ז שכ"כ התגעגעתי אלייה , והייתי צריכה אותה כאן איתי , לספר לה על מה שעובר עם זאיין , על התאונה , על הכל..
"גגגגגגגג'זזזזזזז " צעקתי שראיתי אותה מעבר למסך השני. "קיייייייייימיייי " היא צעקה. "אווו מייי גאאד " אמרתי . "חחחחחחחחחחח " היא צחקקה. "יש לי כ"כ הרבה דברים לספר לך " אמרתי , עדיין מתרגשת. "כולללי אווזן " היא אמרה. "וואיי אני מרגישה כאילו לא דיברנו שנים " המשכתי. "חחח גמאני , כ"כ התגעגעתי " היא אמרה. "גמאני " המשכתי. "אווקי אני רוצה לדעת הכל " היא אמרה. "את צריכה להבטיח לי שאת לא מספרת לאף אחד " אמרתי. "נשבעת " היא אמרה. "אני וזאיין חברים " פלטתי במהירות. "מהמהמהמה " היא אמרה במהירות מבולבלת. "חחחח , כןןן " המשכתי. "אווקי , עכשיו אני רוצה לדעת את כל הפרטים , בעצם לא רוצה דוורששת !! " היא אמרה.
"אווקיי " אמרתי והתחלתי לספר לה על כל מה שקרה לנו . "כל פעם שאני רואה אותו , הלב שלי פועם במהירות , יש לי פרפרים בבטן , ושאנחנו מתנשקים אני מרגישה כאילו העולם עוצר בשבילנו " אמרתי. "קייממיי את מאוהבת " היא אמרה. "אני יוודעת " אמרתי בשמחה. "אווקי נעבוור לפרק הבא בחיי , עברתי תאונה " אמרתי. "אני יודעת , התכוונתי לשאול אותך על זה " היא אמרה. "אמא שלי ? " שאלתי. "לא , היה על זה כתבה בגיא פינס " היא אמרה. "גייא פיינס ?! " אמרתי מתלהבת. "כןן " היא אמרה. "מה אמרו ? " שאלתי. "אווקי אז אמרו שיש נציגה יהודית במירוץ למיליון בחו"ל ושזוהי גרסה חדשה של המירוץ ואז אמרו שעברת תאונה כי רכב דרס אותך והראו כתבות מאתרים שונים בחו"ל והייתה שם תמונה שלת ושל זאיין " היא סיפרה לי. "ווואווו " אמרתי. "כןן חברה שלי מפורסמת " היא צרחה. "חברה שלך ?! מישהו מכיר אותך בכלל " אמרתי וצחקתי. "הנה נהייתה סנובית הגברת " היא המשיכה. התחלנו לצחוק. המשכנו לדב ואז זאיין יצא. "חתתיךך " שמעתי אותה. "אני מקווה שאת לא מתחילה עם החבר שלי " אמרתי לה. "מה אמרת ? " הוא שאל. "אל תדאג זאיין " המשכתי.
"את זוכרת שאנחנו צריכים להמשיך " הוא אמר. "ג'ז אני חייבת ללכת " אמרתי. היא שלחה לי נשיקה ואמרה לי ביי.
"נראלך שאני אשכח " אמרתי לו ונישקתי אותו. "אני מוכן " הוא אמר. "מוכן למה ? " שאלתי. "למסאז שלי " הוא המשיך. "איזה חוצפן " אמרתי ונישקתי אותו. "התערבנו " הוא אמר. "טווב " אמרתי. הוא נשכב על המיטה ועשיתי לו מסאז בגב. "פספסת שם " הוא אמר. " סליחחה באמת " אמרתי. הוא צחקק. "טוב הבנו שאת גרועה במסאז " הוא אמר. "יוופי " אמרתי. "חחח , לילה טוב " הוא אמר התיישב על המיטה ונישק אותי. "לילה טוב " אמרתי.
הוא הלך לישון ונכנסתי להתקלח , יצאתי התלבשתי ואז שמעתי כמה דפיקות בדלת. "רגע " אמרתי בקול חלש כדי לא להעיר את זאיין. פתחתי את הדלת וזה היה ברונו , צמרמורות התחילו לעבור בגופי הלב שלי התחיל לפעום במהירות , הוא היה נראה טוב יותר מתמיד. "ברונו ?! " אמרתי. "היי , אני מקווה שאני לא מפריע " הוא אמר. "אתה לא מפריע , זה בסדר " אמרתי. "מה אתה עושה פה ? " המשכתי. "הייתי פה ושמעתי שהמתמודדים של המירוץ למיליון לנים פה הלילה אז החלטתי לקפוץ להגיד שלום. " הוא המשיך. "אה הבנתי " אמרתי. "לא תזמיני אותי להיכנס ? " הוא אמר וחייך. "חח , אה זאיין ישן אז בוא נצא לעשות סיבוב , זה בסדר מבחינתך ? " שאלתי. "כן מעולה. לקחתי את המפתח של החדר נעלתי את החדר ויצאנו.
"למה הגעת לברזיל ? " שאלתי. "אני מדגמן , הם רצו שהצילומים יהיו במקום אקזוטי , אז טסנו לפה " הוא אמר. "מדגמן ?! " אמרתי. הוא חייך. "יפפה " אמרתי. "תוודה " הוא אמר. ישבנו בלובי המלון.
"אז איך עם זאיין " הוא שאל. "מעולה , הוא ממש חמוד " אמרתי. "אתם ביחד ? " הוא המשיך לחקור. "לא " עניתי בלי להסס לשנייה. יכולתי לראות חיוך קטן. למה הוא חוקר אותי , הוא אוהב אותי , הוא מחבב אותי , הוא רוצה אותי , הוא רוצה להיות רק ידיד שלי ? , מיליון מחשבות התחילו להתרוצץ בראש שלי.
המשכנו לדבר עד ששמעתי את הקול של זאיין. "קים " הוא שאל. "זאיין , מה אתה עושה פה ? " שאלתי. "אני מפריע ? " הוא שאל והסתכל לברונו בעיניים. "לא , בהחלט שלא " עניתי במהירות. "מה את עושה פה ? " הוא שאל. "ברונו בא ויצאנו לדבר פה " עניתי. "זה בסדר ,ממילא אני צריך ללכת עכשיו. " ברונו אמר תוך כדי שהסתכל באייפון שלו. "אממ…" התחלתי למלמל , הייתה שתיקה מוזרה. ברונו קם נתן לי חיבוק אמר להתראות ויצא. "נעלה לחדר ? " זאיין שאל. "כן " אמרתי. הוא התקרב אליי כדי לנשק אותי אבל הרחקתי אותו. "מה קרה ? " הוא שאל. "ברונו יכול להסתובב , יש פה אנשים " אמרתי. "לא שולט בזה " הוא אמר ונתן לי נשיקה קטנה בשפתיים. "זאיין " רטנתי מפחדת שברונו הסתובב או שמישהו יראה אותנו. אם אני מאוהבת בזאיין למה אני מפחדת שאנשים יראו אותנו ביחד , אני מתביישת ? , אני פוחדת ? . אין לי תשובה לזה.
הגענו לחדר . "מה עשית איתו ? " הוא שאל. "כלום , דיברנו " עניתי. "איך הוא הגיע לפה בכלל " הוא שאל. "הוא שמע שמשתתפי המירוץ למיליון פה אז הוא בא , הוא מדגמן " עניתי. "יוופי " הוא אמר בזלזול. "אתה מקנא? " שאלתי. "ממקנא ?! חחחחחחחחחחחחחחחח , הצחקת אותי " הוא ענה. "זי זה בסדר לקנא גמאני מקנא שאתה עם מעריצות " אמרתי לו. "טוב מספיק , אנחנו לא צריכים להתווכח על הדבר המטומטמם הזה , טוב לנו ביחד וזהו " הוא אמר ונישק אותי.

נקודת מבט של ברונו.
מאז שביקרתי אצל קים , לא הפסקתי לחשוב עלייה , היא עוד לא בת 18 אבל היא חכמה , היא בוגרת. חזרתי לדגמן ואז הם אמרו שנוסעים לברזיל. זו הייתה שמועה כ"כ כייפית.
אחרי הצילומים ואחרי שהגענו ואחרי הכל שמעתי שמתמודדי המירוץ למליון נמצאים פה , קים ישר עלתה לי לראש. החלטתי שאני חייב ללכת אליה.
בערב יצאתי מבית המלון שלי לקחתי מונית לבית המלון שלה . נכנסתי לקבלה ושאלתי אפה החדר שלהם. הפקידה לא רצתה לומר לי בהתחלה ורק אחרי שכנוע שאני ידיד של קים היא הסכימה.
עליתי במעלית והלב שלי פעם מהר. דפקתי על דלת החדר ושמעתי אותה. "רגע " היא אמרה בקול חלש.. "ברונו ?! " היא אמרה שפתחתה את הדלת , הרגשתי צמרמורת קטנה. "היי , אני מקווה שאני לא מפריע " אמרתי. "אתה לא מפריע , זה בסדר " היא אמרה. "מה אתה עושה פה ? " היא המשיכה. "הייתי פה ושמעתי שהמתמודדים של המירוץ למיליון לנים פה הלילה אז החלטתי לקפוץ להגיד שלום. " אמרתי. "אה הבנתי " היא ענתה. "לא תזמיני אותי להיכנס ? " אמרתי וחייכתי. "חח , אה זאיין ישן אז בוא נצא לעשות סיבוב , זה בסדר מבחינתך ? " היא שאלה. "כן " עניתי ויצאנו.
"למה הגעת לברזיל ? " היא שאלה. "אני מדגמן , הם רצו שהצילומים יהיו במקום אקזוטי , אז טסנו לפה " אמרתי. "מדגמן ?! " היא אמרה והעיניים שלה נפתחו קצת. חייכתי. "יפפה " היא אמרה. "תוודה " עניתי. ישבנו בלובי המלון.
"אז איך עם זאיין " שאלתי. "מעולה , הוא ממש חמוד " היא ענתה. "אתם ביחד ? " שאלתי , ואז הבנתי מה שאלתי , הייתי כ"כ מטומטם. "לא " היא ענתה. הייתי הכי מאושר בעולם , עכשיו אני יכול להתקדם איתה , חיוך קצת צץ ולא יכולתי להסתיר אותו. יכולתי לראות חיוך קטן.
המשכנו לדבר עד ששמענו את הקול של זאיין. "קים " הוא אמר. "זאיין , מה אתה עושה פה ? " היא שאלה. "אני מפריע ? " הוא שאל והסתכל עליי. רציתי לומר לו שכן שילך מכאן למה מי הוא , הוא תמיד מפריע לנו "לא , בהחלט שלא " היא ענתה , כעסתי עלייה קצת , הוא כן מפריע לנו אנחנו מדברים. "מה את עושה פה ? " הוא שאל. "ברונו בא ויצאנו לדבר פה " היא ענתה. "זה בסדר ,ממילא אני צריך ללכת עכשיו. " אמרתי "אממ…" היא התחילה למלמל , הייתה שתיקה מוזרה.קמתי נתתי לה חיבוק ויצאתי מהמלון. רציתי להסתובב כדי לראות אותה אבל החלטתי שלא , ככה יותר טוב בשבילי , להתרחק ממנה
,.
נקודת מבט של זאיין.
היא התחילה לרוץ , היא הייתה נראית מושלם , ספורטאית של ממש עם הקוקו הגבוה שממש החמיא לה והטייץ' שהראה את הגזרה המושלמת שלה , היא רצה מהר ומהר עד שהגיעה לנקודה שתיאמנו , התחלתי לרוץ. התקרבתי אליה יותר ויותר ואז עקפתי אותה. "זה לא פייר " שמעתי אותה מתלוננת.
"מי אמר שהחיים פיירים " צעקתי לכיוונה מתרחק ממנה.
אחרי ריצה קשה מאוד ! , הגעתי לקו הסיום. שתיתי מים קרים איך שהגעתי והבאתי בקבוק גם לקים.
חיכיתי לה ואז היא התקרבה והגיעה.
"אמרתי לך שאני אחכה לך בסוף " אמרתי לה מתגרה בה. "מיייםםם " היא צעקה כאילו לא ראתה אותם בחיים והתקרבה לכיווני כדי לקחת אותם. "לא נראה לי " אמרתי והרמתי את הבקבוק למעלה. היא התקרבה והסתכלתי עלייה , פשוט רציתי לנשק את השפתיים המדהימות שלה.
"זאיין " היא אמרה. "קיייים " המשכתי להתגרות בה . "ממש ילד בגנון " היא המשיכה. "ילד בגנון ?! " אמרתי. "כן , ילד בגנון " היא המשיכה. המשכנו להתווכח במשך עוד דקה ואז פשוט ויתרתי לה. "תודה רבה לך " היא אמרה בנימה מזלזלת. "בבקשה " אמרתי , אני אוהב להציק לה במשימות ככה אני מקבל ממנה תשומת לב.
המשכנו את היום משימות ואז הלכנו למלון חדש.
התמקמנו בחדר , תוך כדי שקים סידרה את הדברים שלה , באתי אליה מאחורה החזקתי את המותניים שלה סובבתי אותה ואמרתי לה: "התגעגעתי לשפתיים הממכרות האלה " ונישקתי אותה. אחרי נשיקה ארוכה ומדהימה היא התנתקה ולחשה לי באוזן : "התגעגעתי לשפתיים שלך " . חייכתי אלייה ושוב התנקשנו אחרי כמה דק' התנתקתי ממנה. "מה קרה ? " היא שאלה. "אני צריך להיכנס למקלחת " אמרתי. "חחחח , המקלחת לא יכולה לחכות ? " היא שאלה. "היא יכולה , אבל אם את רוצה להמשיך להתנשק עם הבן זוג המסריח שלך…" אמרתי. "חחחחח , אני רוצה " היא אמרה ונישקה אותי. "עכשיו לך להתקלח " ניא אמרה. "כן המפקדת " אמרתי והצדעתי לה , נכנסתי למקלחת ואז אמרתי לה "אני לא יכול ". "לא יכול מה ? " היא שאלה. רצתי אלייה ונישקתי אותה. "אני מחכה לך פה " היא אמרה. סיימתי להתקלח ויצאתי. קים דיברה עם ג'זלין בסקייפ.
."מה אמרת ? " שאלתי מסוקן כמו תמיד היא מדברת בעברית. "אל תדאג זאיין " היא אמרה.
"את זוכרת שאנחנו צריכים להמשיך " אמרתי לה. היא אמרה משהו בעברית נפרדה מהחברה שלה ואמרה: "נראלך שאני אשכח " ואחרי זה נישקה אותי. "אני מוכן " אמרתי. "מוכן למה ? " היא שאלה. "למסאז שלי " המשכתי. "איזה חוצפן " היא אמרה ונישקה אותי. "התערבנו " אמרתי . "טווב " היא אמרה. נשכבתי על המיטה ואז היא התחילה עם המסאז , הוא היה גרוע ! . "פספסת שם " אמרתי.. " סליחחה באמת " היא אמרה. צחקקתי. "טוב הבנו שאת גרועה במסאז " המשכתי. "יוופי " היא אמרה. "חחח , לילה טוב " אמרתי ונישקתי אותה. "לילה טוב " היא אמרה.
אחרי חצי שעה של שינה התעוררתי. קים לא הייתה בחדר. חיכיתי לה עוד 10דק' אבל היא לא באה , לאן יש לה להיעלם באמצע הלילה. התלבשתי וירדתי לחפש אותה , ראיתי אותה יושבת עם ברונו , ההוא שאבא שלו דרס אותה. איך היא יושבת איתו בכלל ?! אבא שלו דרס אותה !!. קינאתי , בהחלט שקינאתי , אני לא מבין מה היא מוצאת בו.
"קים " אמרתי. "זאיין , מה אתה עושה פה ? " היא שאלה והייתה נראית מופתעת. "אני מפריע ? " שאלתי והסתכלתי לכיון ברונו. "לא , בהחלט שלא " היא ענתה. "מה את עושה פה ? " שאלתי. "ברונו בא ויצאנו לדבר פה " היא ענתה. "זה בסדר ,ממילא אני צריך ללכת עכשיו. " ברונו אמר תוך כדי שהסתכל באייפון שלו. "אממ…" היא התחילה למלמל. ברונו קם נתן לה חיבוק אמר להתראות ויצא. "נעלה לחדר ? " שאלתי. "כן " היא אמרה התקרבתי אליה כדי לנשק אותה והיא נרתעה אחורה והרחיקה אותי. "מה קרה ? " שאלתי. "ברונו יכול להסתובב , יש פה אנשים " היא אמרה. "לא שולט בזה " אמרתי ונתתי לה נשיקה קטנה בשפתיים מקווה שברונו הסתובב ויראה אותנו. "זאיין " היא רטנה.
הגענו לחדר . "מה עשית איתו ? " שאלתי. "כלום , דיברנו " היא ענתה. "איך הוא הגיע לפה בכלל " שאלתי. "הוא שמע שמשתתפי המירוץ למיליון פה אז הוא בא , הוא מדגמן " עהיא ענתה. "יוופי " אמרתי בזלזול , זה מה שחסר לי עכשיו שהיא תצא עם דוגמן. "אתה מקנא? " היא שאלה. "ממקנא ?! חחחחחחחחחחחחחחחח , הצחקת אותי " עניתי , אבל ידעתי שאני מקנאא. "זי זה בסדר לקנא גמאני מקנא שאתה עם מעריצות " היא אמרה. "טוב מספיק , אנחנו לא צריכים להתווכח על הדבר המטומטמם הזה , טוב לנו ביחד וזהו " אמרתי ונישקתי אותה.


תגובות (2)

תמשיכי מהר

07/09/2013 06:08

טוב!! אני מחכה להמשך!!!

07/09/2013 06:30
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך