לואי תאמץ איתי גזר!
נשארו עוד 19 פרקים לסיום הסיפור........

המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 24 א'+ב'

נשארו עוד 19 פרקים לסיום הסיפור........

פרק 24 א'
אז שמענו קול קורא : "אוו מיי גאאד זאיין מאלייק " . שייייייט חשבתי ונלחצתי מי שזה לא יהיה הוא או היא בטוח ראו אותנו מתנשקים , מה אני הולכת לומר עכשיו !!. "בלה " הוא אמר והחוויר. בלה ? מי זו חשבתי , הסתובבתי , היא לא הייתה הכי יפה בעולם , חשבתי שהטעם של זאיין קצת יותר טוב.
"זאיין , וואי הרבה זמן לא ראיתי אותך " היא אמרה והתקרבה. "וואו גם אני , מה את עושה פה ? " הוא שאל וחייך אליה.
"מטיילת בעולם " היא אמרה והתקרבה עוד יותר מתיישבת על הדשא ליד זאיין. "נחמד " הוא אמר . "היי , מי את ? " היא שאלה ולחצה לי את היד. "קים " אמרתי וחייכתי אליה , עכשיו היא הייתה נראית הרבה יותר נחמדה. "מה הקשר שלכם ? " היא שאלה , מנסה לחקור. "ידידים " זאיין קפץ במהירות , כאילו לא רצה שאני אדבר ואולי אגיד שאנחנו חברים. "כן , ידידים " אמרתי והנהנתי את הראש למעלה למטה תוך כדי המשפט. "מה יש בשקית ? " היא שאלה. "ממתקים " עניתי. "רוצה אחד ? " זאיין שאל. "יש את השוקולד שהייתה מביא לי ? " היא אמרה , מביא לך ?! , מי את בכלל ?! חשבתי. "כן , השוקולד הלבן הטעים " הוא אמר והוציא את השוקולד הלבן. "תודה " היא אמרה וחייכה שוב. "טוב , אני צריכה ללכת , נשמור על קשר " היא המשיכה. "בשמחה " זאיין השיב מחויך כולו. "הנה הפלאפון שלי " היא אמרה הוציאה עט מתוך התיק שלה "תראה מה יש לי כאן" היא אמרה תוך כדי . ורשמה לו על היד את מס' הפלאפון שלה. "הפלאפון שלי , הוא בתיקון " זאיין אמר. "טוב" היא אמרה באדישות. "נדבר בסקייפ או משהו " הוא המשיך . "מעולה " היא אמרה. "מה יש לך שם ? " הוא שאל. "אה " היא אמרה והוציאה תמונה. "אני זוכר את זה " הוא אמר וצחקק. "תראי קים " היא אמרה וסובבה את התמונה אליי , בתמונה היו היא וזאיין מתנשקים , רציתי לקרוע את התמונה , להשמיד אותה ! , אני כ"כ רכושנית לדברים שלי.
"טווב , אנחנו צריכים ללכת " זאיין אמר , קם והושיט לי יד. "ביי" היא אמרה , קמה והתרחקה מאיתנו. "תני לי להסביר לך " הוא אמר . "להסביר מה ?! " אמרתי בטון. "אני יודע שאת כועסת אבל זה היה העבר " הוא המשיך. "אני לא כועסת , אתה לא חייב לי הסברים " אמרתי. "טוב , אני רוצה להסביר לך " הוא אמר , עצר הסתובב אליי והחזיק את שתי כפות ידיי. "נו " אמרתי חסרת סבלנות. "זו בלה , היא הייתה האקסית שלי , נפרדנו כי אהבה כבר לא הייתה שם , זה היה סתם קשר ידידותי , הפסקתי כבר להרגיש פרפרים שאני רואה אותה וזהו , ההחלטה להיפרד הייתה של שנינו , עכשיו פגשתי אותך ואני מרגיש את הפרפרים האלו שוב אבל יותר , אני אוהב אותך , אני מתרגש שאני רואה אותך והלב שלי פועם במהירות שאני חושב שאם אני אמות זה יהיה רק בגלל האהבה הגדולה שלי אלייך , תמיד אומרים שאהבה ראשונה לא שוכחים , לא שכחתי את האהבה הראשונה שלי שזו בלה אבל איתך זה יותר מושלם , אני מרגיש שאת האהבה הגדולה הראשונה והאחרונה , היחידה שלי !! " הוא אמר במהירות , לא נותן לי להשחיל מילה. אחרי שקלטתי מה הוא בעצם אמר הלב שלי נמס. "באמת ?! " אמרתי בנימה קלה ונעימה. "כן , את רק את " הוא ענה והתחיל לשיר לי את פזמון של GBY .
"אני אוהבת אותך " אמרתי. "גם אני אותך " הוא אמר והתנשקנו , פתאום לא היה לי אכפת , מציידי היה שכולם יראו אותנו , הרגשתי בטוחה , מוגנת , אהובה , רצויה , זאיין פשוט מושלם , הוא גורם לי להרגיש את כל אלה ואפילו יותר.
התקדמנו למלון , הדרך הייתה שונה ויותר ארוכה. " אני רעבה " אמרתי שרואה מולי סניף מ'קדונלס קורא לי להיכנס אליו. "אני גם " הוא אמר ונכנסנו . הזמנו וישבנו , התחלנו לאכול זה היה כ"כ טעים , הרבה זמן לא אכלתי מ'קדונלס , אני מתה על מ'קדונלס !!. סיימנו לאכול וישבנו שם מפוצצים לא יכולים להכניס עוד צ'יפס אחד . "אכלנו מהר מידי " הוא אמר וצחקנו. התקדמנו לעבר המלון.

פרק 24 ב'

נקודת מבט של זאיין .
אז שמענו קול קורא : "אוו מיי גאאד זאיין מאלייק " .התחלתי להילחץ ואז הקול הזה היה נשמע מוכר , בלה , הסתובבתי וראיתי אותה , היא הייתה יפה יותר מתמיד אבל אם משווים אותה לקים , קים עוקפת אותה בלי להניד עפעף. "בלה " אמרתי מופתע לראותה.
"זאיין , וואי הרבה זמן לא ראיתי אותך " היא אמרה והתקרבה. "וואו גם אני , מה את עושה פה ? " שאלתי וחייכתי אליה.
"מטיילת בעולם " היא אמרה והתקרבה עוד יותר מתיישבת על הדשא לידי. "נחמד " אמרתי . "היי , מי את ? " היא שאלה ולחצה לקים את היד. "קים " היא אמרה וחייכה. "מה הקשר שלכם ? " היא שאלה , מנסה לחקור. "ידידים " אמרתי במהירות , קים לפעמים קנאית , היא הייתה יכולה לומר לה כל דבר. "כן , ידידים " היא אמרה והנהנה את הראש למעלה ולמטה תוך כדי המשפט. "מה יש בשקית ? " היא שאלה. "ממתקים " קים ענתה. "רוצה אחד ? " שאלתי. "יש את השוקולד שהייתה מביא לי ? " היא אמרה , נזכרתי שהייתי קונה לה כל הזמן את השוקולד הלבן שהיא אוהבת שהיינו נפגשים. "כן , השוקולד הלבן הטעים " אמרתי והוצאתי אותו מהשקית. "תודה " היא אמרה וחייכה שוב. "טוב , אני צריכה ללכת , נשמור על קשר " היא המשיכה. "בשמחה " השבתי , הייתי שמח לראות לאן היא התקדמה ומה קורה איתה. "הנה הפלאפון שלי " היא אמרה הוציאה עט מתוך התיק שלה "תראה מה יש לי כאן" היא אמרה תוך כדי . ורשמה לי על היד את מס' הפלאפון שלה. "הפלאפון שלי , הוא בתיקון " אמרתי נזכר שאנחנו במירוץ. "טוב" היא אמרה באדישות. "נדבר בסקייפ או משהו " המשכתי . "מעולה " היא אמרה. "מה יש לך שם ? " שאלתי נזכר ברגע שבו התלהבה שהוציאה את העט מהתיק. "אה " היא אמרה והוציאה תמונה. "אני זוכר את זה " אמרתי וצחקקתי , נזכרתי שליאם צילם אותנו בתמונה הזו. "תראי קים " היא אמרה וסובבה את התמונה אליה , המבט של קים השתנה למבט שבו היא מקנאה – כועסת.
"טווב , אנחנו צריכים ללכת " אמרתי , קמתי מהדשא והושטתי לקים יד , מנסה לגרום לה לא לראות את התמונה הזו יותר מידי. "ביי" היא אמרה , קמה והתרחקה מאיתנו. "תני לי להסביר לך " אמרתי , אחרי שראיתי שהיא זעופה . "להסביר מה ?! " היא אמרה בטון "אני יודע שאת כועסת אבל זה היה העבר " המשכתי. "אני לא כועסת , אתה לא חייב לי הסברים " היא ענתה. "טוב , אני רוצה להסביר לך "אמרתי , עצרתי הסתובבתי אליה והחזקתי בשתי כפות ידיה עם המגע הרך שלהן. "נו " היא אמרה חסרת סבלנות. "זו בלה , היא הייתה האקסית שלי , נפרדנו כי אהבה כבר לא הייתה שם , זה היה סתם קשר ידידותי , הפסקתי כבר להרגיש פרפרים שאני רואה אותה וזהו , ההחלטה להיפרד הייתה של שנינו , עכשיו פגשתי אותך ואני מרגיש את הפרפרים האלו שוב אבל יותר , אני אוהב אותך , אני מתרגש שאני רואה אותך והלב שלי פועם במהירות שאני חושב שאם אני אמות זה יהיה רק בגלל האהבה הגדולה שלי אלייך , תמיד אומרים שאהבה ראשונה לא שוכחים , לא שכחתי את האהבה הראשונה שלי שזו בלה אבל איתך זה יותר מושלם , אני מרגיש שאת האהבה הגדולה הראשונה והאחרונה , היחידה שלי !! " אמרתי במהירות וכל משפט הלב שלי פעם יותר מהר , קים ! , מה היא גורמת לי להרגיש , רגשות שבכלל לא ידעתי שקיימים , חשבתי. "באמת ?! "היא שאלה בנימה קלה ונעימה. "כן , את רק את " עניתי והתחלתי לשיר לה את הפזמון של GBY.
אני חייב לומר שאני חושב שהצלחתי לשיר את זה לא פחות יפה מהארי , חחחח.
"אני אוהבת אותך " היא אמרה. "גם אני אותך " אמרתי והתנשקנו . זו הייתה נשיקה שונה , אבל מדהימה כמו תמייד.
התקדמנו למלון , הדרך הייתה שונה ויותר ארוכה. " אני רעבה " קים אמרה אחרי שנעמדנו ליד סניף מ'קדונלס. "אני גם " אמרתי ונכנסנו . הזמנו וישבנו. סיימנו לאכול וישבנו שם מפוצצים לא יכולים להכניס עוד צ'יפס אחד . "אכלנו מהר מידי " אמרתי וצחקנו. התקדמנו לעבר המלון.
להמשיך?


תגובות (2)

תמשיכי!!!

07/09/2013 08:54

תמשיכי

07/09/2013 09:01
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך