המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 26 א'+ב'

פרק 26 א'
נקודת מבט של זאיין .

היינו הפעם במדינה אחרת , המטוס נחת , זיהיתי את המדינה , לונדון , הבית שלי.
חיפשתי את הארי במטוס או את לואי , הם לא היו שם , אולי הם הודחו ? חשבתי.
"אין כמו בבית " אמרתי ונשפתי את האוויר כאילו היה שונה ממדינה אחרת. "חחחח , אידיוט " היא אמרה.
במונית צייצתי בטוויטר שאין כמו בבית ואז מיליון מעריצות התחילו לשאול אם אני בלונדון , לחלק עניתי וחלק לא היה זמן כי ירדנו מהמונית.
במעטפה היה כתוב:
" מי אוהב מתוק ? " .
זיהנו שזו משימת מחסום.
"אתה עשית פעם שעברה ואני חולת מתוק אז אני מבצעת " היא אמרה בנחישות.
"אווקי " עניתי.
"על הבן זוג לאכול 10 תבניות פאי בגודל בינוני ".
"ייאמממיי , אבל אני אשמין " היא צעקה מתרגשת. "מעולה " אמרתי . "מה מעולה ? אני אהיה שמנה " היא אמרה. קים רזונת למה היא אומרת שהיא שמנה, בחיים לא ראיתי בחורה שאמרה שהיא רזה חשבתי לעצמי.
"טוב , קים קדימה " אמרתי והתחרטתי שלא לקחתי את המשימה הזו , תמיד בחורף אמא הייתה מכינה לנו פאי , זה טעים , חשבתי וזיכרונות עלו בי.
הגישו לה את התבניות והריח היה מדהים , פלאשבקים חזרו שוב ושוב והחגים שבהם היינו יושבים מסביב לשולחן כולנו ואוכלים את הפאי , זה היה מושלם , הימים ההם.
היא התחילה לאכול , אחרי 6 פאי שהיא אכלה היא פשוט התמלאה.
"קים קדימה רק עוד 4 " ניסיתי לעודד אותה. היא חייכה והמשיכה.
היא סיימה ואז לואי נכנס לבית קפה. "ואס הפניס ? " שאלתי. הוא חייך וחיבק אותי , חיבוק של אחים. "חייבים לפגוש את נייל הארי וליאם " הוא אמר "יאפ , איפה הארי ? " שאלתי. " לא שמעת ?! , הוא הודח " הוא אמר . "מתי ? " שאלתי מופתע. "בהדחה האחרונה אני חושב " הוא אמר. "ואו " הייתי מופתע . "טוב נדבר במלון בערב " הוא אמר ונפרדנו.
במשך היום עצרנו , היינו תשושים. "זאיין , אני לא יכולה יותר " קים אמרה. "אני מרגישה חנוקה " היא המשיכה. "בואי נפרוש " לחשתי לה באוזן. "אני רוצה , רק אם לא אכפת לך " היא המשיכה. "לא , גם לי כבר נמאס מזה , למירוץ הזה יש רק יתרון אחד ! " אמרתי והיא קטעה אותי שהיא אומרת "ששנינו ביחד כל היום " היא חייכה. "הוצאת לי את המילים " אמרתי לה.
ישבנו וראינו איך כל הזוגות עוברים אותנו , מדי פעם עשינו כאילו אנחנו מנסים אבל לא הצלחנו , התחלו לצחוק שאנשים לא הבינו אותנו.
עבר היום ועשינו הכל לאט לאט באיזי , ידענו שאנחנו אחרונים אבל כדי ליצור מתח ואקשן שאנחנו בעצם לא יודעים כלום ניסנו כל הזמן להעמיד פנים שאנחנו בלחץ.
הגענו להדחה , מקווים ומתפללים שאנחנו הזוג האחרון.
"קימברלי , זאיין " קרל אמר. "כן " אמרנו שנינו ביחד וצחקנו. "אתם הזוג שהגיע במקום … " הוא אמר ומתח אותנו. "בבקשה בבקשה לא אחרון " קים אמרה והעמידה פנים. "אני מצטער , אתם הזוג שהגיע אחרון ואתם מודחים מהמירוץ " הוא אמר , אבן גדולה נפלה לי מהלב , הרגשתי שוב מאושר , שוב שמח , קים התקרבה אליי והתחבקנו היא קברה את ראשה בחזה שלי וידעתי שהיא מחייכת.
"הכל בסדר , זה הייתה חוויה מהנה וכייפית " אמרתי. "כן , אנחנו מקווים שלואי לפחות יגיע לגמר " המשכתי. "למה מה עם הארי ? " קים שאלה. "הוא הודח " אמרתי. "באמת ?! " היא שאלה מופתעת . "חח , כן " אמרתי לה. "לא זכיתם במיליון אבל הנה לכם " קרל אמר והושיט לנו כרטיס שצריך לגרד. התחלנו לגרד ביחד ואז ראינו שם 70,000 $.
קים התחילה לצרוח ואני הייתי בהלם. קרל הסתכל עלינו כאילו נפלנו מהשמיים. "וואו , זה הפרס הגדול ביותר שיצא עד עכשיו " קרל אמר וחייך אלינו. "תוודה " קים אמרה . "אנחנו לא מאמינים " המשכתי.
יצאנו מהמירוץ , החזירו לנו את הפלאפונים ובגלל שהיינו בלונדון שאלו את קים אם היא רוצה לנסוע חזרה לפלורידה. "נחזיר לכם תשובה עוד 10 דק' " היא אמרה.
"תישארי פה , נבלה ביחד , אני אכיר לך את לונדון " אמרתי , לא רציתי שהיא תחזור. "אני אנסה לשכנע את אמא שלי " היא אמרה. היא הלכה לצד , לא שמעתי כלום , כ"כ קיוויתי שאמא שלה תסכים לה , שהיא תהיה איתי כאן , שנהיה מאושרים ביחד.
היא חזרה ופניה היו מושפלות לרצפה. "זי , אני כ"כ מצטערת , ניסיתי לשכנע אותה אבל .. "
היא אמרה , לא הקשבתי להמשך המשפט , אני לא יכול להיות רחוק ממנה , לא עכשיו .
"קימי , אני אשכנע אותה " אמרתי נחוש. היא התקרבה אליי בחיבוק ואז התנתקה. "סתםם !! אני נשארת איתך , היא הסכימה לי אבל למשך שבוע בלבד " היא צעקה , ברגע ששמעתי את המילה סתם הרגשתי אנרגיות , הרגשתי חדש.
"קיימי , אני לא מאמין ! " אמרתי וחיבקתי אותה כ"כ חזק שאני חושב שהיא לא יכלה לנשום.
"בוא לא נבזבז זמן " היא אמרה. לקחנו את הדברים , עצרנו מונית ואמרתי לה כתובת.
"זה הבית שלך ? " היא שאלה. "שלי ושל הלהקה " אמרתי. "וואו " היא אמרה ועיניה הכחולות נצצו.
"לפני שניכנס , אצ רוצה שהם ידעו שאנחנו חברים ? " שאלתי אותה. "כן , ג'ז כבר יודעת " היא אמרה. "אבל אמרנו שלא נספר " אמרתי והייתי קצת מופתע לשמוע שהיא סיפרה. "אני מצטערת , לא הייתי צריכה לשקר לך " היא אמרה. "זה בסדר , מציידי שכל העולם ידע " אמרתי ונישקתי אותה.
נכנסו בשער ודפקתי על הדלת , שמעתי את הקול של נייל. "ליאם יש מישהו בדלת " הוא צעק. "אז תפתח " ליאם צעק חזרה. "אבל אני במרתון אוכל וצפייה בערוץ האוכל " נייל המשיך וקים צחקקה.
"ככה זה אצלנו " אמרתי לה והיא צחקה. ואז נפתחה הדלת. "זאיייייייייייייין !! " ליאם צעק ונתן לי חיבוק. "זאיין ?! " נייל שאל וקפץ מן הספה לעבר הדלת. "ומי העלמה החיננית " שאל ליאם. "חחחח , קים " אמרתי. "הייי " היא אמרה. נייל התקרב ונתן לי חיבוק. "הבאת שוקולד ? " הוא שאל והזכיר לי את הילדים הקטנים. "חחח , מלא , אבל אחד מיוחד " אמרתי . "תשלוף את המיוחד שלך מהמזוודה ושב לספר לנו חוויות " הוא אמר. "הנה הוא " אמרתי והצבעתי על קים שהסמיקה.
"אוו , הייי " נייל אמר וצחק. "היי " קים אמרה שוב. "בואי ניכנס " אמרתי אחרי ששמתי לב שאנחנו עומדים בחוץ.
"אז קים , איך את סובלת את הבאד בוי שלנו ? " נייל שאל קופץ ומתיישב על הספה.
"באד בוי , סובלים " היא אמרה. "סלייחה סלייחה בלי ריכולים " אמרתי מפסיק את השיחה בינהם.
הם צחקו. "טוב אני שנייה עולה לשים את הדברים " אמרתי ועליתי לחדר. נכנסתי לחדר והוא היה בדיוק כמו שהשארתי אותו. זרקתי את המזוודות על הרפצה והוצאתי מהארון מכנס וחולצה והתלבשתי. ירדתי למטה. "עכשיו נוח יותר " אמרתי והתיישבתי ליד קים. היא חייכה. "קים רוצה לשתות משהו ? " ליאם שאל עומד במטבח. "קולה " היא אמרה. "מיד מגיע " ליאם המשיך. אחרי שתי דק' הוא הגיע ונתן לה את הקולה. "תודה " היא אמרה. "מה עם טיפ ? " הוא שאל. "טיפ .. " היא אמרה. "כן טיפ " ליאם המשיך. "תיסע לאט בכביש " היא אמרה. "טיפ מעוללה " נייל אמר תוך כדי שהוא מזפזפ בשלט. "חחחח , יפפה " ליאם אמר. "רואים , יש לי את החברה הכי מדהימה " אמרתי ונתתי לה נשיקה על השפתיים. הרגשתי שהיא לא מרגישה כ"כ בנוח ושיחררתי.
ישבנו שם ודיברנו , קים נכנסה להיות ממש אחת מהחבר'ה.

פרק 26 ב'
נקודת מבט של קים.

היינו הפעם במדינה אחרת , המטוס נחת , זאיין חיפש מישהו או משהו ואז אמר : "אין כמו בבית " ושאף את האוויר כאילו היה שונה ממדינה או מקום אחר. "חחחח , אידיוט " אמרתי.
ירדנו ובמעטפה היה כתוב :
" מי אוהב מתוק ? " .
זיהנו שזו משימת מחסום.
"אתה עשית פעם שעברה ואני חולת מתוק אז אני מבצעת " אמרתי.
"אווקי " הוא ענה במבטא בריטי .
"על הבן זוג לאכול 10 תבניות פאי בגודל בינוני ".
"ייאמממיי , אבל אני אשמין " צעקתי מאושרת , פאי , אני חולה על זה . "מעולה " הוא אמר . "מה מעולה ? אני אהיה שמנה " חשבתי , הוא אוהב שמנות ?! , לא שאני גזענית אבל זה מוזר .
"טוב , קים קדימה " הוא אמר.
התחלתי לאכול ואחרי 6 פאי כבר לא יכולתי יותר , הרגשתי מפוצצת.
"קים קדימה רק עוד 4 " הוא אמר מנסה לעודד אותי , חייכתי והמשכתי לאכול כדי לא לאכזב אותו.
במשך היום עצרנו , היינו תשושים. "זאיין , אני לא יכולה יותר " אמרתי והרגשתי , כבדה , חנוקה. "אני מרגישה חנוקה " המשכתי. "בואי נפרוש " הוא לחש לי באוזן. "אני רוצה , רק אם לא אכפת לך " המשכתי. "לא , גם לי כבר נמאס מזה , למירוץ הזה יש רק יתרון אחד ! " הוא אמר וקטעתי אותו באמצע "ששנינו ביחד כל היום " וחייכתי. "הוצאת לי את המילים " הוא אמר.
ישבנו וראינו איך כל הזוגות עוברים אותנו , מדי פעם עשינו כאילו אנחנו מנסים אבל לא הצלחנו , התחלו לצחוק שאנשים לא הבינו אותנו.
עבר היום ועשינו הכל לאט לאט באיזי , ידענו שאנחנו אחרונים אבל כדי ליצור מתח ואקשן שאנחנו בעצם לא יודעים כלום ניסנו כל הזמן להעמיד פנים שאנחנו בלחץ.
הגענו להדחה , מקווים ומתפללים שאנחנו הזוג האחרון.
"קימברלי , זאיין " קרל אמר. "כן " אמרנו שנינו ביחד וצחקנו. "אתם הזוג שהגיע במקום … " הוא אמר ומתח אותנו. "בבקשה בבקשה לא אחרון " אמרתי מעמידה פנים שאני לא רוצה לעזוב את המירוץ . "אני מצטער , אתם הזוג שהגיע אחרון ואתם מודחים מהמירוץ " הוא אמר , הרגשתי הקלה , רציתי לצעוק יש אבל קברתי את ראשי בחזה של זאיין וחייכתי את החיוך הכי גדול שחייכתי אי פעם.
"הכל בסדר , זה הייתה חוויה מהנה וכייפית " הוא אמר. "כן , אנחנו מקווים שלואי לפחות יגיע לגמר " והמשיך. "למה מה עם הארי ? " שאלתי , הוא אמר רק לואי "הוא הודח " הוא אמר. "באמת ?! " שאלתי מופתעת . "חח , כן " הוא אמר. "לא זכיתם במיליון אבל הנה לכם " קרל אמר והושיט לנו כרטיס שצריך לגרד. התחלנו לגרד ביחד ואז ראינו שם 70,000 $.
התחלתי לצרוח , זה 70,000 $ זה לא בא בקלות ! . "וואו , זה הפרס הגדול ביותר שיצא עד עכשיו " קרל אמר וחייך אלינו. "תוודה " אמרתי . "אנחנו לא מאמינים " זאיין המשיך.
יצאנו מהמירוץ , החזירו לנו את הפלאפוניםוהכל , רציתי להתקשר לג'ז לספר לה לאמא שלי לכולם שאני מאושרת עכשיו , באו מההפקה ושאלו אם אני רוצה לנסוע חזרה לפלורידה. "נחזיר לכם תשובה עוד 10 דק' " אמרתי.
"תישארי פה , נבלה ביחד , אני אכיר לך את לונדון " הוא אמר , אני כ"כ רוצה להישאר איתו חשבתי. "אני אנסה לשכנע את אמא שלי " אמרתי והלכתי הצידה.
התקשרתי לאמא שלי.
"הלו " שמעתי אותה. "איימוווש " צווחתי מתרגשת. "קייממייי " שמעתי אותה. "מאאמווש " המשכתי. "מה קורה ? הכל בסדר ? מה איתך ? מה עם זאיין ? את בסדר ? אכלת ? שתית ? " היא ירטה את השאלות במהירות. "כן אממא , הכל מושלם , אני וזאיין פרשנו מהמירוץ " אמרתי. "באמת ? , למה ? " היא שאלה. "כי כבר לא היה לנו יותר כיף " אמרתי. "תעשי מה שטוב לך " היא אמרה. "תוודה מאמוש " אמרתי. "את חוזרת , אנחנו מתגעגעים " היא אמרה. "אמא אני יכולה להישאר לשבוע בלונדון עם זאיין ? " שאלתי מקווה לתשובה חיובית. "אני אצטרך לדבר על זה עם אביך " היא אמרה. "אני צריכה תשובה עכשיו " אמרתי לוחצת עליה. "אממ… טוב , אני אשכנע את אבא " היא אמרה. "תוודה , אמא אני מתה עלייך " אמרתי. "גם אני אוהבת אותך , קימי בלי שטויות , בלי עישון אלכוהול וכאלה " היא הזהירה אותי. "אמא אני לא כזו " אמרתי לה מנסה להרגיע אותה. "אל תדאגי " המשכתי. "אם אני לא אדאג לך , למי אני אדאג ? " היא אמרה. "חחחח , אמא דיי , אני ילדה טובה וזאיין ישמור עליי " אמרתי לה. "אני מאוד מקווה " היא המשיכה. "טוב אני חייבת ללכת , מתה עלייך " אמרתי . "ביי " היא אמרה . "תמסרי לקיילי ואבא ד'ש " אמרתי. "אווקי " היא אמרה.
החלטתי לעבוד קצת על זאיין. חזרתי כשפניי מושפלות לרצפה , עוד שנייה עומדת לבכות. "זי , אני כ"כ מצטערת , ניסיתי לשכנע אותה אבל היא לא הסכימה " אני חושבת שהוא כבר לא הקשיב.
"קימי , אני אשכנע אותה " הוא אמר בנחישות. התקרבתי אליו וחיבקתי אותו ואז התנתקתי ממנו. "סתםם !! אני נשארת איתך , היא הסכימה לי אבל למשך שבוע בלבד " צעקתי מאושרת כולי.
"קיימי , אני לא מאמין ! " הוא אמר וחיבק אותי כ"כ חזק שלא נשמתי.
"בוא לא נבזבז זמן " אמרתי. לקחנו את הדברים .
"זה הבית שלך ? " שאלתי שהמונית עצרה מול אחוזה מפוארת ומוארת. . "שלי ושל הלהקה " הוא אמר. "וואו " מלמלתי.
"לפני שניכנס , את רוצה שהם ידעו שאנחנו חברים ? " הוא שאל. "כן , ג'ז כבר יודעת " אמרתי , מצטערת שלא סיפרתי לו קודם לכן. "אבל אמרנו שלא נספר " הוא אמר מופתע. "אני מצטערת , לא הייתי צריכה לשקר לך " אמרתי. "זה בסדר , מציידי שכל העולם ידע " הוא אמר ונישק אותי , הרגשתי את הלב שלי פועם מהר ומהר יותר.
נכנסו בשער והוא דפק על הדלת, קול שכבר שמעתי בעבר נשמע צועק "ליאם יש מישהו בדלת ". "אז תפתח " נשמעה צעקה חזרה "אבל אני במרתון אוכל וצפייה בערוץ האוכל " נשמעה שוב צעקה עם הקול הראשון צחקקתי.
"ככה זה אצלנו " אמרהוא אמר וצחקתי. ואז נפתחה הדלת. נער שכבר ראיתי אותו פתח , זה היה ליאם , הוא היה כ"כ חתיך אבל זאיין שלי יותר חשבתי. "זאיייייייייייייין !! " ליאם צעק ונתן לו חיבוק. "זאיין ?! " הבחור השני שאל וקפץ מן הספה לעבר הדלת. "ומי העלמה החיננית " שאל ליאם. "חחחח , קים " זאיין הציג אותי. "הייי " אמרתי. הבחור השני נייל אני חושבת התקרב ונתן לזאיין חיבוק. "הבאת שוקולד ? " הוא שאל וחייכתי , הוא היה מצחיק. "חחח , מלא , אבל אחד מיוחד " זאיין אמר והבנתי למה קנה כמעט בכל ארץ שוקולד או משהו מתוק . "תשלוף את המיוחד שלך מהמזוודה ושב לספר לנו חוויות " נייל אמר. "הנה הוא " זאיין אמר והצביע עליי , הסמקתי.
"אוו , הייי " נייל אמר וצחק. "היי " אמרתי שוב. "בואי ניכנס " זאיין אמר.
נכנסנו והבית היה מדהים , קצת מלוכלך ומסריח אבל בכל זאת הם בנים , העיצוב היה מושלם , נורא אהבתי.
"אז קים , איך את סובלת את הבאד בוי שלנו ? " נייל שאל קופץ ומתיישב על הספה.
"באד בוי , סובלים " אמרתי. "סלייחה סלייחה בלי ריכולים " זאיין אמר.
צחקנו. "טוב אני שנייה עולה לשים את הדברים " זאיין אמר ועלה. נייל המשיך לשאול שאלות מצחיקות. "עכשיו נוח יותר " זאיין אמר מתיישב לידי. חייכתי "קים רוצה לשתות משהו ? " ליאם שאל עומד במטבח. "קולה " אמרתי. "מיד מגיע " ליאם המשיך. אחרי שתי דק' הוא הגיע ונתן לי את הקולה. "תודה " אמרתי. "מה עם טיפ ? " הוא שאל. "טיפ .. " מלמלתי. "כן טיפ " ליאם המשיך. "תיסע לאט בכביש " אמרתי. "טיפ מעוללה " נייל אמר תוך כדי שהוא מזפזפ בשלט. "חחחח , יפפה " ליאם אמר. "רואים , יש לי את החברה הכי מדהימה " זאיין אמר ונתן ליש נשיקה על השפתיים , הרגשתי קצת נבוכה. אני עדיין לא מכירה אותם כ"כ. זאיין שחרר.
ישבנו שם ודיברנו , הם היו ממש חמודים.
"טוב , קימי בואי נסדר לך מקום לישון " זאיין אמר, כבר היה מאוחר. "לילה טוב חבר'ה " אמרתי וחייכתי. "ליילה טוב " הם אמרו ועלינו למעלה. "זה החדר שלך ? " שאלתי שהגענו לחדר.
האווירה בחדר הייתה טרופית , זה היה נחמד. "יאפ " הוא אמר. "תישני איתי ? " הוא שאל. "ברור " אמרתי והתנשקנו.
"חמודים החברים שלך " אמרתי לו . "הם לא חמודים הם מדהימים " הוא תיקן אותי. "חחחח " צחקתי. ושוב התנשקנו הפעם הדלת נפתחה. "סוורי " שמענו את הקול של נייל. צחקנו.
"טוב אני אחליף לפיג'מה " אמרתי. "בסדר " הוא אמר ויצא מהחדר. החלפתי לפיג'מה וירדתי למטה , תוך כדי שאני יורדת במדרגות שמעתי את זאיין.
"מהממת כמו תמיד " חייכתי והסתובבתי אליו. "את רוצה ללכת לישון ? " הוא שאל. "לא , אני לא עייפה , תלך לישון אם תרצה " אמרתי. "אני לא עייף " הוא אמר. "טוב " אמרתי וירדנו למטה. ליאם ונייל לא היו , לא היה שם אף אחד. "איפה הם ? " שאלתי. "בטח בחדרים שלהם " הוא אמר . ישבנו על הספה מחובקים מזפזפים בערוצים. "זה סרט יפה " קפצתי שראיתי . הוא העביר לערוץ וראינו את הסרט. קמתי באמצע הלילה. רעש של טלוויזיה היה , זאיין היה רדום. קמתי למטבח לשתות מים. שתיתי ואז שמעתי מישהו מנסה לפתוח את הדלת עם מפתח.
פתחתי במהירות את כל האורנות ואז מצאתי מחבת הרמתי אותו והתקרבתי לדלת. הדלת נפתחה.


תגובות (5)

תמשיכי!!!

07/09/2013 13:31

למה בקטע מותח? את יודעת שאם אניירצה אני ישיג את ההמשך של הסיפורבלי שתעלי את הפרק הבא?
יש לי קשרים!!!!
אבל אני בכל זאת מחכה להמשך!!!

07/09/2013 14:37

חחחחחח אביגיל!~! אני ירצח אותה!

07/09/2013 14:50

תמשיכי!!!! למה עצרת בקטע הכי מותח??

07/10/2013 07:31

תמשיכי!!!!!

10/11/2013 12:48
28 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך