stories
ווא בעוד כמה פרקים הסיפור עומד להיגמר וזה הכי מבאס אבל בגללי שנהנתי אין מצב שאני לא ארצה לעשות עוד פעם, אז קודם כל באמת תודה ואשמח שתקראו כבר את הפרקים האחרונים - כי עוד מעט זה נגמר וממש שמחתי
אז תודה :)

המלאכיות של וואן דיירקשן – פרק 11

stories 06/12/2013 921 צפיות 7 תגובות
ווא בעוד כמה פרקים הסיפור עומד להיגמר וזה הכי מבאס אבל בגללי שנהנתי אין מצב שאני לא ארצה לעשות עוד פעם, אז קודם כל באמת תודה ואשמח שתקראו כבר את הפרקים האחרונים - כי עוד מעט זה נגמר וממש שמחתי
אז תודה :)

"מי זה היה?" שאלה אליס כאילו היא מתעניינת.
"מה זה משנה לך בכלל?" ענה ליאם בכעס שרק רצה להעיף את אליס.
~טוק טוק~
נשמעה דפיקה בדלת…
ליאם בחוסר רצון ובעייפות פתח את הדלת,
וראה את סיימון קאוול, השופט של הלהקה שלו מהאקס פקטור.
"שלום" אמר סיימון ועמד עם חולצה לבנה עם משקפי שמש שחורות תוך כדי שהוא מחזיק את מפתחות הרכב שלו ביד.
"באתי לאסוף את האחיינית שלי". "אחיי-נית?" לא הצליח להבין ליאם במה מדובר…
"כן, היא סיפרה לי שהסכמת" אמר סיימון הסביר סיימון כאילו הוא מבין. "היא?!" עדיין לא הצליח להבין ליאם.
"כן, היא" אמר והצביעה אל כיוון המדרגות כאשר אליס החלה לעלות "היא בת דודה שלי, קוראים לה אליס והיא רוצה להיות חברה שלי בכלל,".
"לא," אמר סיימון והוריד את המשקפיים "היא לא בת דודה שלך, היא אחיינית שלי, נכון – קוראים לה אליס, והיא רוצה להיות חברה שלך???".

***
ביינתים בקבוצת הפייסבוק של המעריצות של וואן דיירקשן הגיבו בדף נוי, אחות של הארי ובריאן, אחותו של לואי על המקרה עם אמבר.
על הסטטוס הגיבו שלוש בנות: רייצ'ל, שקד וג'ני.
בריאן פתחה צ'אט והכניסה לשם את נוי, רייצ'ל, שקד, ג'ני ונטלי (אחותו של נייל).
"צריך לחשוב על משהו," אמרה שקד, שהרגישה חיבור עז לזאין וחשבה שאם תציל את אחותו תזכה באהבתו.
"נכון, אבל זה יהיה ממש קשה – אפילו עשר בנות לא יצליחו לעצור אותם" כתבה ג'ני, שרצתה להיות חברה של ליאם.
"אבל לא אם לא דיירקשניות!" כתבה עם 20 סמיילים רייצ'ל שהכי אהבה את לואי.
"יאללה – יש לי רעיון איך להציל את אמבר" נכנסה לשיחה אליס משומקום.
"כן," שאלה אותה נטלי "איך?"
"בעזרת אחיין שלי," אמרה כאילו הוא מפורסם, והבנות שלא הבינו במי מדובר לא ידעו שזה בעצם סיימון, סיימון קאוול.

***
הבנים, חוץ מליאם יצאו מהמסעדה, והבנות שהיו לחוצות ניסו לתקשר עם כולם חוץ מזאין כדי למנוע את הגעתו הביתה.

***
"אז זה הרעיון?" שאלה שקד בשמחה, "כן" ענתה נטלי ואחריה ישר ענתה עם סמיילי 'כן' גם ג'ני.
"אז, זה מבצע – אבל איך נקרא לו?" שאלה רייצ'ל
"בואו נקרא לו" אמרה ג'ני "מבצע, אמממ – המלאכיות של וואן דיירקשן"
"כן" כולם נענו בחיוך והוסיפו "מיליון" סמיילים.
"למען אמבר!"
"למען זאין"
"מבצע"
"המלאכיות של וואן דיירקשן!"


תגובות (7)

ארתור אל תפסיק :'(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיך!!!!!!!!!

06/12/2013 04:48

זה פשוט מושלם!!!
אז תמשיייך
למען אמבררררררררררר
;)

06/12/2013 05:00

זה פשוט מושלם!!!
אז תמשיייך
למען אמבררררררררררר
;)

06/12/2013 05:00

תמשיך ארתור זה מושלםםם

06/12/2013 05:58

תמשיך אל תפסיק בבקשה תמשיך…..!!!!!!!!

06/12/2013 09:08

תמשיך;)

06/12/2013 09:28

מממש אהבתיי! תמשיךךךך!
חבל שזה עוד מעט נגמררר :'(

06/12/2013 10:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך