stories
תודה על כל האהבה והתמיכה
ארתור :)

המלאכיות של וואן דיירקשן – פרק 6

stories 02/12/2013 1375 צפיות 5 תגובות
תודה על כל האהבה והתמיכה
ארתור :)

הארי פסע לכיוון ביתו לאחר שירד מהאוטובוס, הוא המשיך ברחוב, שהיה גשום – כאשר לפתע צלצל הפלאפון שלו, שלח את ידו לכיס והוציא את הפלאפון והיה כתוב: אחותי נוי
"הלו?" הוא ענה לשיחה.
"הארי," ענתה נוי – אחותו התאומה של הארי "לא סיפרת לנו על החדשות," אמרה וצחקקה
"איזה חדשות?" שאל בפחד וליבו החל לדפוק מהר בבהלה.
"החדשות המרעישות," המשיכה נוי להתגרות בו "מי זאת החברה החדשה שלך?" שאלה.
הארי הבין על מה נוי מדברת, אך לא הבין איך היא יודעת זאת
"תגידי," שאל אותה "איך את יודעת את זה?".
"כי יש לי עיתון ומחשב בבית .." התחכמה נוי.
"מה???" נבהל הארי מאוד "זה בעיתון?" החל לפחוד ותפס את שרוולו ונשך אותו
"לא רק," המשיכה נוי "זה גם באינטרנט – כמעט בכל אתרי החדשות מופיעות התמונות שלך איתה, קוראים לה שון לא?!" המשיכה להתגרות בו..
"שון יודעת על זה?" שאל הארי "נראה לי…" ענתה לו נוי, "אבל אל תנסה להתקשר אליה,..".
"למה?" שאל הארי שהבחין בחוצפתה של נוי "כי היא בבית חולים.." ענתה נוי באדישות, כאילו התשובה ברורה מאילו, והארי לא מהכוכב הזה שהוא לא יודע מה קרה לה…
"אני לא מאמין…" ענה הארי לשון ואמר לעצמו.. "ביי"
"לא," נשמע קולה של נוי "אל תנתק, אל תנת.."

***

"זה הבית שלי" אמר נייל "יפה?!" שאל אותה וציפה לקבל תשובה שונה..
"לא דמיינתי ככה בית של סטאר, אבל בסדר…" היא ענתה קצת באכזבה
"די, לירי" גם נייל התחיל לקרוא לה ככה "אני לא הכי סטאר שבעולם, אני גר עם המשפחה ולפני שהלכתי לאקס פקטור גרתי בכזה בית, לא מעוצב, עם אמי, אבי – אחותי נטלי, שאת על בטוח תכירי אותה…" צחק נייל "אבל ככה אני גר בבית רגיל, אני לא מיליונר ובטח שאני לא אגור בווילה, או סוויטה או גר דבר אחר…".
"וואו אז אתה עשיר השמח בחלקך, אה?" אמרה לירון וניסתה לחקות את הפתגם הידוע..
"לירון את יכולה להתנהג רגיל?" ענה נייל בעצב "אני לא יודע מה את רוצה, אבל מפתגמים ותירוצים וכל מיני סיפורי סבתא אני אף פעם לא אבין מה את רוצה, זו לא דרך לקבל דברים – אני בעצמי הבנתי את זה ממקרים עברו" אמר נייל ועשה עם היד סימן של שנים קודמות
"אבל אתה נייל מוואן דיירקשן" ענתה לירון, גם היא בעצב "כאילו, כל כך הרבה רוצות אותך – מה הייתי אומרת לך? בוא נתנשק?! בוא נשחק נשיקה סטירה? שבע דקות בגן עדן או אמת או חובה?!".
"אז את רוצה להיות חברה שלי," ענה נייל כאילו הוא מתקשה להבין מה לירון מסבירה לו, "לא , אני שונאת את המילה חברה, אוהבת את המילה בת זוג, וכן… כאילו אתה.. נייל, מוואן דיירקשן"
"אז בואי נשב," ענה נייל ברוגע "ותסבירי לי למה את רוצה להיות.." חיקה את קולה של לירון "בת הזוג שלי, רק כי אני מפורסם?".
"אני מעדיפה," ענתה לירון "להכין לנו משהו לאכול, בוא תעזור – על בטוח יהיה לנו קטע רומנטי עם כל האווירה של הניחוחות והמטבח, הנרות – הסיר – זה חייב להיגמר בנשיקה…"


תגובות (5)

תגיד ארתור אתה סופר?!? לא ששמעתי על סופר שקוראים לו ארתור אבל בכל זאת. זה פשוט מושלם! תמשיך!

02/12/2013 03:18

חחחח צודק
תמשיך מהרררר

02/12/2013 03:20

תודה רבה!! :)

02/12/2013 03:24

ארתור
תמשיך! ♥♥♥♥
אתה כותב ממש טוב!!
ואני מזה שמחה ש!!בן!! כותב על ואן די!!!
אז תמשיך :) ;) =) x) :P :D

02/12/2013 04:10

היי פרק מושלם ומתי אני ישתתף?

02/12/2013 06:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך