המלאכים שלי פרק 2!

01/08/2013 842 צפיות 6 תגובות

איזה כיף שאהבתם אני ממש שמחה!!
———————————————————–
פרק 2 – ההתחלה של הכל!
נקודת מבט של ולנטינה –
מנהל בית היתומים קרא לכל הילדים להתרכז בחדר .
אני שמעתי על זה , אבל לא כל כך מיהרתי כי ידעתי שזה בטח איזשהי עוד הודעה שלא ממש תשנה לי את החיים…
(חשוב לציין שבבית היתומים לא היה לה אף אחד שהיא מכירה מהרחוב והיא לא ידעה כלום על האחים והחברים שלה!)
כשאני הגעתי לחדר כבר כל הילדים הסתדרו בשורות והמנהלת התחיל לגעור בי על שלמה לא באתי בזמן כמו כל שאר הילדים…
זה לא ממש שינה לי , יותר היתעניינתי במי שעמדו על ידו , איזשהו גבר שניראה מבוגר ולידו עוד אישה שגם היא ניראית די מבוגרת.
אני נעמדתי על יד ילד יותר קטן ממני , בשורה, וחיכיתי שהמנהל יגיד לנו מי אלו.
המנהל התחיל סוף סוף לדבר ואמר:"טוב ילדים היום יום המזל של אחד מכם , האדון והגברת שנמצאים לידי באים ממוסד לילדים כמוכם! הם יבחרו ילד שילך איתם למוסד ומאותו היום ואילך הוא יהיה תחת חסותם!
כל הילדים התלהבו וקיוו שיבחרו בהם ,ואני אפילו מודה שקצת אבל קצת קיוויתי שיבחרו בי , כי לא יכולתי להישאר שם יותר ! ילדים מעצבנים ומנהלנים עוד יותר ששונאים אותי שם..
אחרי מספר דקות האדון והגברת התבוננו בנו והחלו לפסול ילדים : אנחנו צריכים ילדים יחסית גדולים , עם ביטחון עצמי גבוה אבל לא מידי , שלא יתחצפו ועוד כמה דברים, עד שהצתמצמו להם ממש האפשוריות וזה היה אני , עוד ילד בגיל שלי בערך וילדה שקטנה ממני בשנה.
הם התבוננו בנו וישר הצביעו בתוקפנות עלי – זאת היא! הם אמרו ביחד .
אני הייתי המומה ! וכמעט קפצתי מאושר אבל היתאפקתי..
הם לקחו אותי כמעט בכוח לתוך המכונית והסיעו אותי ליד אחוזה ממש גדולה .
עמדתי בשער והסתכלתי על המקום מבחוץ, בעוד העדון והאישה גוערים בי שאכנס.
ואני לא ידעתי מי מצפים לי בפנים…..

תמונות:
אתם תדעו את השמות שלהם בפרק הבא..

האדון –
www.2all.co.il – 372 × 292

הגברת –
www.fxp.co.il – 372 × 292
—————————————————————————–
טוב , אני מאוד מקווה שלא שיעממתי אתכם בפרק הזה אבל כל הפרקים האחרים יהיו נפלאים ומרתקים, מבטיחה ! ואני רוצה כבר להרכיב זגות אז בבקשה מי שרוצה להיצטרף שישלח לי תיאור ולמי הוא רוצה!


תגובות (6)

טוב כבר שלחתי לך עם הארי אז…
נשמע מהמם תמשיכי פליזזז היום!!!
לאב יו xxx

01/08/2013 15:54

תמשיכי

01/08/2013 15:56

100מם!!
ואני אשתתף?

01/08/2013 16:00

כן את תשתתפי! חח אתן מדהימות

01/08/2013 16:13

אני אשתתף ושאלה קטנה הקישור לא עובד יש מצב את שולחת אחר

01/08/2013 16:43

את תשתתפי ואני לא יודעת איזה קישור , אני יודעת שהקישורים לא עובדים לחלק אבל אפשר להעתיק אותם לכתובת של האתר , כאילו למעלה

01/08/2013 16:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך