טוב אני מקווה שתמשיכו לקרוא ולהגיב יותר!
והערה - אם אני רושמת הבנים - אז אני מתכוונת לזאיין , הארי , לואי , ליאם ונייל..
אני ממש מצטערת שלא העליתי פרק מוקדם יותר , אני כתבתי את הפרק הזה כבר בערך חמש פעמים והאינטרנט לא עבד לי ומחק לי אותו!

המלאכים שלי – פרק 4

02/08/2013 929 צפיות תגובה אחת
טוב אני מקווה שתמשיכו לקרוא ולהגיב יותר!
והערה - אם אני רושמת הבנים - אז אני מתכוונת לזאיין , הארי , לואי , ליאם ונייל..
אני ממש מצטערת שלא העליתי פרק מוקדם יותר , אני כתבתי את הפרק הזה כבר בערך חמש פעמים והאינטרנט לא עבד לי ומחק לי אותו!

פרק 4 –
זה היה זאיין! האח הכי טוב בעולם! זה שהייתי כל כך זקוקה לו! ומאוד התגעגעתי אליו!
אני לא מאמין! הוא אמר
אני גם לא! אמרתי גם אני
זהו אנחנו אף פעם לא ניפרד שמעת?!
כן , בטח , ברור , רק .. והוא התחיל לבכות ואז גם אני ….
נרגענו ואז כולם שאלו : (חוץ מהבנים – נייל , הארי , לואי וליאם ומר!) פיספסנו משהו?
טצ'ו : זה ניראה ככה?
חסמין : כן מה קורה פה?
ואז מר וזאיין אמרו שאני אחותו של זאיין ואחותה התאומה של מר…
והם ענו בפליאה – וואוו!
ואני עניתי : כןן … חחחח
ואז כולם צחקו..
ואז שאלתי בתקווה את זאיין ומר אם הם יודעים משהו על מריה במקרה?
זאיין ומר השפילו את מבטם וסימנו עם הראש לשלילה…
נאנחתי…
אחר כך יצאנו כולנו מהחדר לרחבה וראינו שני נערים אחד בן ואחת בת.
הנער התקרב ושאל : את החדשה?
עניתי כן , והבחנתי בבגדים המהודרים של שניהם וידעתי שהם לא מבית היתומים..
הנער הציג את עצמו – טיאגו , בן 17 , יש לו שיער חום כזה.. הוא אח של הנערה שעל ידו , והם הילדים של ברטולומה..
מיד חשבתי על זה שהם ממש נחמדים , וברטולומה לא.. ממש הפכים..
אחריו הציגה את עצמה הנערה – אמיליה , בת 16 , (בגיל שלי!חח) , יש לה שיער שטני , ועיניים כחולות יפות..
ואני הצגתי את עצמי ואמרתי שאני אחות של זאיין ואחות תאומה למר…
אני ואמיליה דיברנו קצת , היא ממש חמודה!

נקודת מבט של זאיין – חדש דש!
ברטולומה וחוסטינה אמרו לנו אתמול בערב שהם מבאים מחר מישהי חדשה.. לא כל כך התלהבנו והלכנו לחדרים..
כל הבנים הלכו לישון ואני הלכתי לראות אם הכל בסדר אצל מר והלכתי גם אני לישון…
למחרת בבוקר חוסטינה העירה אותנו ואיך לא?! אם הרר שלה.. אוף!
אחרי זה הבנות באו לחדר שלנו והתחלנו לדבר על החדשה..
אחר כך אני והבנים – לואי , הארי , נייל וליאם הלכנו למקום הסודי שלנו.. שם אנחנו שרים בלי שאף אחד יודע.. מי שיודע שאנחנו שרים זה רק מר… ו.. ולן.. הם יודעות עוד מהרחוב .. אוף אני כל כך מתגעגע אליה! אני רוצה לראות אותה ! להגן עליה ולדאוג לה!
ואז שמענו קולות חזקים מהחדר של הבנות.. כניראה החדשה הגיעה אמרתי..
כן .. אמר הארי..
אם היא מישהי שאנחנו מכירים? אמר נייל
לא , לא אין מצב.. אמרתי..
בואו נלך לראות אותה! לואי אמר
יאללה ליאם אמר..
התקדמנו לחדר של הבנות , ובטעות הפלתי משהו אז חזרתי החורה כדי להרים אותו.. בעוד שהבנים כבר בחדר של הבנות…
ניכנסתי לחדר בחנתי וקפאתי במקום!
לא יכולתי לזוז , ראיתי , את.. ולן!
היא הסתכלה עליי ולא עברה שנייה והיינו בזרועות אחד של השנייה!
אני לא מאמין! אמרתי
היא אמרה שגם היא לא
ושלא ניפרד יותר בחיים!
אמרתי לה בגמגום : כן , בטח , ברור , רק ….. ולא יכולתי לשלוט בזה והתחלתי לבכות כמו שבחיים לא בכיתי , וגם היא התחילה לבכות…
נרגענו ואז כולם אמרו שאם הם פיספסו משהו?
אני ומר התחלנו להסביר להם שהיא אחותי הקטנה ואחות תאומה של מר..
הם התפלאו ואמרו וואוו!
וולן אמרה: כןן… חחח וכולם התפקעו מצחוק!
אחר כך יצאנו מהחדר כולם ,וראינו את טיאגו ואמיליה , הם חמודים שניהם אבל טיאגו קצת מעצבן אותי , אני מרגיש שמשהו מתפתח בין מר וטיאגו.. כאילו שיהיו ביחד אבל רק שידע שאני משגיח מהצד..
קיצר הם הכירו אחד את השנייה וברטולומה וחוסטינה נכנסו ובקשו מאמיליה וטיאגו לצאת..
פה כולם נשמו עמוק חוץ מולן שחושבת שזה מקום החלומות…
עוד מעט יעירו אותה והיא תגלה שזה ממש הפוך מזה..
והיא תעשה דברים שנוגדים לעקרונות שלה..
אבל בכל הזמן הזה אני יהיה איתה עד שתתרגל ותלמד את החוקים וגם כל היתומים שפה..

———————–
תמונות –
טיאגו – www.tipo.co.il – 351 × 357


תגובות (1)

זה ממש ממש יפה!!!!
לאב יו xxx

02/08/2013 15:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך