מקווה שתגיבו!
אחרת אני לא ממשיכה ופרקים הבאים יעסקו יותר באהבה!

המלאכים שלי – פרק 5

02/08/2013 890 צפיות 3 תגובות
מקווה שתגיבו!
אחרת אני לא ממשיכה ופרקים הבאים יעסקו יותר באהבה!

פרק 5 –
נקודת מבט של ולנטינה –
ברטולומה וחוסטינה נכנסו לרחבה ואמרו לאמיליה וטיאגו לצאת..
לא הבנתי כל כך למה…
אחר כך הם אמרו לי שאני צריכה ללמוד את החוקים של הבית..
הם אמרו לכולם ללכת לעבוד ואני ישר אמרתי : מה לעבוד?!
זאיין ומר אמרו שהם רוצים להישאר איתי עד שאני אלמד.. לא הבנתי מה הם אומרים כל כך ולמה הם מתכוונים???
אחר כך גם לואי , הארי , נייל וליאם אמרו שהם רוצים להיות איתי..
ברטולומה אמר שכולם ישארו ואחר כך נצא לעבוד כולנו..
הוא אמר לי שאנחנו עושים מה שהוא אומר, אסור להתנגד לו ולחוסטינה..
אמרתי אוקיי..
הוא מר שהוא ילמד אותי .. לגנובב??????
ואני צרחתי מההה??????!!!!!!!!!!!
והוא ישר סתם לי את הפה , זה כאב..
וזאיין אמר תעזוב אותה כבר.!
טצ'ו ורמה אמרו נו תעזוב אותה מה אתה לא מבין?
ואז כולם גם הבנים וגם הבנות..
הוא עזה אותי.. הרגשתי הקלה..
אבל אז הוא התרחק ואמר להם לשבת על הכיסאות לימוד שהיה לכל אחד עם שולחן קטן כזה .. כמו של פעם.. אני באתי להתיישב אבל הוא אמר לי :לא לא לא את עומדת פה ומסתכלת על חברייך בזמן שאני אומר לך את החוקים בבית! צעק ואני נרתעתי ולקחתי צעד קטן אחורה…
והוא התקרב לעברי.. ממש פחדתי אבל זה לא ניגמר , חוסטינה צעקה על כולם: ידיים!
והם שמו ידיים על השולחן , היא משכה בתפוח ובום! כל הידיים שלהם היו מחוברת בברזלים לשולחן!
ואני הסתכלתי על כולם , על זאיין , מר הבנים וכל מי שהיה שם , ופשוט ניבהלתי בצורה מטורפת ושמתי יד על הפה והיסתכלתי בעיניים מתחננות לעבר ברטולומה והוא הסתכל עליי במבט מפחיד כזה..ולקחתי עוד צעד אחורה והוא התחיל: אף אחד לא יודע מה הולך בבית זה!
ואם תגידי משהו למישהו….. והוא הוציא אקדח!
וקפאתי במקום! לא האמנתי!
הוא המשיך: אני יהרוג את אחד מחברייך או , יותר גרוע ! אח שלך ! והסתכלתי על זאיין והוא הסתכל עליי במבט של תירגעי אני פה זה בסדר..
או אולי אחותך התאומה? זאת שאני ממש מתאב? כי היא מתקרבת יותר מידי לבן שלי! והתקדם לעברה בצעדים איתיים..
זאיין אמר: תעזוב אותה!
ורמה גם הצטרף אליו בזעקות..
ואני לא יכולתי להוציא מילה מן הפה.. הייתי בשוק!
חוסטינה! אמר ברטולומה.
היא ישר היתיצבה ליד זאין ורמה ונתנה לכל אחד מכה עם שוט , ואני צעקתי זאיין! וכולם צעקו אחריי זאיין , רמה!
מה את עושה?! קראתי לעבר החוסטינה הזאת.
וברטולומה וחוסטינה הסתכלו אחד על השני ואז אליי , וברטולומה אמר – ניראה שיש לנו חוצפנית קטנה…
בואי אני יגיד לך את כל החוקים של הבית!
דבר ראשון את לא אומרת לאף אחד מה שקורה בבית , אחרת את ראית מה קורה , או שאני יכול פשוט להרים את האקדח המתוק הזה.. ופשוט .. בום בום!
אם את מתחצפת את הולכת לתא העונשים!
אממ מה זה תא העונשים בדיוק? שאלתי
ברטולומה ענה לי שזה תא קטן וחשוך , שלא רואים כמעט כלום שם ואנחנו לא נותנים אוכל ולא מים כמה ימים שמעת?! זה יחסוך לנו גם בהוצאות.. חחח הוא צחק ביחד עם חוסטינה..
לא טיאגו ולא אמיליה יודעים על כל הדבר הזה , לכן , את לא מדברת על זה ולא מילה! ברור?
עניתי כן , עכשיו זה ברור למה הם נחמדים.. בדיוק ההפך ממך! אמרתי.
אם תופסים אותך גונבת , את לא אומרת שום מילה עליי ועל חוסטינה !
זה ברור?!
זה את הסתבכת , ואנחנו לא מעורבים בזה!
עדיין לא פגשת את המשרתת המעצבנת והחיכנית והמטופשת שלנו! שום מילה את לא אומרת לה! ברור? כן כן… אמרתי באנחה…
ויש עוד אנשים שתכירי בעצמך במהלך הזמן!
ועכשיו נלמד אותך לגנוב!


תגובות (3)

זה ממש מעניין!!!
אם את רוצה שיגיבו תפרסמי תפרקים בזמנים שיש יותר משתמשים…
לאב יו xxx

02/08/2013 15:34

תודה!

02/08/2013 16:03

יאיי מתחיל האקשן!! תמשיכיי

02/08/2013 16:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך