ניראה לי אני לא ימשיך את הסיפור... אני לא יודעת....
אני רק רוצה לדעת אם מישהי יכולה לכתוב משהו לא קשור לזה על וואן דיירקשן ובמיוחד זאיין!
אם היא תכתוב משהו אז שתגיד בבקשה אבל לא וואן שוטים , סיפור... אז מי שיכולה אני אשמח!

המלאכים שלי – פרק 6

03/08/2013 916 צפיות 2 תגובות
ניראה לי אני לא ימשיך את הסיפור... אני לא יודעת....
אני רק רוצה לדעת אם מישהי יכולה לכתוב משהו לא קשור לזה על וואן דיירקשן ובמיוחד זאיין!
אם היא תכתוב משהו אז שתגיד בבקשה אבל לא וואן שוטים , סיפור... אז מי שיכולה אני אשמח!

נקודת מבט של מר – חדש!
וואי אני ממש התרגשתי שראיתי את מר! אחרי כל כך הרבה זמן!
היה ממש כיף , ועוד היא ראתה את זאיין והבנים.. היא בכתה… יש לי מלא דברים לספר לה!
טיאגו ממש חמוד , הוא כל הזמן בא אליי , ורוצה חהיות איתי , למשל אתמול הוא לקח אותי לחדר שלו , למרות שאבא שלו לא מסכים! והוא אמר לי שאם אני יכולה לעזור לו ללמוד למבחן.. אני ממש היתבאסתי הוא לומד ואני לא! ברטולומה לא מרשה לנו! ובגלל זה.. ובגלל שהייתי רוב השנים ברחוב .. אז .. אני לא יודעת לקרוא! זה היה ממש פדיחות! זאיין וולן כן יודעים כי הם היו רוב השנים בביתי יתומים , אבל אני לא… טיאגו שם לב לזה ושאל אותי אם אני לא יודעת לקרוא..
צעקתי עליו : תעזוב אותי ! ויצאתי…
אחר כך ברטולומה אמר לי , להארי , לואי , נייל , חסמין ואללי ללכת לעבוד בבית בובות..
(בית בובות = זו עבודה שברטולומה אילץ את הילדים היתומים לעבוד , כמו לגנוב , הם היו מייצרים בובות דומות לאלה שהיו עתיקות ושוות אלפים! וברטולומה וחוסטינה מכרו אותם לאנשי עתיקות והם אמרו להם שהכסף הוא אך ורק בשביל היתומים , מה שלא היה נכון , הם בקושי הביאו להם פרוסת לחם וכוס מים… חזרה לסיפור!)
ולכל השאר אמר ללכת לגנוב… פשוט איש מגעיל , הוא ממש לא כמו אמיליה וטיאגו , אם הם היו יודעים מה הוא עושה לנו , ואיך הוא מתעלל בנו!
גם סיילו (המשרתת) תמיד באה אלינו ורוקדת איתנו.. אם היא היתה יודעת כבר מזמן ברטולומה וחוסטינה היו בכלא..
אבל אסור לנו לספר לאף אחד .. אחרת… טוב עדיף שאני לא יחשוב על זה!
אחר כך שסיימנו , הביאו את ולן! אני כל כך שמחה!
ואחרי זה ברטולומה וטינה באו ועברו איתה על "החוקים של הבית" , זה היה כל כך עצוב לראות אותה ככה , מבוהלת ופוחדת….
ברטולומה התקרב אליי עם האקדח כשהוא הזהיר את ולן , ואני שיקשקתי גם ככה הוא שונא אותי בגלל טיאגו!
זאין ורמה (הידיר הכי טוב שלי) אמרו לברטולומה שיעזוב אותי והוא קרא לחוסטיה שתכה אותם עם שוט , וולן זעקה , זאיין! היא ממש קשורה אליו וגם הוא אלייה.. וכולם צעקו : זאיין , רמה..
והיא הפסיקה , פשוט זוועה…
ברטולומה הסביר לולן איך לגנוב והיא כל הזמן הזה היסתכלה מושפלת , אני יודעת גם למה וגם זאיין יודע , היא ילדה טובה ומשכילה וזה נוגד את כל העקרונות שלה!
אחר כך הוא הסביר לה מה הם עושים עם הבובות ואיך עושים… זה ניראה לי היה יותר מתאים לה..
אבל ברטולומה בכוונה רצה להכאיב לה ואמר לה שהיא תיהיה יותר בעבודה השנייה .. לגנוב.
והיא עוד שנייה בכתה , היסתכלתי על זאיין , והוא לא היה יכול להסתכל עליה , גם לא הבנים..
(הזכרה! בנים – לואי , ליאם ,הארי ונייל!)
זה היה כזה עצוב..
ואז הוא שלח אותה לעבוד , עם זאיין , הארי , טצ'ו , מוניטו ורמה.. לגנוב ואותנו לבובות .. אוף!

נקודת מבט זאיין!
ברטולומה אמר לנו לשבת בכיסאות "לימוד" , לא היתה לנו ברירה אלא לשבת..
ראיתי את ולן מפוחדת ומשקשקת פשוט נורא! זה שבר אותי ! הוא קירב אקדח למר ואני ורמה אמרנו שיעזוב אותה והוא קרא לחוסטינה , והיא הכתה אותי ואת רמה , ולן צעקה זאיין ואז כולם צעקו..
היא עזבה אותנו ואז ברטולומה הכריח אותה ללמוד לגנוב וגם בעבודה עם הבובות זה שבר אותי.. ממש…
ברטולומה שלח אותנו לגנוב …. וגם את ולן …
היא ממש שיקשקה , כל צעד היא עצרה ואז המשיכה ואני הייתי לידה ואמרתי לה שאם משהו השתבש אז לא לדאוג אני שם…


תגובות (2)

לא ממש הבנתי מה ביקשת…
בבקשה אל תעצרי תסיפור הוא ממש ממש יפה מיוחד ומקורי!!!
ואני ממש אוהבת אותו!
לאב יו xxx

03/08/2013 14:49

ביקשתי אם מישהי יכולה לכתוב סיפור על וואן דיירקשן ובמיוחד על זאין שאני מופיעה בסיפור! ולא ניראה לי שאני ימשיך בגלל שאין קוראות…

04/08/2013 09:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך