Butterfly ❤
וואן שוט ראשון שלי :)
כתבתי אותו ב4:21 לפנות בוקר:O
אז מקווה שתגיבו ותאהבו!! :)

הנסיך של אליס…(וואן שוט- 1D) :)

Butterfly ❤ 01/07/2013 1009 צפיות 6 תגובות
וואן שוט ראשון שלי :)
כתבתי אותו ב4:21 לפנות בוקר:O
אז מקווה שתגיבו ותאהבו!! :)

אליס חלמה על הנשף שהיא חיכתה לו כל חייה,הנשף שהיא דמיינה מאז שהייתה קטנה, הנשף שבו יבוא נסיך החלומות שלה..אבל לא… הנשף הגיע ואף אחד מבני השכבה לא הזמין את אליס לנשף..אליס ישבה בבית ובכתה 'מה כל כך נורא בי?' היא שאלה את עצמה והביטה במראה הקטנה ביאוש, היא אחזה במראה ובין רגע המראה התנפצה לרסיסים על רצפת חדרה של אליס, אליס בכתה במיטתה, היא בכתה כמעט חצי שעה, חצי שעה של סבל, של מירמור, של כעסים,ובעיקר של עצבות.. היא שמעה דפיקה על דלת חדרה "תלכו מפה" היא אמרה בוכייה וטמנה את ראשה בכרית "אליס" קולה של אימה נשמע "אמא תלכי מפה!" היא קראה בייאוש, היא מיואשת, אליס, הילדה המיוחדת עם השיער החום והארוך ועיניי הדבש הרגישה דחויה ומרוחקת, לכולם יש חבר, לכולם יש מאהבים, כולם חוו את הנשיקה הראשונה והמיוחלת ורק אליס בכתה במיטתה.."אליס..בבקשה תפתחי" אימה קראה שוב "את מוכנה לעזוב אותי?" אליס צווחה והדמעות ממשיכות לזלוג על פנייה, אימה של אליס התעלמה מבקשתה ופתחה את הדלת בכל זאת "אליס! מה עשית למראה?" שאלה אימה של אליס והתכופפה לאסוף את שברי המראה "את מוכנה להניח לי? את מוכנה לא להתערב בדברים שלא קשורים אלייך?!" פנתה אליס לאמא ברשעות, אליס לא התכוונה לפגוע באימה "אליס, אני יודעת שאת פגועה..את לא צריכה לצעוק ולבכות,אני יודעת איך זה מרגיש..אני יודעת כמה שזה כואב ואני יודעת שאת צריכה לפרוק,אבל אל תפגעי בעצמך.. את מיוחדת..אפילו אם אחרים לא רואים.. את יפה כמו שאת!" אימה של אליס אמרה לה וליטפה את ראשה אליס הרגישה כה פגועה..אליס הייתה שברירית "עכשיו בואי,יש לנו אורחים.. תשטפי פנים ותרדי למטה אנחנו מחכים" אמרה אימה של אליס ונשקה לראשה, שניות ספורות ואימה של אליס הייתה מחוץ לחדר, אליס החליטה להתעשת על עצמה ולשטוף את פנייה הרכות, היא יצא מחדרה המדכא ונכנסה לשירותים, היא נשענה על הכיור והביטה במראה, היא הסתכלה על ההשתקפות שלה במראה ונגעלה, היא לא יכלה להביט עוד שניה, היא פתחה את הברז במהירות והניחה את שתי כפות ידיה מתחת לברז, המים זרמו ומילאו את כפות יידיה של אליס, במהירות היא הניפה את ידה והמים שהתמלאו בכפות ידיה התפשטו על הפנים, היא סגרה את הברז והתכופפה כדי לנגב את פניה במגבת היא נשמה נשימה עמוקה ויצאה מהשירותים, היא ירדה לאט לאט במדרגות והבחינה באימה שמשוחחת עם איזה אישה לא מוכרת "שלום" אמרה אליס בתמימות בעודה יורדת בזהירות במדרגות "הו' שלום אליס נעים להכיר קוראים לי אן" אותה אישה-אן פסעה לעבר אליס וחיבקה אותה חיבוק חם ואימהי "גם לי נעים להכיר אותך אן" אמרה אליס בנימוס והתקדמה אל עבר אימה שנשקה לה בראש וחלשה לה שהיא שמחה שהיא ירדה למטה "אליס, למה את לא בנשף הבית הספרי?" שאלה אן ולא ידעה שהיא נגעה בנקודה רגישה אצל אליס, אליס התמלאתה בדמעות ובעלה את גוש הרוק "היא לא הרגישה טוב" אימה של אליס הצילה את המצב בחיוך ואליס הנהנה בהסכמה "גם הבן שלי הארי, לא הלך לנשף..מסכן.." אמרה אן עם פרצוף מבואס, לאליס התחילו לרוץ תמונות "הארי סטיילס?" שאלה אליס בציפייה שאן תגיד לא "כן" אמרה אן בחיוך וביאסה את מחשבותיה של אליס "למה?" קטעה אן את רצף המחשבות של אליס, פלאשבק עלה במוחה של אליס, הרגע הזה שהארי השפיל אותה מול כל הכיתה ובעט לה בתיק, אליס התמלאתה שוב בדמעות ובלעה אותם בחזרה, לפתע צלצול בדלת נשמע בבית משפחת קולין "אני אפתח" אמרה אליס וצעדה בחשש לכיון הדלת, היא פתחה את הדלת באיטיות ואל מול עינייה נגלה הבן אדם האחרון שהייתה רוצה לראות אותו.. את אותו הארי, היא השפילה את ראשה וסימנה להארי שאימו במטבח משוחחת עם אימה "הארי חומד מה אתה עושה פה?" שאל אן את הארי בחביבות, הארי לא שם לב אלייה, הארי שם לב שעינייה של אליס אדומות ונפוחות, הארי הבחין בצלקות שברגלייה וביידיה של אליס, הארי התחרט על מעשיו באותם רגעים..אליס התיישבה על הספה וצפתה בתוכניות האהובות עלייה "הארי למה שלא תצטרף לאליס?" שאלה אימה של אליס כי לא ידעה מה מתחולל בגופה של אליס כרגע.. "אוקיי" הארי אמר בקרירות והתקדם לעבר הסלון והבחין אליס שמצחקקת אל מול הטלוויזיה, הארי התחיל להבין כמה אליס באמת יפה.. ולא רק מבחוץ.."היי" הארי קרא לעברה של אליס, אליס הבחינה בהארי וסיננה אותו "שלא תעז לדבר איתי בכלל" אליס אמר להארי בקרירות והלב שלה כאב..הוא פגע בה.. "אני מצטער,על הכול אליס, אני מתחנן, תסלחי לי, אני לא ידעתי שפגעתי בך ככה" הארי אמר והביט בעינייה הנוצצות של אליס "אז עכשיו אתה מעז לפתוח את הפה" אליס מצחקקת מפחד? מבושה? מכעס? אליס לא ידעה למה היא צחקקה "את יכולה לצאת איתי בחוץ?" שאל הארי את אליס, אליס הופתעה.. היא לא ציפתה לכך.. "אוקי.." ענתה לו אליס, אליס לא חייכה אליס ענתה בקרירות והתלוותה אליו החוצה.. אימה של אליס ואימו של הארי לא הבחינו בילדיהם כאשר יצאו החוצה "אז מה רצית?" שאלה אליס בקרירות וחדרה עמוק ללב של הארי רק שהיא לא ידעה זאת.. הארי רכן לעברה של אליס ואליס נרתעה, כאשר הארי התקרב אלייה יותר היא התקרב אליו, הארי אחז במותנייה של אליס ונשק לפיה.. הנשיקה הראשונה של אליס, אהבה הראשונה של אליס,הנסיך של אליס…הוא הארי סטיילס..הנסיך שיימלא לה את החסר בלבה, אותו נסיך שייצר את החור בליבה..אותו נסיך שאליס הייתה דלוקה עליו יותר מחמש שנים, וסוף סוף אליס קיבלה את הנסיך שלה..:)


תגובות (6)

ואוו זה מושלם תעשי מזה סיפור

01/07/2013 20:18

תקשיבי יש לך כתיבה מאוד יפה אהבתי מאוד
ובאמת אני חושבת כמו עדן תעשי מזה סיפור זה יהיה מאוד יפה
אהבתי מאוד תמשיכי ככה
אוהבת שרית
ובוקר מקסים ^^

01/07/2013 23:03

וואי הכתיבה ממש יפה, מאוד אהבתי ומסכימה פה עם הבנות, תעשי מזה סיפור זה יכול לצאת אדיר ממש!

02/07/2013 02:53

וואו זה מהמם! תעשי על זה סיפור! אוהבת ❤

02/07/2013 04:33

תודה, אבל אני לא חושבת שאני ייעשה מזה סיפור.. אולי אני אתחיל סיפור אחר, נראה בהמשך :)

02/07/2013 07:17

אעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאע זה מושלםםםם

02/07/2013 09:58
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך