IMlove1D
והוו , סוף סוף! חחחחח
יש פה מישהי מכיתה ט'?

הסיכוי היה 0.000001 – סיפור על וואן די – הקדמה

IMlove1D 26/01/2013 758 צפיות 12 תגובות
והוו , סוף סוף! חחחחח
יש פה מישהי מכיתה ט'?

השעה היא ארבע בבוקר, אני לא מבינה למה אני ערה, בעצם אני כן מבינה, מרוב התרגשות לא הצלחתי להירדם ויש לי הרגשה שאני עומדת להיות מאוד עייפה בבית הספר. הדבר היחיד שבאמת אני רוצה הוא לשים את השירים של וואן די בקולי קולות אבל אני יודעת שהדודים שלי ואחי התאום ישנים (באסה). מאז עשר וחצי אני פשוט שוכבת לי במיטה , מנסה לעצום את העיניים וכל שתי שניות פותחת אותן בתקווה שנרדמתי. עוד חמש עשרה שעות אני יראה אותם! שורה ראשונה באמצע, יחד עם החברה שלי ועוד בערך עשרים ושתיים אלף אנשים , שכולם צורחים. למרות שאני חושבת שעדיף , לפחות בשיר הראשון, להיות בשקט, לתת כבוד. והנה בא לי רעיון , איזה מזל שאני מנהלת את הקבוצה הגדולה ושרוב הבנות שם מקשיבות לי ( ^-^).
אני פותחת את המחשב (שלא יהיה רעש שלא יהיה רעש… ואין רעש) . אני ישר נכנסת לפייסבוק, לקבוצה שלי. "היה לי רעיון! כל מי שהולכת להופעה, בשיר הראשון בואו נהיה בשקט וניתן להם כבוד, תגידו לכולם" . אני מעלה את הסטטוס ומקווה שיענו לי, אין לי ציפיות כרגע, בכל זאת ארבע בבוקר. ואז, שנייה לאחר מכן, אני מקבלת תגובה.
"בפעם הבאה שאת כותבת סטטוסים, תעשי את זה בצהריים ולא בארבע בבוקר" . זה דניאל, אחי התאום. הוא עשה לייק לקבוצה כי אני הכרחתי אותו (^-^) , הוא מנסה להיות כמה שפחות פעיל. אני זוכרת שפעם הוא הגיב על תמונה שלי (כי מכירים אותי כבר, יש לי המון חברות דירקשניות רק מהקבוצה הזו) , הוא הגיב, והתחילו להתלהב ולהגיד על בן שמעריץ את וואן די, עד שאמרתי שהוא האח שלי ולמה הוא בקבוצה, למרות שזה היה מאוד משעשע.
"מה אתה עושה ער בארבע בבוקר?" אני כותבת והוא עונה לי : "אני לא מצליח להירדם מרוב שאת זזה" . הבנות בקבוצה מכירות את הריבים שלנו, לא על דברים אישיים, אף פעם לא, אבל הן רואות לפעמים ריבים שלנו על דברים מטופשים, כמו עכשיו. "היית יכול לסגור את הדלת" אני אומרת והוא עונה לי : "היית יכולה לא לזוז" .
"מה שתגיד, אתה ידעת שאני לא אצליח להירדם, היית יכול להכין את עצמך"
"וואו איזה רגשי את , טוב, אני חוזר לישון, אני לא אתפלא אם אני ארדם באמצע הרחוב פתאום, מאשים אותך"
"מואחאחאחאחחאא"
"חה… חה… חה… ביי קופה"
אני משאירה את המחשב פתוח, למקרה שיש עוד מעריצות ערות שנמצאות במחשב. מעניין אם מיה ערה (מיה זה לא מאיה , זה מיה) , היא תשב לידי, ותהיה איתי, ותצרח איתי. ואנחנו נרים את השלט מקורי שלנו, שחשבו עליו הרבה זמן (וכתוב עליו : 1D is our one direction) . אני חוזרת למיטה למרות שאני לא ממש רוצה, עוצמת את העיניים שלי למרות שאני כבר לא אירדם הלילה.


תגובות (12)

תמשיכי :)

26/01/2013 12:08

תמשיכי!!!!!!

26/01/2013 12:21

תמשיכי;)

26/01/2013 12:27

תמשיכי

26/01/2013 12:29

תמשיכי זה מהמם!!!!!!!!!!!!!!

26/01/2013 12:31

כנוש אני בכתה ט ןתמשיכי זה ממש יפה

26/01/2013 13:24

אני מכיתה ט' סיפור מושלם תמשיכי דחוף ואם אפשר להשתתף בסיפור ?
פלייז תוסיפי אותי לסיפור המדהיםםם שלךךך D:
אם כן אז אני רוצה להיות עם : לואי או מי שפנוי
שם: אביה
גיל: כמו כולם
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך , עניים חומות בורקות , חיוך יפה , יש לי חולשה ללקים ועקבים .
אופי : אני יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר מון שנים , יודעת לבשל , יודעת גם לצייר
החברות שלי זה הדבר הכי חשוב לי , אני אובססיבית לגבי ריחות (בשמים , וכאלה)
אני קצת ילדותית ושטותית , אוהבת לבלות ולהנות
מקווה שתוסיפי אותי לסיפור המהמםם שלךך , תמשיכיי דחוףףףף !!

26/01/2013 14:21

תמשיכי

26/01/2013 21:57

אביה אין לי בעיה להוסיף אותך ולעשות משהו עם לואי , אני באמת צריכה דמויות :P חחחחח אבל תכלס , אין בזה רומנטיקה בשיט אז כאילו חחחח :P

27/01/2013 04:47

תמשיכי, אני בט'

27/01/2013 05:11

רק חייבת לומר, זה היה יותר טוב אם זה היה 1D is our only direction
אבל זה כאילו ההורים שלי אי פעם יחשבו על לקנות לי כרטיסים אליהם

28/01/2013 08:11

את יכולה להוסיף אותי לסיפור הזה? אם כן:
שם: אמנדה…
תכונות: אוהבת לרקוד, לבשל, חולשה לשופינג, לקים גינסים+שמלות ומשחקת אותה קשה להשגה… : )
גיל: כמו כולם
בן: הארי : )

זה ממש לא אכפת לי אם כן או לא.. מה שאכפת לי זה ש-
תמשיכי.
מהר.
ו-ע-כ-ש-י-ו-!

28/01/2013 10:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך