המקרה שנכתב ..
אמיתי ..

הצלת חיים.. (1D) פרק 1

25/07/2013 1141 צפיות 8 תגובות
המקרה שנכתב ..
אמיתי ..

"עוד אחת.." מלמלה אבריל בעוד דמעות זולגות על לחייה.
'לעזאזל,' חשבה. 'למה הן עושות את זה לעצמן?'

"כבר זמן לא מובטל שיש מחיצה בין דיירקשניות כאלה לאחרות. נכון, גם אנחנו בטחנו במחשבה שהמריבות המובילות למוות מתרחשות רק בין פאנדומים שונים, כלומר, רק בין סוג מעריצות שונות.
אך בזמן האחרון מוכיחות לנו האלונור שיפרס והלארי שיפרס, שמלחמות מתרחשות גם במשפחות הכי טובות.
מופתעים ? בואו נעשה קצת סדר בראש. מעריצי ומעריצות הלהקה "וואן דיירקשן", הלא הם הדיירקשיונרס, טוענים שישנם רומנים בין חברי הקבוצה, או במקרה שלנו גם בין חבר מהקבוצה לבת זוגתו. למשל, יש את הניאם שיפרס. ניאם : נייל+ליאם. את הזיאם שיפרס, זיאם: זאיין+ליאם.
במקרה הספציפי הזה, מדובר על שתי קבוצות כאלו: האלונור שיפרס, שמאמינים שלואי + אלינור (בת זוגו של לואי ) הם בני אהבה אמיתית, והרומן הנקרא 'לארי', הוא פרי דמיונם של מעריצים שלא מבינים כלום.
ויש הצד השני; הלארי שיפרס. אלה דיירקשיונרס שבטוחים שלואי + הארי ביחד, ואלינור, חברתו של לואי, היא רק סיפור כיסוי כדי ששונאי הלהקה לא יקבלו תירוץ לקרוא לחברי הלהקה 'גייז'.
שתי הקבוצות עומדות על שלהן, כראוי לדיירקשיונרס. הלארי שיפרס, לדוגמא, מעלים תמונות שבהן רואים את לואי מבואס כשהוא יחד עם אלינור, ולעומת זאת תמונה של לואי עם הארי, ושניהם מאושרים עד הגג.
או, מפרסמים סטטוסים שאומרים : 'אלינור מזוייפת, אפילו בדקו את בית הספר שהיא טענה שהיא לומדת בו, וברשימת התלמידים מצאו את אחותה התאומה של אלינור, אז החשש גדול מאוד שאלינור ואחותה התאומה מתחלפות, מה שאומר שאלונור ל א – ק י י ם .'
והאלונור שיפרס משיבים מלחמה, פותחים במתקפת תמונות מאושרות של לואי ואלינור, במתקפת קללות והשפלות של הלארי שיפרס..
לצערנו, הדבר הגיע עד לכדי התאבדות.
לדוגמא, הנה מקרה קלאסי של נערה שנהגה לכתוב בבלוג שלה על לארי.. היו לה המון קוראים.
יום אחד, שמו לב הקוראים כי הנערה לא מעדכנת כבר יום שלם, מה שלא אופייני לה.
ואז עלה פרסום. "תורידו אותה מרשימת המעקב שלכם. היא לא תעדכן יותר. – אליסון אחותה"
הקוראים לתומם חשבו שהיא נענשה, אסור לה להיות במחשב…
אבל אז העלתה אחותה תמונה של אותה הנערה שוכבת בבית החולים, ללא דופק. אחותה כתבה שהם ראו אותה שוכבת על הרצפה ולידה אקדח ומלא דם. למזלה היא לא מתה, אבל לקחו אותה לבית החולים וקבעו את מותה לאחר 5 דקות.
במכתב ההתאבדות שלה נכתב:
'כל מה שעשיתי זה לצפות הבחור ובחור ששמחים ביחד, אבל כנראה שאחרים שראו בחור ובחורה שמחים ביחד, רצו רק להראות לי כמה אני טועה."
היא הרגה את עצמה בגלל אלונור שיפרס. ומרלין, אותה הנערה שכבר לא תעדכן את הבלוג וכבר לא תראה עוד אור יום, היא רק עוד… איך אומרים ? one in a milion. "
אבריל ניתקה את עיניה ממסך המחשב.
היא כבר לא ידעה אם היא דומעת בגלל הקרינה החזקה של המחשב, או בגלל מה שהיא קראה עכשיו..
למה ?
למה להן לעשות את זה ?


תגובות (8)

נכון :((
אלה הרגעים שאני כלכך שונאת את הפאנדום הזה . אני יודעת כמה כואב לבנים עכשיו . אני לא מסוגלת לחשוב על זה יותר :((

25/07/2013 02:19

איזה עצוב אמל'ה :'(

25/07/2013 02:24

אני מבינה את אבריל.. פשוט הזוי לראות לאן מעריצים מידרדרים, ועוד בגלל שטויות..

25/07/2013 02:25

אבל סורי אם פגעתי במישהו ..

25/07/2013 02:28

וואו זה עצוב :(

25/07/2013 02:34

ממש מרגש!
מקווה שתתחילי את הפרק הריאשון

25/07/2013 02:34

תודה :)

25/07/2013 02:46

אני יודעת שמעתי על המקרה הזה…
מתי ששמעתי הייתי בשוק!
זה פשוט עצוב לדעת שלבנים כואב בגלל זה! :(

03/10/2013 07:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך