זה לא כמו הפורמט של התוכנית המקורית בערוץ 10 אבל זה בערך על אותו עיקרון ...
מקווה שאהבתם והבנות שנירשמו ולא כתבתי אותם אין לכם מה לדאוג בהמשך אני ייצרף אותכם! אוהבת מלא ומקווה שתגיבו 3>
אה וסורי שזה כמו מסטיק ובכל פרק מציגים כמה בנות אבל זה קשה כי אני צריכה לתאר יופי ולכתוב עוד כמה דברים אבל מבטיחה מהפרקים הבאים הכל הולך להתחמםםםם3>

'הרווק'- הארי סטיילס פרק 3…❤

23/06/2013 1592 צפיות 12 תגובות
זה לא כמו הפורמט של התוכנית המקורית בערוץ 10 אבל זה בערך על אותו עיקרון ...
מקווה שאהבתם והבנות שנירשמו ולא כתבתי אותם אין לכם מה לדאוג בהמשך אני ייצרף אותכם! אוהבת מלא ומקווה שתגיבו 3>
אה וסורי שזה כמו מסטיק ובכל פרק מציגים כמה בנות אבל זה קשה כי אני צריכה לתאר יופי ולכתוב עוד כמה דברים אבל מבטיחה מהפרקים הבאים הכל הולך להתחמםםםם3>

קודם כל מה זה התאכזבתי שהיו רק 5 תגובות ב'הבת דודה של הארי סטיילס' … :(
אז אני ממשיכה את הרווק ואני מצפה לתגובות (לא להרבה מאוד אבל לפחות 7-8 .. )
לא אחפור יותר מידי, תהנו , (:

על מולי עיניי חלף טרקטורון במהירות שיא! "טרקטורון?" שאלתי את עצמי מקווה לא לעשות פדיחות מול המצלמה.. על הטרקטורון הופיעה דמות עם שמלה סטרפלס צמודה אדומה ועל ראשה הייתה סדה שחורה ומתוך הקסדה שיער חום גולש , בין רגע היא ירדה מהטרקטורון והורידה את הקסדה וניערה את ראשה מה שגרם לי לסערה בבטן, איך אני אוהב שבנות מנערות את ראשם והשיער שלהם עף באוויר.. זה מטריף! היא הסתובבה לכיווני וחייכה חיוך מכוון לרצפה ציחקקתי עד שהיא הגיעה אליי "היי.." היא אמרה בגיחוכים "היי, הארי" אמרתי ונשקתי לידה "שרלוט" חייכה לרצפה שוב "רק שתדע שזה לא הקטע שלי שמלות ועקבים והכל!" אמרה וצחקקה "באמת? זה לא נראה ככה.." אמרתי מתלהב מהעניין שהיא לא עוד אחת מהבנות עם העקבים איפור וכל הענייני בנות "רושם ראשוני אתה יודע.." צחקקה ואני אחריה "מעניין.." אמרתי מושך את המילה "נתראה בהמשך" צחקקה וחיבקה אותי קלות "נתראה בייב" אמרתי בפלרטטנות והיא עלתה בהמשך המדרגות.. אפשר לומר שנדלקתי עלייה… בלי ששמתי לב חייכתי חיוך מטופש ומיהרתי למחוק אותו בלי שאף אחד ירגיש.. בכל זאת צלמים..טלוויזיה.. לימוזינה לבנה הגיעה וחשבתי לעצמי 'איזה עוד בחורה יכולה לבוא שהיא שונה מאחרות?' עד שראיתי אותה עם שמלה סגולה שרודפת אחרי כל צעד שלה ושיערה הקצר אשר היו בקצוותיו סגול והפוני שלה כיסה חצי מפנייה היפות עורה הבהיר נגלה על עיניי, היא הייתה שונה כולם היו שזופות עד מאוד והיא בהירה, היא נראתה מאוד עדינה כאשר צעדה במדרגות בהיסוס ככל שהיא התקרבה היה אפשר לראות את הנמשים שעל פנייה, כמה שזה חמוד נמשים! עגיל הקטן שבצד אפה לא יכל שלא לבלוט ותפס את מבטי ועינייה התכולות ירוקות שהזכירו את עיניו של לואי קלטו את מבטי, מה שהצלחתי להוציא מפי ברגע שהיא נעמדה מולי היה "וואו!" היא ציחקקה, לא בביישנות אלא בביטחון, לא יכול להגיד שלא אהבתי את זה.. "תודה!" היא קראה עם ביטחון "אני אבריל" אמרה והניחה את ידה על החזה "הארי" אמרתי ומשכתי את יידה לנשיקה קלה ורטובה "ניפגש בקרוב!" אמרתי וחיבקתי אותה חיבוק נועז, לא ציפיתי מעצמי שזה מה שייקרה אבל זה פשוט יצא, היא הוציאה את זה ממני.. מיד אחרייה נעצרה עוד לימוזינה ומתוכה ייצאה בחורה עם שיער שחור וחלק, לא כל כך אוהב את זה אבל אני לא יכול לשפוט על המראה החיצוני… היא לבשה שמלה כחולה שהחמיאה למראה הגוף הזעיר שלה ונעלי עקב שחורות, היא נעמדה ליד דלת הלימוזינה וחיכתה .. מתוך הלימוזינה ייצאה עוד בחורה שהייתה שונה ממנה מאוד! עם שיער חום נוטה לבלונד וצבע גופה היה שחום היא לבשה שמלה אדומה רחבה, מה שהחמיא לגופה הנמוך.. הם חייכו אחת לשנייה והחזיקו ידיים כאשר צעדו במדרגות 'מה הולך פה?!' שאלתי את עצמי, הם נעמדו מולי ויכולתי לראות את מה שייחד אותם, העיניים הירוקות כדשא וצורת האף הסולד.. "היי" אמרתי ונישקתי כל אחת בלחי "היי" הם אמרו ביחד והחזירו לי כל אחת נשיקה קולנית על הלחי.. "אז מה הולך פה?" אמרתי עם חיוך "אני גרייס" אמרה זאת עם השיער נוטה לבלונד- גרייס "ואני מייגן" אמרה זאת עם השיער השחור- מייגן "אנחנו תאומות לא זהות" חייכה גרייס "באמת?!" שאלתי מופתע למרות שידעתי שיש משהו בינהם "כן" ציחקקה מייגן "ושתי תאומות באו להילחם על רווק אחד? זאת אומרת עליי?" אמרתי בפלרטטניות "ובכן כן" אמרה גרייס, אני חייב לומר שגרייס יותר יפה ממייגן, למרות שאני לא יודע את האופי של כל אחת מהם אבל אני לא ידחיק את מה שאני מרגיש… "נתראה בהמשך" קראתי ושתיהם חיבקו אותי והתקדמו במדרגות.. ציפיתי לעוד כמה בנות שיגיעו אבל לא.. לפתע מנחת התוכנית- ג'ניפר שמה, התקרבה אליי והניחה יד על כתפי "אז הארי, נכון שציפית ל15 בנות, אבל היום לא יגיעו 15 בנות רק 11 בנות, אני בטוחה שהתרשמת מכל אחת ואחת מהם כמו שהם התרשמו ביחד, שאר הבנות ייצטרפו בהמשך התוכנית בהפתעה" היא אמרה והרגשתי שסוף סוף אפשר להתחיל לשחק את המשחק!


תגובות (12)

מושלם ואל תישכחי אותי :)

23/06/2013 11:58

יאייייי סוף סוך המשכת!! נשבעת שזה אחד הרעיונות… חחח הארי סטיילס ברווק..! חחחחחחח נסיך שכזה!!!
תמשייייכיייייי :))))

23/06/2013 12:00

תמשיכיייייייי<3
סיפור מושלם

23/06/2013 12:05

מושלמייייי תמשיכיייי בבקשההההה(:

23/06/2013 12:46

חחח תמשיכי

23/06/2013 13:09

זה בכלל לא כמו מסטייק , זה סיפור מושלםםםםםםם!!!!
התאהבתי בסייפור הזה סוווופית !!!!
תמשיכייי במהירות את השלמות הזאת ואת הסיפור של הבת דודה של הארי כי הוא מושלם בעצמו ;)
תמשיכייייי , אוהבבבבת !!☺❤❤❤❤❤❤

23/06/2013 15:12

אהבתי תמשיכי

23/06/2013 23:44

תמשיכייייי

24/06/2013 08:22

תמשיכיייייייייי!!!!!!!!!!!!1

28/06/2013 12:52

ממש אהבתי את הרעיון!!!
פליז תוסיפי אותי גם! אני מקווה שזה לא מאוחר מידי❤
שם: עופרי
גיל: מה שמתאים
מראה: 1.70 רזה , שיער מיוחד: תמיד נראה כאילו אני עם פן מדורג עד אמצע הגב עם פוני לצד, עינים חומות
צבע : סגול
אופי: אוהבת לצחוק , שמחה , מתחברת מהר לאנשים , מצחיקה , אחת שכייף להיות איתה, עוזרת לכולם, אוהבת להקשיב לבעיות של אחרים ולעזור להם! (בעיקר מישו שרוצה להשיג מישי וכאלה…) , אוהבת להיות עם חברים, חולה על שופינגגג!!, מסתדרת עם כוווולם, חולה על שחייה (ים ,ברכה..)
תחביבים: לשייייר!!
מוזיקה: פופ (וואן דיירקשן גם קצת גסטין ביבר אוסטין מאהון דמי לובאטו..

אני ממש מקווה שתוסיפי אותי!
אוהבת עופרי❤❤❤

29/06/2013 19:15

אמאלה מושלםםםם♥
ואם תוכלי לצרף אותי בבקשה :)
שם:אמה [לא שם אמיתי חחח לא מגלה שם אמיתי]
גיל: מה שצריך אבל לא יותר מדי זקנה חחח
שיער: שחור[באמת] עם פוני.
צבע עיניים: כחול[באמת]
יש לי נמשים על האף והלחיים:)
אופי: אני ממש חברותית אני אוהבת לצחוק מכורה לגאלקסי וחייבת להכניס משהו מלוכלך בכל משפט.ואני די ביישנית:>
תחביבים: לשיר לרקוד ולצייר [אני מוזרה?]
מוזיקה: וואן דיירקשן, טיילור[שונאת אותה מתה על השירים שלה] אד שירן לובאטו ומיילי:]

12/07/2013 06:35

תמשיכי זה פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

06/10/2013 06:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך