אני ממש ממש ממש מצטערת שככה אני מתעקבת!!!
הלימודים ממש מקשים עליי וגם לא תמיד יש לי את הרצון להמשיך לכתוב כי אין לי רעיונות.
ממש ממש סליחה.

התכתבות עם מפורסם פרק 10

21/02/2014 972 צפיות 6 תגובות
אני ממש ממש ממש מצטערת שככה אני מתעקבת!!!
הלימודים ממש מקשים עליי וגם לא תמיד יש לי את הרצון להמשיך לכתוב כי אין לי רעיונות.
ממש ממש סליחה.

הרופא יצא לאחר כמה דקות מחדרו של לואי ואמר שרק האמא יכולה לראותו.
ג'והנה נכנסה לחדר והייתה בשוק למראה החתכים שעל ידיו. היא ידעה שלואי אף פעם לא יכאיב לעצמו. היא ידעה שזה לא הגיוני.
לואי שכב עם עיניים פתןחות וחיוך חלש על פניו.
"אמא, אני אוהב אותך, את האישה הכי יקרה שיש, אני רוצה שתישארי פה לידי" אמר לואי בקול חלש.
"אני פה. אני לא הולכת לשום מקום" ענתה ודמעה זלגה על לחיה.
"אמא אל תבכי, הכל יהיה בסדר" אמר לואי וגם לו זלגה דמעה.
הבנים נכנסו זה אחר זה לחדר וחיוך גדול עלה על פניו של לואי.
"חברה, אני ממש שמח שאתם פה. אתם יודעים שהתעלפתי לפני כמה זמן. אבל זה היה כמו חלום, הגעתי למקום שהיה נראה לי מושלם, אני לא יכול להסביר לכם אפילו איך זה היה. רציתי להשאר שם אבל בא אליי מישהו בחלוק לבן ואמר לי שאני צריך לחזור למקום שממנו באתי כדי לספר לאחרים ממה החתכים ולהסביר לכל המעריצות שלנו שלחתוך מוביל למקום לא טוב ושעדיף את הכאב להוציא לא דרך חתכים אלא לספר למישהו מה עובר עליו, אז החלטתי לפתוח אתר שאני אנהל אותו ואני לא אספר שאני המנהל ואז ביום אחד אני אעשה פגישה של כולם והם יגלו את זה" אמר לואי.
"לואי, אני חושבת שזה רעיון מצויין. אבל אולי עדיף קודם שתחלים כי החלום שלך קצת מפחיד אותי" אמרה אימו.
"אני רוצה לעשות את זה כי אני בטוח שזה יעשה להם טוב. אני בטוח שאני אוכל לתרום אז למה שאני לא אעשה את זה?" אמר לואי בנחישות.
"אני מוכן לעזור" אמר ליאם.
"גם אני" הצטרפו שלושת הבנים.
אמילי נכנסה לחדר והתקרבה אל ליאם.
"לואי תכיר זאת אחותי" אמר ליאם.
"נעים מאוד אבל איך היא אחותך?" שאל לואי.
"סיפור ארוך אני אספר לך כבר בבית" אמר ליאם.
"אני אספר לכם את סיפור החתכים בבית. אני מבין שאתם סקרנים ומפחדים לשאול" אמר לואי.
"כן, יש לך הרבה מה לספר" אמר הארי.
"מה התקשורת אומרת על האחות החדשה?" שאל לואי.
"הם עדין לא יודעים שהיא אחותי" אמר ליאם.
"ומתי תספרו?" שאל לואי.
"מחר בבוקר" אמר הארי.
השיחה נמשכה עוד כמה דקות עד שנכנס הרופא לחדר ואמר שהגיע הזמן ללכת לבית לנוח.
הבנים נפרדו יפה מלואי ואימו וליאם לקח את אמילי לבית.
ביום למחורת אמילי לא הלכה לבית הספר אלא להתראיין בתוכנית הבוקר שהשאלה הראשונה שעלה שם הייתה עליה.
אמילי לא ידעה שהסיפור לא יהיה כל כך קל ושהיא תצטרך לסבול מעט עד שכולם יהיו בטוחים שהם אחים.
בבית הספר הכירו יותר את אמילי ועכשיו כולם פתאום ניהיו החברים הכי טובים שלה. חוץ מלירון שהחליטה שעדיף לה להתרחק.
אמילי מיד שמה לזה לב והחליטה לדבר איתה.
"לירוני, רציתי לשאול אותך מה קרה, למה את המעריצה של וואן דיירקשן כשגילית שאני אחותו מתרחקת ממני" שאלתי והתפלאתי לשמוע את תשובתה.


תגובות (6)

אני לגמרי מבינה אותך! הלימודים מקשים גם עליי (ואני רק בכיתה ו') וגם אני בקושי ממשיכה את הסיפורים שלי.

21/02/2014 09:57

אני לגמרי מבינה אותך יש לי עוד מעט מיצב בעברית, במדעים,במתמטיקה ובאנגלית- לא כיף! ואני רק בכיתה ח' אני לא רוצה לדעת מה יהיה בתיכון חחחחח
אבל כל עוד את ממשיכה את עושה אותי למאושרת :)

21/02/2014 10:22

תמשיכי!,סיפור מקסים,וזה בסדר גם אני מתקשה בלימודים ואני רק בכיתה ה'(וכן,אני כבר מדמיינת את הסיוט של החטיבה…)

21/02/2014 11:04

ממש יפה וגם לי יש עומס ואני בכיתה ו', :)
תמשיכי!

21/02/2014 12:17

אני בכיתה ט' בגלל זה העומס עלינו עוד יותר גדול בגלל ששנה הבאה זה כבר תיכון וכבר בגרויות.
אפילו לבלות אין לי זמן):

21/02/2014 12:45

תמשיכייייי חח וגם אני בכיתה ט' אני מבינה את העומס שלך:)
אבל תפני זמן לקוראות שלך ותמשיכי מהררר

22/02/2014 10:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך