מקווה שיצא נורמלי כי אני כרגע במחסום כתיבה ועוד הריבים עם המשפחה הורסים הכל...
מחר לזאיינוש יש מומלדת ואוווו!!

התכתבות עם מפורסם פרק 2(;

11/01/2014 1017 צפיות 9 תגובות
מקווה שיצא נורמלי כי אני כרגע במחסום כתיבה ועוד הריבים עם המשפחה הורסים הכל...
מחר לזאיינוש יש מומלדת ואוווו!!

בשיעור חקלאות לא הקשיבה אמילי לשיעור כלל ורק ישבה וכתבה את מכתבה הראשון לילד המסתורי:
"שלום ילד!
אני אמילי אני בת 17 לומדת בכיתה האחרונה השנה. אני אספר קצת על עצמי שיהיה לך קצת מובן מי המוזרה שכותבת לך.
אז ככה אני מאוד אוהבת לצייר ולכתוב ביומן שלי. אני כותבת בדרך כלל על האהבה שלי לילד אחד (אני לא יודעת בכלל למה אני משתפת אותך בזה). אני כותבת הרבה מאוד שירים, רובם על האכזבות שלי. אתה יודע גיל ההתבגרות בטוח עברת את זה.
אני שומעת הרבה שירי היפ הופ ואני גם לפעמים שומעת שירים דיכאוניים אבל זה רק במצבים ממש קשים שלי.
אני לא מתחברת לשירי רוק או כל דבר שזה לא היפ הופ.
אני לא יודעת אם אוכל לסמוך עליך ובגלל זה אני מפחדת קצת לספר לך על עצמי אבל בכל זאת יש משהו ששמור אצלי בלב וקשה לי לשמור, אני חייבת לפרוק אם אפשר תענה לי בבקשה.
אשמח אם תספר צת על עצמך, במה עוסק ואיך אתה חי. אם לא קשה לך להגיד כמובן.
אם יהיה לך משהו לפרוק אל תפחד אני צמיד יקרא את מה שיהיה לך ואעזור אם אוכל.
מחכה לתשובה: אמילי".
אמילי סיימה את המכתב ושאלה רשות לצאת לחפש את המורה טינה.
אחרי שהביא למורה את המכתב יצאה לחצר והתיישבה על הדשא מאחורי אבן גדולה.
"היי, אני יכול לשבת לידך המורות נועלות מהיום את הכיתות ואני לא יכול לקרוא את הספר בכיתה" פנה פתאום אל אמילי מאיר.
"ברור, אני לא תופסת הרבה מקום. או שאתה רוצה שאני אלך?" שאלה.
"זה בסדר, אני חושב שאת לא תפריעי לי" ענה והתיישב.
"אמילי, רציתי לשאול אותך משהו" אמר פתאום.
"מה?".
"בת דודה שלי עוד מעט עוברת לגור פה גם והיא תיהיה בכיתה שלנו הבעיה שאין לה פה חברות והיא נורא מפחדת מזה ואני רואה שאת לבד אז אוליי תוכלי רק בהתחלה להיות איתה?" שאל מהסס.
"ברור, בשמחה בדיוק רציתי משעמום להתחיל לחפש לי חברים נמלים" התבדחה.
"אוקיי, אז תוכלי לבוא מחר בעשרה לתשע לפארק ואנחנו נחכה לך שם שתיכנסו ביחד לכיתה?" שאל.
"ברור, אפילו ברבע לתשע אהיה במקום" ענתה.
"אוקיי, תודה לך ואני רוצה גם להזהיר אותך היא דיירקשנית" הוסיף.
"אני לא יודעת מה זה אומר אבל אני מבינה שזה משהו קצת מוזר. נכיר כבר מחר" ענתה וקמה ממקומה כי נשמע צילצול להכנס לשיעור האחרון.
כל השיעור הייתה שקועה בהסברי המורה ורק כשהלכה לכיוון הבית היא נזכרה שרצתה לדבר עם מאיר על בת דודתו.
"אני אדבר איתו כבר מחר" חשבה לעצמה והמשיכה בדרכה.
יומיים עברו מאז שלחה אמילי את המכתב לליאם והיום הביאה טינה את המכתב תשובה:
"היי אמילי, אני אשמח להתחיל לדבר איתך וכל מה שיש לך לספר או להגיד אני מוכן להקשיב ולקרוא אל תסתירי דבר שיוכל להציק לך אחר כך.
אז ככה אני ליאם, עוסק במוזיקה בעיקר היפ הופ כמו שאת אוהבת. אני חי עם עוד חמישה חברים בבית יחסית גדול.
אני ה"אחראי" על כולם למרות שאני לא הכי גדול.
יש לי בת זוג אבל בתקופה האחרונה אנחנו מתרחקים וקשה לי עם זה.
ועוד משהו לסיום אני מאוד אשמח אם תשתפי אותי בהכל! איך עבר עליך היום או מה היה בבית הספר, אני רוצה להיות כמו אח שלך……. מחכה לתשובה ~ליאם~."
אמילי קיפלה את המכתב והכניסה אותו לתיק היא החליטה לכתוב את התשובה איך שתגיעה לבית אבל אז נזכרה שהטיסה של בת דודתו של מאיר נדחתה להיום בערב והיא קבעה עם מאיר לפגוש אותה בשדה התעופה.


תגובות (9)

כןןןןן מחר לזאין יש יום הולדת עאעאעהעאעה……..
אני מקווה שהמצב בבית שלך ירגע ושהכול יעבור וגם שהמחסום כתיבה יעלם כאילו לא היה,הפרק ממש יפה הסיפור הזה מושלם כמו האחרים שלך….מחכה להמשךך.
♥♥♥לין

11/01/2014 12:30

סיפור ממש יפה! תמשיכי!!
ומזל טוב חזאי זאי הנסיכי שחוגג מחר יומולדת

11/01/2014 12:45

זאין הוא בעלייייי וכפרה עליו ומזל טובב !♥♥♥•
ממולדת שמח זיאנה ☻
תמשיכי
חחח חפרתי על זאין ☺

11/01/2014 12:49

תמשיכי וזאי זאי אהובי כפרוני עליו חיים זאינה תמשיכי לגדול ולהיות חמוד וחתיך ומושלם אוהבת אני
נ.ב :תמשיכי אמרתי כבר?

נ.ב :אמרתי כבר שזאין מושלם?

11/01/2014 13:24

תמשיכי זה פשוט מושלם!!!!
היום יום הולדת
היום יום הולדת
היום יום הולדת
ל… זאיינוש!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכי!!!!

12/01/2014 03:56

תמשיכייייייייייייייייייי

12/01/2014 06:03

תמשיכייי מושלמיייי

12/01/2014 07:56

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

12/01/2014 08:03

יש לי תחושה שהבת דודה שלו קשורה לבנים חוץ מזה שהיא דיירקשנית או שיקרה איתה משהו בהמשך

14/03/2017 06:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך