אני מצטערת שאני מעלה אחרי כל כך הרבה זמן(;

התכתבות עם מפורסם פרק 3

15/01/2014 924 צפיות 6 תגובות
אני מצטערת שאני מעלה אחרי כל כך הרבה זמן(;

בשעה שש בערב התארגנה אמילי ויצאה לכיוון ביתו של מאיר. היא התרגשה ללכת לשם הרי מאיר הוא הילד שכה מחבבת.
"היי אמילי, תודה לך שהסכמת לבוא איתנו אני באמת מודה לך" אמר מאיר לאמילי כשהיו כבר קרובים אל שדה התעופה לאחר שכל הנסיעה הייתה שתיקה מביכה באוטו.
"באמת שזה כלום בשבילי" היא ענתה והביטה מהחלון.
מספר דקות חיכו לבואה של לירון, הטיסה התעכבה מעט.
ילדה בלונדינית עם מזוודה ורודה יצאה אל משפחתו של מאיר ואל אמילי. היא עזבה את המזוודה ורצה לזרועותיו של מאיר.
מאיר חיבק את לירון והציגה בפני אמילי: זאת לירון היא באה מישראל, כמוני והיא תלמד פה את השפה האנגלית בנתיים היא מבינה אבל לא כל כך טוב, אני מקווה שתתחברו" אמר.
"רגע, אתה מישראל?" שאלה.
"כן, אני לא רציתי לספר כי הישראלים בארצות אחרות לא כל כך מתקבלים בצורה נורמלית" ענה.
"טוב, לירוני אני מקווה שיהיה לנו נושא שיחה משותף ובנתיים בדרך תספרי לי קצת על עצמך" אמרה אמילי והם התקדמו לכיוון המכונית שחנתה בחנייה של שדה התעופה ומאיר הכניס את המזוודה שסחב ללירון.
"אז לירון, הצבע שיער שלך אמיתי?" שאלה אמילי.
"לא אני צבעתי אותו לחום בגלל שאני לא אהבתי את השחור שלי. אבל העיניים הכחולות כן שלי" אמרה וציחקקה.
"אז תספרי לי קצת על עצמך?!"
"אני נולדתי בלונדון ואז בגיל חמש עברתי לגור עם המשפחה בישראל, אני דיירקשנית" התחילה לומר ואז קטעה אותהה אמילי:
"מה זאת אומרת דיירקשנית?".
"זאת מישהי שמעריצה את הלהקה וואן דיירקשן, אולי שמעת בכל זאת את גרה בעיר שהם גרים" ענתה.
"לא שמעתי, הם ממש מפורסמים?" שאלה.
"כן, הם הלהקה הכי מפורסמת. אני אשמיע לך שירים שלהם ואראה לך כמה קליפים" אמרה ורצתה להוציא את הפלאפון שלה אך נזכרה שהוא במזוודה כי במלא בטיסה לא יכלה להשתמש איתו.
"אז נקבע יום, ניפגש ואני אשמיעה לך" אמרה וחייכה.
"ואם אני לא אתחבר לשירה שלהם?" שאלה אמילי.
"זאת כבר בעיה שלך. לא נראה לי שלא תתחברי" היא ענתה.
הם הגיעו לביתו של מאיר ובגלל שהיה ממש מאוחר הם נפרדו ואמילי הלכה לביתה.
אמילי חשבה הרבה על המכתבים והחליטה שדווקא לליאם היא יכולה לספר הכל והוא יקשיב לה. למרות שהיא נורא רצתה לראות איך הוא נראה היא החליטה לא לבקש ממנו את התמונה שלו כי פחדה שזה יפגע ביחסים שלהם משום מה.
בבוקר התארגנה אמילי במהירות כי התעוררה מאוחר יותר מהרגיל. היא לקחה את המפתח, נעלה את הבית ורצה לכיוון הפארק שבו קבעו להפגש עם לירון ומאיר.
"בוקר טו" אמרו בקול אחת.
כשנכנסו לבית ספר כולם הסתכלו על לירון ותהו למה באמצע השנה מגיעה ילדה חדשה לבית הספר.
"בוקר טוב תלמידים! היום הגיעה אלינו ילדה חדשה אל בית הספר, בת דודתו של מאיר, אני מקווה שתקבלו אותה יפה" אמרה המורה קלואי לאנגלית.
במהלך השיעור החליטה אמילי לכתוב מכתב תשובה לליאם. היא רק התחילה לכתוב את ההתחלה: "היי ליאם" ולירון ראתה את השם שלו והתחילה לקפוץ בכיסא ולצעוק: "יש מישהו בוואן דיירקשן שקוראים לו ליאם".
"לירון אני מבינה שאת חדשה ושאת עדין לא יודעת את הכללים לכן אני אוותר לך הפעם ולא אשלך אותך למנהל אבל תזהרי, זאת פעם ראשונה ואחרונה שלך" אמרה קלואי המורה בכעס.
בסדר המורה" ענתה לירון והתיישבה במקומה בשקט.


תגובות (6)

תמשיכי

15/01/2014 07:23

מושלם תמשיכייי

15/01/2014 08:20

תמשיכי!!!!!

15/01/2014 09:57

זה בסדר, כי זה מושלם, אבל רות תמשיכייייייייייייי!

15/01/2014 12:28

תמשיכי מהרררררררר

15/01/2014 12:34

אני מצטערת שאני מגיבה רק עכשיו,הפרק מושלם תמשיכייי מהר פליזושש!
♥♥♥לין

17/01/2014 04:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך