~המשך יבוא~
לילדה שביקשה שהסיפור יהיה מנקודות מבט אחרות:
הסיפור הוא כאילו מנקודה נטרלית בגלל זה הסיפור הוא מנקודת מבט אחת אבל נקודת מבט "אווירית". זאת אומרת שאפשר להוסיף הרבה יותר פריטים שמסביב ושזה יקדם איכשהו את הסיפור. אני מצטערת אם קשה לך לקרוא פשוט ככה בחרתי לכתוב את הסיפור ואני כרגע לא רוצה לשנות כלום כי הוא זורם לי טוב(;
שבת שלום לכולם ולראות מהר את הקליפ החדש(;

התכתבות עם מפורסם פרק 6

31/01/2014 1021 צפיות 6 תגובות
~המשך יבוא~
לילדה שביקשה שהסיפור יהיה מנקודות מבט אחרות:
הסיפור הוא כאילו מנקודה נטרלית בגלל זה הסיפור הוא מנקודת מבט אחת אבל נקודת מבט "אווירית". זאת אומרת שאפשר להוסיף הרבה יותר פריטים שמסביב ושזה יקדם איכשהו את הסיפור. אני מצטערת אם קשה לך לקרוא פשוט ככה בחרתי לכתוב את הסיפור ואני כרגע לא רוצה לשנות כלום כי הוא זורם לי טוב(;
שבת שלום לכולם ולראות מהר את הקליפ החדש(;

בפרק הקודם:
דפיקה נשמעה בדלת ואל הבית נכנסה ג'ב טינה.
"שלום ליאם ואמילי, אני מבינה שכבר הכרתם" אמרה בעודה מסתכלת על ליאם ואמילי שישבו ביחד על הספה מחובקים.
"כן, הכרנו קצת ועכשיו אנחנו רוצים לדעת מה את הסתרת מאיתנו" אמר ליאם.
"זה לא נושא פשוט, זה קצת מסובך ואני לא רוצה שתכעסו על אף אחד, אני רוצה שתבינו שלמקרה הזה לא הייתה שום כוונה לפגוע בכם ואתם לא צריכים לקחת את זה אישית" התחילה ג'ב טינה.
"בסדר, אנחנו מחכים כבר לשמוע מה כל כך מסובך" אמרה אמילי.

פרק 6:
"אז ככה, אמילי, את מאומצת" התחילה ג'ב טינה לומר אך אמילי קפצה ממקומה ובצעקה שאלה:
"אני מה? למה רק עכשיו אתם מספרים לי? איפה האמא האמיתית שלי? אני רוצה לדעת הכל!".
"אמילי, יקירתי תרגעי, אני אסביר לך הכל" אמרה ג'ב טינה אך אמילי הייתה נסערת ולא רצתה לשבת במקומה ולהקשיב לדבריה.
"אמילי, בבקשה בשבילי תרגעי ושבי. גם אני מתעניין מה קרה שם" אמר ליאם והושיב על ידו את אמילי הנסערת.
"אמא שלך נפגע בתאונת דרכים כאשר נסעה לבקר את אביך בכלא כשההית רק בת שנתיים". התחילה את הסיפור ג'ב טינה.
"למה אבא שלי היה בכלא?" התפלאה אמילי.
"אבא שלך נתן שוחד לשחקן כדורגל ועל כך הוא נכנס לכלא לשלוש שנים" הסבירה.
"אוקיי, וכמה זמן הוא היה בכלא כשנולדתי?" שאלה מתעניינת.
"חודש לפני שנכנס לכלא את נולדת ואחרי חודשיים אמא נפטרה ואת הגעת לבית היתומים". אמרה.
"אז מי אבא שלי" שאלה אמילי.
"אבא שלך התחתן שוב ונולדו לו שתי בנות אבל אישתו לא רצתה ליצור קשר איתך ועם ליאם לכן גם אביך אף פעם לא חיפש אותך, רק יישר אחרי שיצא מהכלא ולפני שהתחתן" הסבירה.
"רגע, מה הקשר ליאם?" שאלה.
"אני אסביר הכל רק תני לי זמן" ביקשה דודה טינה והמשיכה:
"ליאם הוא אחיך הגדול לכן רציתי שתיצרו קשר עוד לפני שגילתם שאתם אחים. מיד אחרי מות אימך אני לקחתי את ליאם אליי וטיפלתי בו עד הגיל שהוא התחיל להבין מה קורה מסביבו ואז מסרתי גם אותו לאימוץ אבל אני תמיד שמרתי איתו על קשר כדי שיום אחד כשאני אמצא אותך אני אוכל שוב לחבר ביניכם. ליאם יותר גדול ממך בשלוש שנים והוא גם הילד הבכור במשפחה שלכם. נראה לי שזהו" אמרה דודה טינה.
"רגע, אז את גם הדודה שלי?" שאלה אמילי.
"כן, וגם כשתיהיה לך יומולדת 18 אני אקח אותך תחת חסותי ואני אשמור עליך וימלא את צריך" אמרה וחיבקה את ליאם ואמילי בחוזקה.
"אבל, מה יהיה איתי עכשיו? אני רוצה להיות עם המשפחה האמיתית שלי, לא עם אלו שבגללם בכיתי בימים האחרונים כי הם גרמו לי להרגיש לא שייכת אליהם" אמרה אמילי והסתכלה על אמא המאמצת.
"אמילי תאמיני לי שאני עדין אוהבת אותך, אני תמיד אהבתי אותך ואת תמיד תישארי כמו הבת שלי" אמרה אמא.
אמילי לא יכלה יותר לעצור את דמעותיה. היא רצה אל אמא חיבקה אותה ולחשה לה לאוזן את כל התודות שרק יכלה להוציא מפיה ולבסוף אמרה:
"אני עדין אזכור אותך בתור אמא שאפשר לדבר איתה על הכל ואני לא אפחד לפנות אליך אבל אני לא רוצה להישאר בקשר עם הבני דודים כי הם גרמו לי ללא מעט סבל בחצי שנה האחרונה ואני מצטערת לומר זאת" אמרה אמילי ושוב גל דמעות פרץ מעיניה.
ליאם ניגש אל אמילי חיבק אותה ולחש לה באוזן:


תגובות (6)

תמשיכי מיד זה מעניין ומושלם אז די אם המתח והמשך הסיפור בפתחח יאאייייי חרוזים זה כיף

31/01/2014 10:41

הקליפ של MM?!? זה קליפ מושלם! אני עכשיו רואה אותו! ואני לא חושבת שאת צריכה להוסיף נקודות מבט כי הסיפור מדהים גם ככה! הסימן פיסוק האהוב עליי הוא סימן קריאה (!) (לא שזה קשור פשוט עשיתי מלא סימני קריאה)! תמשיכייייייייייייייייייייי!

31/01/2014 11:59

תמשיכייייייייי

01/02/2014 02:25

אני ביקשתי נקודות מבט אבל זה בסדר גמור גם ככה!!!!!!!!
זה עדיין סיפור מושלם ואני לא ידיד לך מה לעשות כדי לשנות אותו כי הוא שלך ורק שלך!!!! :)
אוהבת
ותקשיבו אתן לא מאמינו אני הייתיהצופה ה300 בקליפ אתן קולטות וזה היה דקה אחרי שהוא הועלה ליוטיוב!!!!!!! או מי גדדדדדד!
happy birthday Harry!!!!!!!!!!!

01/02/2014 10:29

הסיפור מהמם אני כבר מחכה לרגע שתמשיכייי אותו!
♥♥♥לין

03/02/2014 06:11

מושלם! ♥

11/02/2014 07:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך