~DJ-Malik~
מקווה שאהבתם :-)

ה-בן דוד – פרק 9 (על 1D)

~DJ-Malik~ 17/05/2013 939 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתם :-)

"ליאם,תגיד לו לצאת מכאן" לחשתי לליאם.
"אנג'י,אתם צריכים לדבר" אמר ליאם ויצא במהירות.
"אנג',בייבי,התגעגעתי אלייך כל כך" הארי אמר,מרים את פניי אליו בעזרת ידו שאחזה בסנטרי.
הוא מדבר ואני בכלל לא מקשיבה,כולי רועדת,דומעת,קפואה.
"אנג'י,אני מצטער" הוא אמר לאוזני, מנשק את צווארי בנשיקה קלה.
"עזוב אותי" מלמלתי בפחד,ידעתי שאם ירצה הוא ישתלט עלי.
"אנג'ל בבקשה,הקשיבי לי" הוא אמר,מסתכל עליי במבט חם, מבט שגורם לי לבטוח בו שוב.
"אתה לא חושב שזה קצת יותר מדי?" שאלתי בלחש,והוא שלח לי מבט לא מבין.
"הארי,אתה הבן אדם שהציל אותי,הרמת אותי,אך זרקת אותי בחזרה,והפעם הנפילה לא הייתה הדרגתית, הנפילה הייתה חדה,לא נשאר ממני כלום,אני לא יכולה לבטוח במישהו יותר,קדימה לך,תרוץ,אני אשאר כאן,אצפה בך נעלם,אתה לקחת ממני הכל,כל מה שהיה לי,אתה שברת את כל מי שהייתי, אתה לקחת ממני את האפשרות לאהוב,גנבת את ליבי,אבל עדיין הארי,אל תשכח,אני עדיין כאן,ואני באמת מאמינה שיש בי עוד תקווה שתשתנה,שתחזור,אבל לא עכשיו,כל חתך צריך זמן כדי להיעלם, וגם אז הוא תמיד ישאר בלב,הבחירה שלך,לא שלי,הבחירה שלך כי אני כן עומדת על הרגליים.." אמרתי, כשהדמעות בעיניי כבר הפסיקו לזלוג.
"אנג'ל,אני..אני מצטער,באמת,אני נסיתי,באמת, אבל זה לא קל להשתנות,אבל אני באמת מנסה,אני מנסה להתמסר אלייך,ועד שהצלחתי,אני הלכתי למועדון,אני השתכרתי בזמן שידעתי שאסור לי,אני מצטער, באמת אנג'ל,אני אעשה הכל כדי שתהי שלי.." הוא אמר,מבריש את שפתי באצבעותיו.
לרגע הרגשתי בטוחה יותר,הרשתי לעצמי להתפרק עליו.
התנפלתי עליו בחיבוק דוב,בוכה לכתפו.
הוא תפח בגבי,לוחש מילים מרגיעות לאוזניי,אני כל כך שמחה שדיברתי איתו.
"האזה,אני רוצה ללכת מפה" אמרתי, מפהקת פתאום.
"אנג'י,המקום פה מדהים,וכולם פה כדי לעזור לך,ותמיד שתרצי נצא מכאן יחד,לבלות" הוא אמר, בקולו הבס והמחוספס.
הארי קם,תופס בידי ולוקח אותי איתו.
יצאנו מחדרי,ומולי נפרס מסדרון ארוך,צעדתי לאורכו בחשש,עד שהגענו לדלת.
יצאנו מהדלת והופתעתי לגלות שהמקום מוקף חומה, והוא מלא במדשאות.
הארי תפס בידי,והוביל אותי אל עבר בריכה,היא הייתה ריקה,שוממת.
אני מניחה שהכל פה ריק מכיוון שכולם בדיכאון,בדיוק כמוני.
"אנג'י,אני צריך ללכת" אמר הארי,השמיים כבר היו חשוכים,השעה הייתה מאוחרת.
"תודה רבה האזה,טוב שיש ידיד כמוך" אמרתי וחיבקתי אותו.
"ידיד" הוא מלמל בעצב והשפיל מבטו.


תגובות (8)

תמשיכיי …!

17/05/2013 09:06

מושלם תמשיכי

17/05/2013 09:21

תמשיכייי

17/05/2013 09:24

תמשיייייייכיי!!

17/05/2013 09:47

מושלםםםםם תמשיכייי !! ❤

17/05/2013 10:56

מדהים תמשיכי

17/05/2013 13:18

תמשיכי!!!!

17/05/2013 14:35

תמשיכיייייייי !¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡

17/05/2013 19:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך