זה ממש חשוב שתגיבו לי אני רוצה לדעת מה אני יכולה לשפר בכתיבה שלי וחוץ מזה תמיד כיף לדעת שאוהבים לקרוא את הסיפור שלך או שבכלל כיף לדעת שקוראים אותו.

ואלו בעצם החיים שלי… פרק 3

זה ממש חשוב שתגיבו לי אני רוצה לדעת מה אני יכולה לשפר בכתיבה שלי וחוץ מזה תמיד כיף לדעת שאוהבים לקרוא את הסיפור שלך או שבכלל כיף לדעת שקוראים אותו.

בבקשה תגיבו אין לי אפילו תגובה אחת מתחילת הסיפור.
******************************************
נקודת מבט ניק
התקשרתי ללואי.
~השיחה~
אני: היי אחי מה קורה?
לואי: בסדר אחי מה איתך?
אני: בסדר ואחי אליאן נשארת לישון אצלי.
לואי: טוב אממ… אני חייב ללכת ביי.
אני: ביי.
~סיום שיחה~
"מאמי תביא לי משהו לשתות" אמרה לי אליאן
"מה את רוצה לשתות יפה שלי?"
"אני רוצה מים" ענתה.
בדרך למטבח שמתי לב שג׳ייק מתקשר אליי, לא רציתי שאליאן תשמע את השיחה שלי איתו אז יצאתי לגינה ודיברתי איתו.
~השיחה~
אני: מה קורה אחי?
ג׳ייק: בסדר אתה יודע איך אתה?
אני: בסדר.
ג׳ייק: נו מה איתה? עוד כמה זמן היא שלי?
אני: אני בונה על עוד שבוע גג.
ג׳ייק: תבוא אליי באחת עשרה ונדבר כבר אצלי.
אני: אני אנסה לבוא.
ג׳ייק: אני חייב ללכת ביי.
אני: ביי אחי
~סוף שיחה~
החלטתי לשים אליאן טיפה סם הרדמה כדי שאוכל ללכת לדווח לג׳ייק על כל מה שקורה איתה.
שמתי את המים על השידה בחדר שלי, אליאן באה ישבה עלי והתחילה לנשק אותי.
"לאב אני שניה יורד למטה" אמרתי וירדתי לקומה למטה.
נקודת מבט אליאן
ירדתי למטה וראיתי את ניק מוזג לי מים, ראיתי מרחוק שהאייפון של ניק מצלצל ועל הצג כתוב ג׳ייק.
ראיתי את ניק יוצא לגינה ועונה לטלפון צותתי לשיחה שלהם כלומר ניסיתי ובין לבין שמעתי משפטים מחשידים מאוד.
לפתע ראיתי שניק שם לי בתוך המים אבקה כזאת.
מה הולך פה? למה ניק שם לי משהו במים? מי זה ג׳ייק? מה הולך פה בכלל?
כל השאלות האלה התרוצצו בראשי אך לא הייתה לי תשובה אליהן.
החלטתי שאין סיכוי שאני שותה את המים שהוא מזג לי.
ניק הגיע והניח את כוס המים על השידה שליד מיטתו התישבתי עליו ונישקתי אותו לאחר שהתנתקנו ניק אמר "לאב אני שניה יורד למטה"
בזמן הזה שפכתי את המים לתוך הכיור בחדר האמבטיה ראיתי שהאייפון שלו נשאר בחדר אז התחלתי לחטט לו בהודעות הוואטצאפ של ניק עם ג׳ייק.
ואז הבנתי הכל.
ראיתי שבעצם ג׳ייק ראה אותי פעם בתיכון וביקש מניק שיתחיל איתי ויגרום לי להפוך לחברה שלו ומתי שאני באמת כבר באוהבת בו הוא יצתרך להיפרד ממני להישאר ידיד טוב שלי ולהכיר לי את ג׳ייק.
פתאום ניק נכנס לחדר וראה אותי עם האייפון שלו ודמעות בעיניים.
"אליאן? מה קרה בייב?" שאל ניק ברכות, סתרתי לאחת מלחיו בחוזקה וקירבתי את האייפון שלו לפניו.
"זה מה שקרה" צעקתי.
"פאק פאק פאק אליאן זה לא מה שאת חושבת לג׳ייק יש רק כוונות טובו…" התחיל ניק לומר אך קטעתי אותו.
"אתה שומע מה אתה אומר? אתה משחק ברגשות של בחורה במשך שנה וחצי. בנינו זה ניגמרה צעקתי בכעס לקחתי את הדברים שלי ויצאתי מביתו.
הלכתי לכיוון ביתי כשדמעות זולגות מעיני.
הגעתי סוף סוף לביתי דפקתי על הדלת לואי פתח לי.
"מה קרה? מה את עושה פה? את לא אצל ניק?" לואי ישר שאל, התחלתי לבכות לואי חיבק אותי ישבנו ביחד בסלון וסיפרתי לו הכל.
"בן זונהה מילמל לאחר שסיימתי לספר לו את הכל. "טוב אני יטפל בו מחר בנתיים לכי לישון." הוסיף.
הלכתי להתקלח לבשתי טייץ סגול לשינה וחולצת פסים ארוכה בצבע סגול ואפור שטיפה גדולה עליי.
הלכתי לישון.
****************************************** ראיתי במעורפל את ניק ולצידו עוד מישהו גבוהה שרירי טיפה שזוף בלונדיני עם עניים כחולות בקיצור החלום של כל אישה אבל ראיתי בו משהו אפל משהו מסיכן שאני לא מכירה.
"מי זה ניק? מה הוא עושה פה?" שאלתי.
"תכירי זה ג׳ייק החבר החדש שלך" אמר בקול שטני. הכל הפך ללהבות אש אדומות ושחורות ראיתי פתאום את כל הזיכרונות הטובים שלי עם ניק מתחלפים לזיכרונות רעים עם ג׳ייק.
ראיתי אותי בהלבשה תחתונה קשורה למיטה כשיש לי בד על הפה וג׳ייק משחק עם סכין.
******************************************
התעוררתי בצרחה והדמעות לא איחרו לבוא, לואי בא לחדרי בריצה.
"מה קרה?" שאל בלחץ.
לא עניתי רק בכיתי, לואי התקרב אליי וחיבק אותי.
"שששששש הכל בסדר אני כאן אחות קטנה" אמר ברוגע בניסיון להפסיק את הבכי שלי.
לאחר חצי שעה בערך שנרגעתי קצת ושקעתי בשינה עמוקה.


תגובות (1)

אני מאוד אוהבת את הכתיבה! תמשיכי

11/11/2015 18:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך