FollowYourDreams
מקווה שאהבת :* ♥♥♥
רות את הבאה ^-^

וואןשוט זלינה&הארי

FollowYourDreams 13/08/2013 935 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבת :* ♥♥♥
רות את הבאה ^-^

ממש ממש סליחה על העיקוב! מקווה שתאהבי! ♥♥♥
'את יוצאת? אני למטה ♥' הארי שלח לך, זה הדייט השני שלכם היום בתור זוג רשמי.
'כן..כבר :)' שלחת חזרה, נותנת מבט אחרון במראה, שיערך החום גלי היה אסוף בפקעת מושלמת ועינייך החומות אופרו בטיפת צללית בהירה. לבשת שמלה קיצית לבנה כי עכשיו בוקר, וסנדלי אצבע חומות ויפות שדי משלימות את הלוק. הרכבת משקפי שמש על עינייך ולקחת את התיק הקטן.
נעלת את הבית וירדת במדרגות לא מסירה את עינייך מהארי שהתעסק בפלאפון שלו, עומד ליד המכונית שלו. התקדמת בשקט ונגעת בו קלות, הוא נבהל ונרגע כשראה שזו את. "זלינה" הוא אמר את שמך וחיבק אותך חיבוק קצר ואז סימן לך להיכנס למכונית. נכנסת והוא הקיף את המכונית והתיישב לידך, מתניע ומתחיל ליסוע. "לאן זה?" ראית שהנוף התחלף בנוף לא ממש מוכר "הפתעה" חייך חיוך מושלם ועיניו הירוקות לא זזו מהכביש. חייכת חיוך רחב, הנוף התחלף בנוף של ים, כמה אנשים על החוף וכמה במים. המשכתם ליסוע עד שהגעתם לחוף.. אפשר להגיד נטוש. יצאנו החוצה בשתיקה והארי לקח סלסילה קטנטנה, התקדמתם על החול לעבר יאכטה קטנה ונעצרת בדרך, "לא.. אני לא מאמינה" מלמלת. "יש בעיה?" הארי שאל מודאג ותפס בידך, "אתה לא… שכרת יאכטה?" שאלת בגמגום והתחלת להאדים בטירוף. "כן.. למה? קרה משהו?" הוא שאל וקירב אותך אליו, "זה יותר מדי… לא נעים לי בכלל!" הסברת והסטת את מבטך. "היי.. זה בסדר אל תדאגי" הוא חייך ומשך אותך לתוך היאכטה, "זה זה רק דייט שני" מלמלת תוך כדי שאת קופצת לתוך הסירה ונאחזת בהארי. "פעם שלישית גלידה" צחק והלכתם על הסיפון.
.
"אמרתי או לא אמרתי פעם שלישית גלידה?" שאל כאשר אתם נוסעים מפעל הגלידה אליו הארי היה נוסע בילדותו. צחקקת נזכרת בדייט השני, שם אמר את זה. אכלתם גלידה מכל מיני טעמים, היית חייבת להודות אחת הגלידות היותר טעימות שטעמת. "מממ" אמרת בעונג טועמת מגלידת הוניל, "נכון? את חייבת לטעום את זה, האהוב עליי" הארי חייך והאכיל אותך בגלידה בטעם שוקולד, לא סתם שוקולד. התענגת על כל טעימה וטעימה, כבר הספקת לספור את הטעמים. "יש לך קצת גלידה פה" הארי צחק והתקרב אלייך, "איפ-" רצית לשאול אבל הארי קטע אותך בנשיקה.
.
"אוקיי, זלינה תחזיקי את דארסי, צ'אד זוז קצת הצידה" הארי אמר מאחורי המצלמה, מנסה לצלם תמונה משפחתית כדי לשלוח להורים שלו. החזקת בידייך את דארסי, ביתכם בת ה4 ולידך עמד צ'אד בן ה6.
הארי כיוון את המצלמה ורץ לעמוד לידכם.
הוא הניח את זרועו על כתפך ועטף אותך בחיבוק, "אבא אתה מוחץ אותי" דארסי אמרה אחרי הפלאש, הוא לקח מידייך את דארסי ונשק לה על הלחי. "גם אני רוצה נשיקה!" אמר צ'אד ומשך במכנסייך, הארי התכופף ונשק גם לו. "עכשיו לאמא" הארי אמר בחיוך ענק והתרומם כדי לנשק אותך על שפתייך.


תגובות (8)

וואוווווו ממש יפה!

13/08/2013 13:02

ישששששש תודה חיימשלי!!!!!!!!!!

13/08/2013 13:04

ווווואאאאאווווו זהההההב מווושלםם
את כותבת מדהים!!!
תודהה רבה .

13/08/2013 13:20

אומייגאד איזה שלמוווווווווות דייייייייייי אפשר גםםםם?? (אם כן אני רוצה עם נייל :)

13/08/2013 13:28

את יכולה גם ^-^
למרות שנראלי יש עוד שתיים שלוש בנות אחרי רות…
וניילר בעליי!!! D: אבל אני יכולה לעשות לך וואןשוט :*

13/08/2013 14:24

יאיי ^^
ונייל בעלך נכון! אני הכי אוהבת את ליאם נראלי…אני ילדה מוזרה שלא סגורה על הפייב שלה וכל יום יש לה פייב אחר.
קיצר אני רוצה עם נייל סתם כי זה נחמד :)
לאב יו ♥

13/08/2013 14:38

חח אין לי בעיה שאת רוצה וואןשוט עם ניילר ^-^
ואצלי קורא לפעמים שיש לי פילס למישהו אחר מהלהקה- האזה, זאיזאי, לואה, ליאמו… פשוט הפייב שלי (ובעלי) הוא ניילר D: חחחחחחחחח

13/08/2013 14:54

אז זאת המילההה פילססס כן ככה זה אני מטורף לליאם על התחת אבל לפעמים אני סתם נמשכת למישו אחר סוגשל קראש כזה אבל בתכלס אם שואלים אני יובל פיין

13/08/2013 15:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך