FollowYourDreams
ממש מבאס אותי שאני תקועה עם הוואןשוטים... מצטערת שזה בא בעיקוב...\:
בכל מקרה מקווה שאהבת!! :*
אור את הבאה ^-^

וואןשוט רות&ניילר

FollowYourDreams 14/08/2013 1008 צפיות 7 תגובות
ממש מבאס אותי שאני תקועה עם הוואןשוטים... מצטערת שזה בא בעיקוב...\:
בכל מקרה מקווה שאהבת!! :*
אור את הבאה ^-^

את וטום, חבר שלך, ישבתם וצפיתם בסרט כשאת משעינה עליו את ראשך.
פתאום הרגשת רטט ליד רגל שמאל שלך, התקבלה הודעה בפלאפון שלו. נטלת את הפלאפון בידייך ולחצת על מקש הפתיחה. 'לאב? יוצאים מחר? ♥' שלוש מילים, שלוש מילים פשוטות שהרסו הכל, הבטת עליו בפליאה והוא קלט שהפלאפון שלו בידייך. "לא, רות" קמת במהירות מהספה, "לא לא זה ממש לא מה שאת חושבת!" הוא אמר קם אחרייך, תלשת את השרשרת שהוא קנה לך. שרשרת זהב עם תליון מפתח קטנטן משובץ אבני חן לבנות, זרקת אותה על הרצפה ורצת החוצה. טום תפס בידיך, "רות עצרי" הוא התחנן, "מה? מה אתה רוצה?!" צעקת והסתובבת אליו, "תסתכל לי בעיניים ותגיד לי שזה לא מה שאני חושבת!" הוספת. הוא שתק ושיחק עם שיערו השחור בעצבנות, "כמו שחשבתי" אמרת והתחלת ללכת, לא יודעת לאן. התחלת לבכות, והלכת לאט כשאת לבושה במכנסי ג'ינס פשוטים וג'קט טרנינג של טום, היה קפוא בחוץ וירד גשם. וכאילו כל זה לא מספיק- גם הבטן שלך החלה לקרקר, אפילו שאכלת לפני פחות משעה. התיישבת בתחנת אוטובוס, לפחות יש שם גג והוצאת את הפלאפון שלך עם האוזניות. החלפת את התמונת מסך שלך, מתמונה שלך ושל טום, לתמונה של הלהקה שאת מעריצה- וואן דיירקשן. מחקת אותו מהאנשי קשר, מהחברים בפייסבוק, בטוויטר, הכל! פשוט מחקת אותו מהחיים שלך. הפעלת את השיר taken וזמזמת. השירים התחלפו והדמעות פסקו מתישהו, אין לך על מה לבכות- הוא זה שהפסיד. שמת את כובע הקפוצ'ון על שיערך השטני ועצמת את עינייך החומות. התעלמת מקרקורי הבטן שלא נפסקו, נכנסת לוואטזאפ. -רות אני חייבת טובה!- ג'סי, החברה הכי טובה שלך שלחה לך.
-מה קרה?- שאלת, אפילו שהיית במצב נורא הרגשת צורך לעזור לה.
-יש לי דייט היום- היא שלחה חזרה כעבור מספר דקות, היא כבר שבועיים יוצאת עם מישהו ועדיין לא מוכנה לספר לך מי זה.
-ו..את צריכה עזרה בלהתארגן?- שאלת למרות שידעת את התשובה, בסופו של דבר יצא שהזמנת אותה לבית שלך. ניסיתי להסתיר כמה שפחות את הסימנים לבכי.
"את בכית???" היה הדבר הראשון שהיא שאלה כשראתה אותך "לא.. לא" אמרת, "אני לא אוותר לך, את תגידי לי מה זה" היא התעקשה בזמן שחיפשת בגדים בשבילה.
"אני אומרת לו לאסוף אותי מכאן" היא אמרה והקישה משהו בפלאפון שלה, סוף סוף את עומדת לדעת מי זה. "לא מפריע לך שהם מסתכלים עלייך ככה?" היא שאלה והצביעה על הפוסטרים כשמבטה נעצר על ליאם. "לא" אמרת קצרות וירדתן למטה.
כעבור כמה דקות הגיחה מכונית שחורה מעבר לפינה ואת פנית חזרה הביתה אחרי שנתת לג'סי חיבוק אחרון. כעבור כמה דקות נשמעה דפיקה בדלת, ניגשת וזאת הייתה היא "הוא עם חברים שלו.. הם עושים חזרה אז בא לך לבוא?" היא שאלה מתחננת. "אני ממש ממש רעבה" אמרת ונאנחת, ממתי לחבר שלה יש להקה? טוב זה לא שידעת משהו עליו -,-
"נו בואי, את לא תצטערי" היא קרצה ומשכה אותך. נכנסת למכונית ובשנייה קפצת החוצה כשליבך דופק בחוזקה. מי אם לא וואן דיירקשן בתוך המכונית? התאפקת לא לצרוח, "אמרתי לך?" ג'סי שאלה וצחקה. "היי" לואי אמר, וכל השאר נופפו לך, "מה???? מי מהם החבר שלך?" צעקת על ג'סי ולא היה אכפת לך שהם שומעים. ליאם גיחך "אני" הוא אמר וחייך חצי חיוך, "אוקיי" נשמת עמוק. "את מתכוונת להיכנס?" שאלה ג'סי, הנהנת ונכנסת פנימה ליד נייל. "היי" הוא חייך והביט בך, חייכת חזרה וניסית להרגיע את עצמך.
.
ככה בעצם את ונייל נפגשתם. ואז הפכתם לזוג ^-^
"את מוכנה?" נייל צעק לך מלמטה, היום החתונה של ג'סי וליאם שכמובן נשארו זוג מאז.
סידרת את שמלת השושבינה הלבנה שלך ושמת את זר הפרחים על ראשך, מנסה לא להרוס את התסרוקת המסובכת. הסתכלת במראה וחייכת לעצמך, ירדת למטה ונייל ישב בסלון לבוש בחליפה.
כשהוא ראה שאת שם חיוך התפשט על פניו, חייכת בביישנות. הוא נישק אותך נשיקה קצרה אך מלאת משמעות, "את נראית מושלם" הוא חייך. "תודה" מלמלת ויצאתם.


תגובות (7)

איזה 10מם!!!
אפשר וואן שוט עם לואי אם כן הנה תיאור
שם : שירה
גיל : כמו כולם
אני רוצה להיות עם : לואי
מראה : דומה לג'ייד מליטל מיקס שיער מתולתל בצבע חום עם גוונים של כחול וקצוות סגולות עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים באוזן ימין ו2 בשמאל יש לה קעקוע בכתף שכתוב עליו נולדה בטעות ואף אחד לא יודע עליו
אופי: מצחיקה שובבה חולה על ילדים עקשנית וביישנית מאד
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת
עבר קשה: ההורים שלה מתו בתאונת דרכים כשהיתה בת 10 ויש לה עוד 6 אחים יש לה הרבה כסף מהצוואה והיא חותכת את עצמה המון פעמים בלי שאף אחד יודע מזה וגם היא עשתה קעקוע בגיל 15 היא גם גרה אצל דודה שלה תקופה קצרה כי היא הריצה וקיללה אותה ואת האחים שלה
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע והיא לא אוהבת עקבים

14/08/2013 11:14

מהמם!
אהבתי נורא את הכתיבה שלך:)

14/08/2013 11:30

יואו תודה חיימשלי!!!!
את כותבת מהמם!!!! ומאוד אהבתי את הוואן שוט!!!!!!!!!

14/08/2013 11:46

שירה.. חח כבר עשיתי לך וואןשוט עם לואה.. אין לי בעיה לעשות לך עוד אחד אבל קחי בחשבון שזה ייקח זמן :)
אני ממש ממש שמחה שאהבתןןןן!!!!! D:
♥♥♥

14/08/2013 11:49

אבל תודו!!! הוואן שוט שלי הכי יפה!!! (כאילו זה שנועם עשתה לי)

14/08/2013 11:54

קודם כל, מושלםם כמו תמידדד!! עכשיו אני יודעת שאני קרציה אבל תמשיכי את תקועים במקום הכי לא צפוי!! מהר נועם!!

14/08/2013 13:32

מושלםםםם פשוט מושלםםםם ואיכשהו אני פשוט לא מופתעת חחחח ותמשיכי כבר את הסיפור שלך אני ירביץ לך!!!!

14/08/2013 15:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך