עדנה טומלינסון.
מצטערת עם בכל זאת יש טעויות
מקווה שתאהבו..

וואן דיירקשן פרק 12

עדנה טומלינסון. 16/12/2013 867 צפיות 7 תגובות
מצטערת עם בכל זאת יש טעויות
מקווה שתאהבו..

קודם כל סליחה על הטעויות,אני ינסה לתקן ולשפר.
אני ינסה להאט את קצב הכתיבה ולהשתדל להשקיע ולהעמיק בסיפור…

~פרק 12~
נקודת מבט של עדנה

ראיתי בזווית העין שלי את ג'סטין, סימנתי לו להסתתר.
הוא הסתתר והסתכל על משהו ,ניסיתי לראות על מה הוא מסתכל,והעין שלי תפסה את הרובה שהיה מונח על השולחן.החזרתי את מבטי לג'סטין ראו עליו שהוא חשב על משהו,אחרי כמה זמן הוא החזיר את מבטו לרובה,לא הבנתי מה הוא מתחנן,בסוף נפל לי האסימון הוא רוצה לחטוף את הרובה…!
חשבתי לרגע, התוכנית לא אפשרית הרובה בצד השני של החדר… ניסיתי להגיד לו עם השפתיים שלא יחשוב על זה..הוא הסתכל עליי קם,והלך…
רגע מה?לאן הוא הלך,עזבי את ג'סטין לבנתיים והסתקלתי סביבי כולם ישנו,כולנו היינו עייפים ומותשים,אנחנו כבר יומיים כאן.עדיין לא הבנתי מה הוא רוצה מאיתנו….
רציתי גם לישון אבל לא יכולתי, אני חייבת לחשוב על תוכנית, שמעתי דלת נסגרת הבנתי שנתן חזר
עשיתי את עצמי ישנה, שמעתי צעדים בחדר הבנתי שנתן כאן ,פתחתי קצת את עין ימין וראיתי אותו מביט על הארי הוא הסתקל עליו במבט זדוני וקר.מה לעזעזל הוא רוצה?הוא הלך לשולחן והרים את הרובה הוא חזר ועמד קרוב להארי,הוא עמד לידו והביט בו זמן מה.לפתע בתנועה חדה הוא חיוון את הרובה עליו,נבהלתי לא ידעתי מה לעשות אבל במקום זה פלטתי ברפלקס צרחה חזקה.
כולם ישר התעוררו בבהלה, הארי לא היה בהלם, בעצם הוא סתם הסתכל על נתן במבט עייף כאילו הוא רוצה שהוא יהרוג אותו וזהו, ירדו לי דמעות בשקט ליאם כבר היה עצבני "מה אתה רוצה?"
"כלום" נתן אמר וגיחך, החזיר את הרובה למקומו (על השולחן) והלך שוב!.
נתן לא חזר זמן מה אז הרשינו לעצמינו לישון,התעוררתי שמישהו ניסה להעיר אותי,זה היה ג'סטין
"הכל בסדר" הוא שאל עם נימה מודאגת. "כן , תודה" אמרתי והוא שיחרר אותי.
הוא נתן לי את הסכין כדי שאני ישחרר את כולם והתקדם לכיוון השולחן עם הרובה ,בדיוק בזמן שהוא תפס את הרובה, נתן נכנס…


תגובות (7)

תמשיכייייייייי

16/12/2013 11:18

תמשיכי!

16/12/2013 11:20

* כיוון
* נייתן
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

16/12/2013 11:27

תודה על ההקשבה וההבנה
תמשיכי

16/12/2013 12:12

תמשיכי

17/12/2013 08:17

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי

17/12/2013 08:55

זה מעניין שחבל על הזמן את חייבת להמשיך!!!!!!!!!

17/12/2013 10:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך