עדנה טומלינסון.
אני מצטערת שיצא קצר, להמשיך???
ואני מצטערת שלא העלתי מלאמלאמלאמלא זמן.
(עשיתי את הפרק עם חברה שלי נסטיה סטיילס :) תקראו את הסיפורים שלה אני ממליצה לכם)

וואן דיירקשן פרק 13

עדנה טומלינסון. 10/01/2014 732 צפיות 3 תגובות
אני מצטערת שיצא קצר, להמשיך???
ואני מצטערת שלא העלתי מלאמלאמלאמלא זמן.
(עשיתי את הפרק עם חברה שלי נסטיה סטיילס :) תקראו את הסיפורים שלה אני ממליצה לכם)

נייתן נכנס וראה את ג'סטין עומד עם רובה בידיים,מכוון את הרובה על נייתן ופתאום נשמעה צרחה מהכיוון השני וראו את הארי מסתכל על הציפורניים שלו ואומר "נשברה לי ציפורן" כולם התחילו לצחוק.
ואז נייתן אמר "מה זה החרא הזה" והסתכל על הארי,פתאום נשמע צלצול ונייתן ענה.
~שיחה~
נייתן:היי מה קורה אחי?
מקס:בסדר.מה רצית להגיד לי על וואן פיזדקשיין?
נייתן:אההה בקשר לזה הם קשורים אצלי בתור בני ערובה!!!-,-
מקס:חחחחחחחח הם נפלו בפח שלך ויש לך וואחד פח
נייתן:כן אחי אתה מכיר טוב מאוד את הפח הזה
מקס:אז אפשר לבוא להתעלל בהם קצת?
נייתן:חופשי אחי
~סיום שיחה~
"טוב קראתי לחבר אז תתנהגו יפה מובן?!" אמר נייתן לאחר השיחה. "לא, לא מובן אתה מדבר סינית מה לא ידעת" אמרתי לו, הוא התחיל להיתקרב עלי ולואי היתנפל עליו החטיף לו וואחד אגרוף ואמר "בואנה, על ת'קרב אל חברה שלי". קפצתי עליו ואמרתי "מתה עליך" או יותר נכון צרחתי עליו את זה, "עדנה, היחרשת אותי" אמר הארי "אני לא מאמין שאת אחותי","סתום ת'פה ש'ך ומהר כי אני יודעת שאתה חולה לי על הצורה" עניתי, ואז החוצפן (נייתן) התערב ואמר "בואנה ניכנסתי לבית משוגעים", "בעיה שלך למה מי הזמין אותך?" עניתי לו והחטפתי לו כאפה (וואחד כאפה).ואז מקס ניכנס ונישק את נייתן בלחי כולנו היינו בשוק ואז הארי אמר "אתם הומואים?" והם התנפלו עליו………………………………


תגובות (3)

חחחחחחחחחחחחחחחחחח סיפור שלי ח'ברה סיפור שלי

10/01/2014 09:26

סתאםםםםםםם סתאםםםםםםםםםםם כולה כתבתי את זה איתה למי שלא הבין

10/01/2014 09:27

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

11/01/2014 03:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך